De Y2Kquote:Model: Norton Nemesis
Year: 2000
Category: Sport
Engine/transmission
Displacement: 1479.00 ccm (90.25 cubic inches)
Engine type: V8
Stroke: 4
HP (kW): 235.00 (171.5) @ 12000
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 111.00 (11.3 / 81.9) @ 9000
Cooling system: Liquid
Gears: 6
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (dry): 217.0 kg (478.4 pounds)
Chassis/dimensions
Front brake(s): Dual disc
Rear brake(s): Single disc
Other specifications
Comments: It is said that Norton are having financial problems, so if it is unsure whether the Nemesis will ever hit the road.
De vorige delen:quote:Model: Marine Turbine Technologies Y2K Turbine Superbike
Year: 2003
Category: Sport
Engine/transmission
Engine type: Gas turbine
HP (kW): 320.00 (233.6) @ 52000
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 576.30 (58.8 / 425.1) @ 2000
Gears: 2
Physical measures
Weight (dry): 226.8 kg (500.0 pounds)
Seat height (if adjustable, lowest setting): 800 mm (31.5 inches)
Wheelbase: 1,727 mm (68.0 inches)
Chassis/dimensions
Frame type: Aluminum alloy
Front tyre dimensions: 120/60-ZR17
Rear tyre dimensions: 200/50-ZR17
Front brake(s): Dual disc
Front brake(s) diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brake(s): Dual disc
Rear brake(s) diameter: 320 mm (12.6 inches)
Speed/acceleration
Top speed: 402.3 km/h (250.0 mph)
1/4 mile (0.4 km): 9.800 seconds
Other specifications
Fuel capacity: 34.00 litres (8.98 gallons)
Comments: 0-227 mph (0-365 km/h) in 15 seconds, this bike needs no other comment!! AND it's street legal.
ja klopt, mijn foutquote:Ik had de smileys nu toch wel goed gebruikt?
Ik weet ook wel dat het Ragonite Reetvaerder is. En hij heeft nog veel meer k#tklonen daar.
Vind je? Is echt in 2 minuten in elkaar geknipt en geplakt. Ik wou eerst alleen de Nemesis doen, maar daar is zo weinig over te vinden, dus heb ik de Y2K er ook even bij geplakt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zien er strak uit, Gerako!
En irritant blijven doen...quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ragonite? Wie is dat dan weer?
(Klopt ik was irritant op MF, maar wel erg overdreven zoals hun het vertellen)
Tja, en wat doe je dan, gewoon steeds weer aanmelden![]()
Iedereenquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:59 schreef Gerako het volgende:
@Rietvaerder: Wat heb jij in godsnaam uitgevreten op MF dat iedereen jouw daar zo uitkotst zeg maar.
Uh.. zomaar iets verzinnenquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koekwauzenhoe kom je erop
Ok, iedereen is misschien ook wat overdreven, maar ik heb idd even gezocht maar ik kan eigenlijk weinig vinden, heb lang niet alles doorgelezen. Waar was je irritant dan, wil ik wel eens nalezen dan.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Iedereen
90% kent me niet eens...
Mwa, gebruik de searh maar daar dan, om te zien hoe irritant is was...
Ik had daar toen net internet en ja ik was ook noga blij toen ik 15/16 was![]()
linkjesquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:50 schreef Gerako het volgende:
Waar was je irritant dan, wil ik wel eens nalezen dan. [afbeelding]
Netjes gedaan man, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:15 schreef Makster het volgende:
JJJIEEEHHHAAAAAAAA.
Anders ben ik nu officieel gecertificeerd prutser
Ben vandaag dan toch eindelijk afgestudeerd, HBO Commerciele Economie, afstudeerrichting E-Business
Klinkt heel kick, stelt geen reet voor. Maar ben er wel vanaf![]()
![]()
Bruut ding??!! Ik heb medelijden met je.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik blijf het een bruut dingen vinden, vraag me niiet waarom
[afbeelding]
Misschien wel, ik wil eerst eens kijken of niet met de gasnaalden kan prutsen voor ik de toevoer zelf dicht ga draaien. Heb op mijn werk nu een aantal motoren gezien met een te arm mengsel (en de effecten hiervan) en dit mag mijn schatje niet gebeuren.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je het mij vraagt staat dat ding van je gewoon veel te rijk hollander...
Nu kan ik het echt niet meer laten, jij hebt het altijd over je werk en ik vraag me al een hele tijd af wat voor werk je doet. Dus waar werk je en wat doe je.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik wil eerst eens kijken of niet met de gasnaalden kan prutsen voor ik de toevoer zelf dicht ga draaien. Heb op mijn werk nu een aantal motoren gezien met een te arm mengsel (en de effecten hiervan) en dit mag mijn schatje niet gebeuren.
Misschien dit weekend eens uitproberen maar eigenlijk wil ik eerst de boel synchroniseren, dit lijkt me de beste manier. Eerst alle andere oorzaken uitsluiten voor ik aan het mengsel ga klooien.
Ook zal ik eens een druktest doen op de carbs om te zien of de membramen nog wel goed zijn.
Thanksquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:15 schreef Gerako het volgende:
[..]
Netjes gedaan man, gefeliciteerd! [afbeelding]
Waarom? Kom op, ieder zn smaak hè.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:26 schreef Gerako het volgende:
[..]
Bruut ding??!! Ik heb medelijden met je. [afbeelding]
Altijd werk maar altijd online, hoe doet ie dat tochquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:44 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nu kan ik het echt niet meer laten, jij hebt het altijd over je werk en ik vraag me al een hele tijd af wat voor werk je doet. Dus waar werk je en wat doe je. [afbeelding]
Als ik vragen mag...[afbeelding]
Eindelijk geen studeren meer voor je!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:15 schreef Makster het volgende:
JJJIEEEHHHAAAAAAAA.
Anders ben ik nu officieel gecertificeerd prutser
Ben vandaag dan toch eindelijk afgestudeerd, HBO Commerciele Economie, afstudeerrichting E-Business
Klinkt heel kick, stelt geen reet voor. Maar ben er wel vanaf![]()
![]()
Ja echt !!quote:Op woensdag 21 april 2004 08:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Eindelijk geen studeren meer voor je!
Beter!![]()
Tuurlijk ieder zijn eigen smaak. Alleen kan ik me niet voorstellen dat je zoiets ook mooi vindt. Ik zie jou altijd foto`s plaatsen van SS 600, en daarbij vergeleken vind ik zo`n ding onwijs lomp.quote:Op woensdag 21 april 2004 06:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom? Kom op, ieder zn smaak hè.
En heb het niet alleen over auto`s en motoren...quote:Op woensdag 21 april 2004 09:10 schreef Gerako het volgende:
[..]
Tuurlijk ieder zijn eigen smaak. Alleen kan ik me niet voorstellen dat je zoiets ook mooi vindt. Ik zie jou altijd foto`s plaatsen van SS 600, en daarbij vergeleken vind ik zo`n ding onwijs lomp.
Maar dat is mijn smaak, ik hou meer van italiaans.
http://www.gummen.org/newforum/forum_message.asp?mes_id=0535539quote:Vanavond ruim 100 kilometer getoerd op de ZXR 750 van een maatje van mij. Wat is motorrijden toch heerlijk!!!!
Saillant detail, bij 260 op de teller is de puf er helemaal uit.
Dat ram-air systeem is echt gaaf op die brommer, vanaf 7500rpm begint dat ding te janken, niet normaal, en dan lekker doortrekken naar de 13k. Ik heb er 1 woord voor WERELDS!!!
Lessen zijn geregeld. Binnenkort beginnen (binnen 1 maand). Wie heeft er nog een theorie boek nieuwe theorie te koop voor weinig?
Zit hier nog met een smile van oor tot oor.
Nu pas snap ik echt waarom er zoveel mensen zijn die motorrijden. Het vrijheidsgevoel is echt werelds.
Overigens heb ik besloten om niet meer te gaan rijden totdat ik mijn rijbewijs heb.
KICK ASS!!!!
Natuurlijk mag je het vragen. Ik praat prive bijna nooit over werk maar heel toevallig werk ik bij een bedrijf waar motorblokken verkocht worden en de kennis dus redelijk aansluit op problemen die je met je motor ook kan hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:44 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nu kan ik het echt niet meer laten, jij hebt het altijd over je werk en ik vraag me al een hele tijd af wat voor werk je doet. Dus waar werk je en wat doe je. [afbeelding]
Als ik vragen mag...[afbeelding]
Ik zit het grootste gedeelte van de dag achter mijn buro, that's why.quote:Op woensdag 21 april 2004 06:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Altijd werk maar altijd online, hoe doet ie dat toch
Ik denk dat je kleppen wel een opdondertje krijgen op het verkeerde moment.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre die knallen nou schadelijk zijn. Terug op de snelweg ook even tussendoor gehad, 3 knallen vlak achter elkaar terwijl ik niks vreemds deed eigenlijk. Toerde rustig in 6 120km/h.
Niet danquote:Op woensdag 21 april 2004 09:10 schreef Gerako het volgende:
[..]
Tuurlijk ieder zijn eigen smaak. Alleen kan ik me niet voorstellen dat je zoiets ook mooi vindt. Ik zie jou altijd foto`s plaatsen van SS 600, en daarbij vergeleken vind ik zo`n ding onwijs lomp.
Maar dat is mijn smaak, ik hou meer van italiaans.
Zwak voor Suzuki en liefde maakt blind .. verder is het van een kennis/familid, helpt ook.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zou ik gaan zitten zeggen dat ik hem bruut vind terwijl ik hem eigenlijk lomp vind
My pointquote:Op woensdag 21 april 2004 16:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zwak voor Suzuki en liefde maakt blind .. verder is het van een kennis/familid, helpt ook.
Maar ik ben hem steeds minder lelijk gaan vinden en ergens heeft het zelf iets ..![]()
Wat doen we nu met de stepjes? Moet ik ze voor je bewaren tot je terug bent?quote:Op woensdag 21 april 2004 17:25 schreef Makster het volgende:
Hartstikke leuk bericht.
Hartstikke bedankt voor het meedenken alleen zijn dit stepjes voor de bestuurder en ik zoek ze voor de passagier. Ik heb nu andere stepjes voor erop zonder slijtboutje.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hollander, ik weet niet hoe het met je duostepjes gaat maar hier zijn er nog een paar te koop http://www.marktplaats.nl(...)a
Als je dat wilt doen primaquote:Op woensdag 21 april 2004 17:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat doen we nu met de stepjes? Moet ik ze voor je bewaren tot je terug bent?
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt voor het meedenken alleen zijn dit stepjes voor de bestuurder en ik zoek ze voor de passagier. Ik heb nu andere stepjes voor erop zonder slijtboutje.
Hayabusa is sneller op top. En de Y2k (ofzo) met jet-engine is nog sneller op top.....quote:Op woensdag 21 april 2004 19:37 schreef yup het volgende:
Hey dudez, ik iemand zegt dat een Kawa ZX-12r sneller is dan een Hayabusa, is dit waar? Is er eigenlijk een snellere motor qua rechtuitbranden dan een van die 2?
weinig, missch alleen accelererenquote:Op woensdag 21 april 2004 20:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar wat is er zo boeiend aan rechuit branden?
He dude....... allereerst veel succes op negereiland!quote:Op woensdag 21 april 2004 17:25 schreef Makster het volgende:
Nou mensen de kogel is door de kerk.
2 Mei zit ik in het vliegtuig naar Curacao. Ik ga mijn vriendin opzoeken die daar momenteel stage loopt. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik er 3 maanden blijven. De retourdatum staat nu op 3 Augustus.
Wat ik er ga doen weet ik nog niet precies, de eerste weken waarschijnlijk HE-LE-MAAL niksDaarna een baantje zoeken om wat geld te maken en de tijd te doden
Zal wel iets in de Horeca worden maar ik ga proberen om iets van waterscooter boy te worden die bananen voortsleept
Zal de komende tijd (na 2 mei) dus ook niet veel meer op het forum te vinden zijn, wel ben ik van plan om om de week ofzo een update mail te sturen naar iedereen dus wie het leuk vindt kan zijn mailadres doormailen naar mij en dan gooi ik die in de mass mailer
Volgende week wordt de motor geschorst en tja dan is het aftellen.
Hoop dat het een beetje leuk gaat worden daar maar dat zal wel goed komen
Tis maar wat je ouwelullenmotor vindtquote:Op woensdag 21 april 2004 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh. dat... dat zit toch alleen op ouwelullen motoren?
(Ook op een FJR ja)_
Wel fijn zo'n cardan, nooit smeren enzo.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh. dat... dat zit toch alleen op ouwelullen motoren?
(Ook op een FJR ja)_
Als ik een ketting zou hebben, had afgelopen drie weken al 13x moeten smerenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel fijn zo'n cardan, nooit smeren enzo.
Tja... in de strijd om de peekaa's is het niet de meest ideale overbrenging... qua gemak dus welquote:Wel jammer van het gewicht en de verliezen, het gaat dus niet samen met een SS.
Ik vind van welquote:Op woensdag 21 april 2004 21:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, dus de leeftijd van de bestuurder geeft aan wat voor catogorie motor het is?
Ik zit nou eens te kijken naar die automatische smeersystemen maar ik vind het allemaal nog wel aardig aan de prijs.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:33 schreef PatrickM het volgende:
Tja... in de strijd om de peekaa's is het niet de meest ideale overbrenging... qua gemak dus wel
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:25 schreef Makster het volgende:
Zal de komende tijd (na 2 mei) dus ook niet veel meer op het forum te vinden zijn, wel ben ik van plan om om de week ofzo een update mail te sturen naar iedereen dus wie het leuk vindt kan zijn mailadres doormailen naar mij en dan gooi ik die in de mass mailer
Ik dacht dat de meeste werkten met vacuum, dus getriggerd worden door een draaiende motor.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zit nou eens te kijken naar die automatische smeersystemen maar ik vind het allemaal nog wel aardig aan de prijs.
Die McCoi ziet er wel geinig uit maar zelfs voor zo'n bouwpakket vind ik het een hoop geld. Alleen het pompje is al iets van 45,-
Jammer dat ik niet genoeg tijd heb anders zou ik zelf iets gaan proberen. Alle systemen werken met een magneetje, reed contact en een pompje dat aangestuurd om de zoveel pulsen. Simpeler kan het niet.
De goedkope systemen werken met een vacuum van de motor, dat klopt. Maar dat betekent ook dat hij altijd smeert en dus ook als je stil staat. Ik wil er juist eentje die afstandsgerelateerd smeert om ellende en een smeerboel te voorkomen. Dan kom je op een pro oiler of iets dergelijks.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de meeste werkten met vacuum, dus getriggerd worden door een draaiende motor.
Die persoon van de hydrauliek slangen bij ons heb ik nog niet kunnen spreken en op mijn mail reageert hij nog niet. Hij zit wel in hetzelfde gebouw maar er gaan weken voorbij dat we mekaar niet zien.
Hier kun je alle vergelijken lezen van verschillende europese motorbladen tussen de rivalen, de Suzuki is alle keren de snelste.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:37 schreef yup het volgende:
Hey dudez, ik iemand zegt dat een Kawa ZX-12r sneller is dan een Hayabusa, is dit waar? Is er eigenlijk een snellere motor qua rechtuitbranden dan een van die 2?
Aprilia RSV Millequote:Op donderdag 22 april 2004 08:32 schreef ZX9R het volgende:
Laatst ergens gehoord dat er een motor is ontworpen die een betere stroomlijn heeft met piloot dan zonder!
Alleen ben ik jammer genoeg vergeten welke dat dat was....![]()
Ah,quote:Op donderdag 22 april 2004 09:23 schreef Gerako het volgende:
[..]
Aprilia RSV Mille
Dacht ik hoor, ik weet het niet 100% zeker.quote:Op donderdag 22 april 2004 09:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ah,
Mille, er is geen betere?![]()
quote:De stroomlijn van de RSV 1000 is vanaf het begin de allerbeste in zijn soort. Dat is te danken aan het feit dat de vorm in de windtunnel is geperfectioneerd, maar met de rijder als integraal onderdeel van de stroomlijnvorm. De rijder wordt zelfs tegen de kleinste turbulentie beschermd. Optimale bescherming betekent dat de rijder minder snel vermoeid raakt, betere controle over de motorfiets houdt en zich helemaal kan concentreren op het rijden. Of het nu om scherpe bochten of snelle rechte stukken gaat, rijder en RSV 1000 zijn één. De ergonomische vormgeving van tank en zadel verbetert de zitpositie nog extra.
@Hollander, hij gaat straks kijken en vraagt naar de diameter... heeft denkt hij niet kleiner dan 6 mm..quote:Op woensdag 21 april 2004 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de meeste werkten met vacuum, dus getriggerd worden door een draaiende motor.
Die persoon van de hydrauliek slangen bij ons heb ik nog niet kunnen spreken en op mijn mail reageert hij nog niet. Hij zit wel in hetzelfde gebouw maar er gaan weken voorbij dat we mekaar niet zien.
Oh harstikke bedankt! Die diameter, is dat inwendig of uitwendig?quote:Op donderdag 22 april 2004 11:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
@Hollander, hij gaat straks kijken en vraagt naar de diameter... heeft denkt hij niet kleiner dan 6 mm..
Ik zou straks wat horen, maar het zal wel weer een andere dag worden.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh harstikke bedankt! Die diameter, is dat inwendig of uitwendig?
Heb net een vlotter/reed contact gekregen om een benzinemeter te maken, komt uit een BMW.
Ik wacht in spanning af, hier op mijn werk zijn ze niet veel sneller overigens. Ben al blij als ik dezelfde week nog antwoord krijg op vragen.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou straks wat horen, maar het zal wel weer een andere dag worden.
Volgens mij had hij zelfs nog wel wat over, mits je het kan gebruiken.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 14:30 schreef Gerako het volgende:
Aprilia heeft Rossi in dienst genomen om tips en aanwijzingen te geven aan Aprilia coureurs in de MotoGP omdat deze niet zo goed presteren.
Op de onderstaande spionage foto`s zie je Rossi aanwijzingen geven aan Aprilia coureur Haga over de bochten techniek. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is wat frusti .. collega 6 maanden geleden voor zichzelf begonnen en hij kreeg er geen nieuwe bij.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af, hier op mijn werk zijn ze niet veel sneller overigens.
Dus als hij 175pk en 138nm koppel had, zou ie sneller op top dan een Hayabusa zijn?quote:Op donderdag 22 april 2004 10:55 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dacht ik hoor, ik weet het niet 100% zeker.
[..]
Dan misschien wel ja, maar ja, dat heeft hij niet. De nieuwe heeft geloof ik iets van 140pk en 100Nm koppel en een top van 280 km/h (echte kilometers)quote:Op donderdag 22 april 2004 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus als hij 175pk en 138nm koppel had, zou ie sneller op top dan een Hayabusa zijn?(Hij is namelijk lichter)
Laten we het maar op "een" motor houden.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Staat daar nou een V-Max op?![]()
Ik wil ook zo'n matje!
Jep maar die hebben ze niet geloof ik.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus als ik een ventieldopje van 50 eurocent koop krijg ik zo'n matje ?
quote:Op donderdag 22 april 2004 20:22 schreef PatrickM het volgende:
Hee, de harde kern zijn alleen de mensen die er al op de 1e meet bij waren![]()
*spreekt dat tegen...harde kern is het lijstje wat rietvaerder eens heeft gepost...degene die er altijd bij zijn en die de meeste kruisjes heeftquote:Op donderdag 22 april 2004 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:
*Meldt![]()
Je hebt wel gelijk PatrickEn wie hem georganiseert heeft is van een nog hardere kern
![]()
Zullen we in het Slowchat topic verder gaan? Mooi
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn vrinden, lees dit eens
http://www.motorfreaks.nl(...)0
quote:Niet voor niets kreeg de '98-er R1 de reputatie van 'wild en zeker niet voor iedereen'
heb liever gewoon een dikke (of 2) pijp naast de motor maar dit is ook wel erg mooiquote:Hier staat een supermodel à la Naomi Campbell. Wow, wat is ze mooi!
Of gewoon geen demper, nog mooier.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik vind die seatpipes ook niet mooi.... heb er ook liever een dikke demper naast
iddquote:Op donderdag 22 april 2004 21:49 schreef hollander172 het volgende:
Horen die eikels in auto's je tenminste aankomen.
We zijn belazerdquote:Op donderdag 22 april 2004 21:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik kan mijn demper ook eigenlijk geen demper noemen ,want dempen doet ie niet echt
Vind je? Je hebt bij de meet ver voor mij gereden dus dan lijkt dat misschien zo.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Jouwe dempt toch nog behoorlijk?
Die van jou maakt helemaal veel herrie euh mooi geluid.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:00 schreef Gerako het volgende:
* hollander172 houdt zich "gedempt"...
Jij bent inderdaad "the man".quote:Op donderdag 22 april 2004 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb dan toch wel de demper![]()
Ben jij daar mee aan het prutsen geweest?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja..eh nee...ben druk geweest missch bewaar ik em wel...
quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:43 schreef ZX9R het volgende:
En audio in koekblikken is belangrijk.
De harde kern zou dat nooooit doen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan we het nu over koekblikken hebben
maakt weinig uit denk ik...quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij is alleen voor het mooie iets te kort, dit was de 7-platen versie, er is ook een BAP2 die heeft er 8, maar die hadden ze niet.... ach dit beschermt toch genoeg! Hij loopt enkeld niet tot mn nek maar tot mn schouders ofzo.
[afbeelding]
Wel?quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee?
Ah, dat is het dan!quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wel?
ze hebben een kleine hond...wij hebben er trouwens 2...katten dan.
was ook niet serieusquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:51 schreef ZX9R het volgende:
Da's geen kleine hond zoals OPM suggereerde.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat ben je toch een prutser he
Waar ik het vorige week al over had.quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Met wie??
Foto's? o.a. via OPM ..quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:54 schreef Rietvaerder het volgende:
UhhhhIk weet van niks
Was je weer vaag ofzo
koelquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:46 schreef Patrick281 het volgende:
Zondag de bekende plannen om duo te gaan rijden.
Vooraf al wat jaloers.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
koelging ze nu ook mee naar de Drenthe meet?
Zou een drukker sterk genoeg zijn om e.a. op te vangen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoals je misschien ziet zit er bovenaan de protector een drukkertje die je eventueel zou kunnen vastmaken in je jas. Helaas heb ik zo'n drukkertje niet in de jas zittenAls je dan onderuit gaat, blijft de protector niet op zn plaats zitten lijkt me
Hier.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
Maar waar is iedereen hier ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wilde je halen daar?quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik was nog bij Motozoom net in Utrecht, wat een klein zaakje is dat
Helemaal voor niks naar Utrecht gereden
hoiquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
Maar waar is iedereen hier ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niks gekocht, wat een klein kutzaakjequote:Op vrijdag 23 april 2004 20:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat wilde je halen daar?
Geen matje gehad?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier.
Al wat gehoord van die slangetjesman?
quote:soes gsxr1100 zit prima
honda cbr600F zit ook goed
yamaha thunderace zit dus kl.te
honda cbr1100 blackbird zit als een luie stoel
honda cbr600RR zit ook krappies
fazer moet ik dus nog uitproberen
en de bimota dus ook
Klein is het zeker, maar wel lekker dichtbij om verbruiksspullen te halen voor een scherpe prijs. Volgende keer maar eens die RainX meenemen, misschien werkt het en voor 7,50 kan je je geen buil vallen. (collega gebruikt het voor zijn autoruit en is er zeer tevreden over.)quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb niks gekocht, wat een klein kutzaakje
Ik wil het ook niet op mijn vizier smeren maar op de autoruiten.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
RainX.... heerlijk spul
NOT
Heb het 3x gebruikt maar NOOIT meer, heb er een keer een vizier mee verneukt, allemaal krasjes in het vizier...
Sommige vizieren hebben idd een coating .. daarop niet gebruiken dus ..quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
RainX.... heerlijk spul
NOT
Heb het 3x gebruikt maar NOOIT meer, heb er een keer een vizier mee verneukt, allemaal krasjes in het vizier...
Yep dat is zo gebeurd hoor. Duurde misschien een minuut of 10 voor hij weer in elkaar zat. (meteen alle boutjes behandelt met wd40.)quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
@Hollander .. Kawa weer helemaal in-elkaar?
Hoe kijk jij tegen mijn kuipconstructie aan gezien mijn foto's.
Het ziet er misschien mooi uit maar het is gewoon ruk als je hem moet demonteren.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:22 schreef Patrick281 het volgende:
Ik doelde meer op de constructie van de Bimota - kuip uit 1 deel. Waar is iedereen weer ..![]()
Knap gemaakt zo'n ding uit 1 stuk maar voor op een motor is het idd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het ziet er misschien mooi uit maar het is gewoon ruk als je hem moet demonteren.
Dat is de nieuwe mode.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:51 schreef PatrickM het volgende:
Over kuipwerk gesproken... Bij de R1 2004 valt me trouwens op dat er veel minder kuip opzit in vergelijking met eerdere R1's (en andere supersports)... best wel mooi
Ik denk dat het eerder ontwikkelingskosten scheelt, ipv twee mallen bijv. is er in dit geval maar eentje nodig.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Knap gemaakt zo'n ding uit 1 stuk maar voor op een motor is het idd.
Er zullen wel voordelen aanzitten zoals stijfheid/ minder resoneren enz en:
Ik noem het gewoon eigenwij(ze)s.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder ontwikkelingskosten scheelt, ipv twee mallen bijv. is er in dit geval maar eentje nodig.
Waarom jappen dan wel bijv. twee delen maken? Volume is veel groter.
Denk ik...
K-L-O-T-Equote:Op zaterdag 24 april 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leuk, me auto kapte ermee gisteren...eergisteren begon hij te stotteren als ik het gas dieper intrapte en gisteren, toen ik mijn vriendin ophaalde werd het steeds erger en ik had al zo'n gevoel van 'als we maar thuis komen'
niet dus. vriend gebeld om ons ff te slepen. wil ik vanmorgen ff lekker gaan trainen...das waar ook
ik heb geen auto
Voor mij ook.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das net te ver voor mij om te lopen helaas.
Ik ben ook een paar keer op de Bimota geweest .. vorige week nog toen de aandrijfriem nog niet binnen was voor de scoot. Het is een stul lastiger idd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja jij hebt je scoot nog...goldwing
Heb je nou al gesport luiwammes. Het regent toch niet ofzo.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is?
Motor en een rugzak zijn geen optie dan..quote:Op zaterdag 24 april 2004 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
neuh, ik zei toch: dat is te ver om te lopen...
nah, dat is zo'n gedoe met dat motorpak enzo...quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
Motor en een rugzak zijn geen optie dan..
Een klein stukje rijden met spijkerbroek en alleen motorjas is geen schande hoorquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nah, dat is zo'n gedoe met dat motorpak enzo...
Had dat effe gezegd, ik werk daar om de hoekquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik was nog bij Motozoom net in Utrecht, wat een klein zaakje is dat
Helemaal voor niks naar Utrecht gereden
quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Een klein stukje rijden met spijkerbroek en alleen motorjas is geen schande hoor
Honda 250XLR.. 2 muisklikken ...quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoiwie ben je en wat rijd je?
dat hebben we gemerktquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:50 schreef Patrick281 het volgende:
Zou het persoonlijk nooit doen.
zelfs minder dan mijn post...quote:Honda 250XLR.. 2 muisklikken ...precies evenveel als je post.
Geintje.
Qua muisklikken wel .. totale moeite is een stuk minder. Maar wel goed om het gesprek op gang te houden.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zelfs minder dan mijn post...
quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:29 schreef Patrick281 het volgende:
Op die site staat me daar toch een mooie GS-500.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:04 schreef JK het volgende:
Ik heb nu een DR650SE.. is m'n 5e motor in 4 jaar tijd... heb gehad ;
Suzuki GS500e
Honda XR250R
Suzuki GSX600F
Yamaha XT350
en nu dus die DR650SE..
Wel een hele aparte opbouw idd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Helaas werden de motoren steeds ''minder motor''![]()
Ja een mooi virus.. maar deze DR houd ik stukkie langer. Exclusief ding in Nederland, in het buitenland zie je ze wel veel.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Echt een virus he .. 5 motoren in 4 jaar tijd. GSX600F heb ik ook gehad uit het rijtje. (1 maand
)
Tja, van 500 (25kw) naar 250 (25kw) omdat ik de GS500e voor dikke knaken kwijt kon (van de winst heb ik de XR250 gekocht).quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Helaas werden de motoren steeds ''minder motor''![]()
Met elke motor kan je je rijbewijs kwijtraken, ik kan nu toch ook met 170 gaan rijden op de snelweg ? Dan is het ookquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Fazer600? Daar kan je zeker niet je rijbewijs mee kwijt rakenNodigt ook erg uit vind ik persoonlijk..
SV650S is ook gaaf, maar zelfde verhaal als de Fazer. Ik ken mezelf wel en ik zie mijzelf prima op een GSX-R600 rijden over 1,5 jaar
Zelf heb ik ook geen logische opbouw van motorfietsen, heb er nu 13 gehad en mijn laatste aankoop is een motorscooter.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:52 schreef JK het volgende:
[..]
Ik heb ook geen powerkick op mijn BMW K1100LT na 7000 rpmquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:48 schreef JK het volgende:
[..]
Maar moet wel toegeven, het meest comfortabel rijd je op een 4 cilinder.... het glijd over de weg.. V-Twin is ook erg gaaf, maar je hebt geen powerkick na 7000tpm.
Wat ziet ik daar schuin achter je op die foto???quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Een goede kennis heeft dezelfde in dezelfde kleur.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Een R1150RT
Een uur voor 4 schroefjes? Wat voor constructie is dat in godsnaam?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:57 schreef Patrick281 het volgende:
Mannen ben ruim een uur bezig geweest met 4 schroefjes om het voorspatbord te monteren.
Ik had hem er notabene zelf al nieuw opgezet begin van dit jaar .. en nu dit .. moest nog een andere langere schroef pakken en ergens een moer achterdoen.. weer niet optimaal.![]()
Dan ook nog een tip van mij, het gaat sneller met remmenreiniger. (mits je geen wondjes op hebt gelopen, het spul bijt nogal.)quote:Maar misschien nog een tip voor sommigen:
Met autoshampoo krijg je je handen perfect schoon zonder pijn.![]()
Vroeger stond ik nog wel eens met een schuursponsje.![]()
Ik zit ook Idols te kijkenquote:OPM zit nu vast Idols te kijken met zijn vriendin .. mag even niet op Fok! komen.
Maar jij mag wel on-line.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:27 schreef hollander172 het volgende:
Ik zit ook Idols te kijkenmet mijn vriendin. "Als je je mond maar houdt."
![]()
Maar autoshampoo heeft iedereen wel in huis. Dat dure spul heb ik toch niet als amateursleutelaar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:27 schreef hollander172 het volgende:
Dan ook nog een tip van mij, het gaat sneller met remmenreiniger. (mits je geen wondjes op hebt gelopen, het spul bijt nogal.)
Ook makkelijk, remmenreiniger vervliegt heel snel dus gewoon even met je handen wapperen ipv een handdoek zoeken.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:57 schreef Patrick281 het volgende:
OPM zit nu vast Idols te kijken met zijn vriendin .. mag even niet op Fok! komen.
Ga je mee straks naar Noord-Brabant via Werkendam?quote:Op zondag 25 april 2004 09:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]nee hoor, ik ga ook wel eens uit
![]()
Hoe laat en waar verzamelen?quote:Op zondag 25 april 2004 09:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ga je mee straks naar Noord-Brabant via Werkendam?
Wa's da nou weer?quote:Op zondag 25 april 2004 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
*hij mocht niets zeggen*
Mwah, mogen? Ik maak lekker zelf uit wat doe. Wij zijn bij elkaar omdat we dat beiden willen en niet omdat het moet ofzo. Elkaar iets verbieden doen we dus niet.quote:Op zondag 25 april 2004 00:22 schreef Patrick281 het volgende:
Maar jij mag wel on-line.En wat had je willen doen anders.
![]()
Remmenreiniger is wel min of meer verplicht toch? Ook voor amateurknutselaars. Het is het ideale spul om dingen snel vetvrij te krijgen, zoals gereedschap, onderdelen en natuurlijk je remschijven. Het busje ligt altijd naast de WD40 in mijn kist.quote:Maar autoshampoo heeft iedereen wel in huis. Dat dure spul heb ik toch niet als amateursleutelaar.
Achter de motor hangen op sleeptouwquote:Op zondag 25 april 2004 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik laat haar wel met rust.Iemand die soms 52 keer in een uur belt en expres op alle plekken komt waar jij ook komt daar is geen kruid tegen gewassen.
Ja, ik heb daar ook echt tijd voorquote:Op zondag 25 april 2004 19:37 schreef Makster het volgende:
Ik verdenk Reetvaarder als spion
daar hebben we het geloof ik 3 weken geleden al overgehadquote:Op maandag 26 april 2004 08:30 schreef ZX9R het volgende:
@OPM:
Waarom verkoop je je brommer?
Dan moet je wel handig zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 09:03 schreef ZX9R het volgende:
Net als ik doen.
Schadebrommer zoeken.
Scheelt aanzienlijk in de knaken.
Dat bedoel ik. ik heb mijn brommer ook voor minder dan ¤ 3000,-quote:Op maandag 26 april 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het scheelt dat ik wat handige jongens kendus missch is dat wel een optie. Ik zag bijv een ZX6R uit 95 voor 2650,- EUR. Alleen de schermen waren beschadigd, dat kan ik voor weinig laten herstellen.
Maar nogmaals, eerst deze verkopen
Dat scheelt echt veel hoor als je er een met schade koopt, kan ik je wel aanraden. Maar als jij meer vermogen onderin wil hebben wil je dan geen V twin, die hebben vermogen onderin. Ik heb op een R6 gereden en op zo`n ZX636r maar daar heb je ook niet zo veel vermogen onderin, tuurlijk het zal altijd meer zijn als dat je nu hebt, maar ik denk dat je dat ook snel zat bent want dat zijn ook motoren die je hoog in de toeren moet houden.quote:Op maandag 26 april 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het scheelt dat ik wat handige jongens kendus missch is dat wel een optie. Ik zag bijv een ZX6R uit 95 voor 2650,- EUR. Alleen de schermen waren beschadigd, dat kan ik voor weinig laten herstellen.
Maar nogmaals, eerst deze verkopen
dat is zeker de moeite waardquote:Op maandag 26 april 2004 11:15 schreef ZX9R het volgende:
Dat bedoel ik. ik heb mijn brommer ook voor minder dan ¤ 3000,-
En het enige wat daaraan direct moest gebeuren was een ander knipperlicht en een ander steuntje voor de voetsteun.
De rest komt later wel weer, als ik weer eens een beetje geld heb.
De schermen kan ik laten repareren (bijwerken en spuiten) voor zo'n ¤ 600,- en dan heb ik een goede ZX9R voor minder dan ¤ 4000,-
Welke SS heeft dan een V-twin? Ik ga iig niet te zwaar rijden, 750 vind ik meer dan genoeg.quote:Op maandag 26 april 2004 11:19 schreef Gerako het volgende:
Dat scheelt echt veel hoor als je er een met schade koopt, kan ik je wel aanraden. Maar als jij meer vermogen onderin wil hebben wil je dan geen V twin, die hebben vermogen onderin. Ik heb op een R6 gereden en op zo`n ZX636r maar daar heb je ook niet zo veel vermogen onderin, tuurlijk het zal altijd meer zijn als dat je nu hebt, maar ik denk dat je dat ook snel zat bent want dat zijn ook motoren die je hoog in de toeren moet houden.
je hebt alles al hersteld toch? dat zie je er niet vanafquote:Ik heb mijne trouwens gekocht zoals hieronder. (¤ 3000,- schade)
[afbeelding]
Ja, daar vraag je me wat. Meeste V twins zijn 1000cc inderdaad, ik zal eens kijken of ik wat kan vinden.quote:Op maandag 26 april 2004 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Welke SS heeft dan een V-twin? Ik ga iig niet te zwaar rijden, 750 vind ik meer dan genoeg.
[..]
je hebt alles al hersteld toch? dat zie je er niet vanafklasse werk!
Welke???quote:Op maandag 26 april 2004 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
*zich verbaast over wel hele kleine prijsjes*
Kan ik dat dan ook?quote:Op maandag 26 april 2004 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
plus ik kan dat allemaal voor veel minder laten doen.
[..]
De prijs van zowel de ZX9 als de Mille .. met name de laatste.quote:Op maandag 26 april 2004 11:33 schreef Gerako het volgende:
Welke???
Dat was de schadepost..quote:Op maandag 26 april 2004 11:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De prijs van zowel de ZX9 als de Mille .. met name de laatste.![]()
![]()
![]()
Dat was de prijs van de schade he, de getaxeerde schadekosten zeg maar. Ik heb hem niet gekocht voor 3000 euro. (Was het maar zo.)quote:Op maandag 26 april 2004 11:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De prijs van zowel de ZX9 als de Mille .. met name de laatste.![]()
![]()
![]()
Alleen deze post had gelezen en niet die van OPM erboven had gezien.quote:Op maandag 26 april 2004 11:15 schreef ZX9R het volgende:
Dat bedoel ik. ik heb mijn brommer ook voor minder dan ¤ 3000,-
En het enige wat daaraan direct moest gebeuren was een ander knipperlicht en een ander steuntje voor de voetsteun.
Interpretatie foutje dusquote:Op maandag 26 april 2004 11:45 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dat was de prijs van de schade he, de getaxeerde schadekosten zeg maar. Ik heb hem niet gekocht voor 3000 euro. (Was het maar zo.)
Je dacht toch niet dat ik bovenstaande motor (Bouwjaar 2002) in 2003 gekocht
heb voor 3000 euro??
Koelquote:Op maandag 26 april 2004 11:33 schreef Gerako het volgende:
Ja, daar vraag je me wat. Meeste V twins zijn 1000cc inderdaad, ik zal eens kijken of ik wat kan vinden.
Durf ik niet te zeggen, ik denk dat hij voor mij andere prijzen hanteert dan voor jou. En hij heeft het altijd druk. Zou ik moeten vragen.quote:Op maandag 26 april 2004 11:35 schreef ZX9R het volgende:
Kan ik dat dan ook?
de volgende meet is in Drenthe. Wanneer dat is staat nog niet vast omdat de meesten de beschikbare data nog niet heeft doorgegeven in het meettopic.quote:Op maandag 26 april 2004 11:53 schreef rvdboomen het volgende:
Wanneer is er weer een meet in zuid of midden Nederland?
Moelijk te vinden, maar ik zat wel te denken aan een VFR 750, dit is een V4 van Honda en volgens mij is deze ook niet zo heel erg hoogtoerig. Ik weet ook niet wat je budget is, maar deze is volgens mij redelijk betaalbaarquote:Op maandag 26 april 2004 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Koelik ga zelf ook ff zoeken.
[..]
Durf ik niet te zeggen, ik denk dat hij voor mij andere prijzen hanteert dan voor jou. En hij heeft het altijd druk. Zou ik moeten vragen.
[..]
de volgende meet is in Drenthe. Wanneer dat is staat nog niet vast omdat de meesten de beschikbare data nog niet heeft doorgegeven in het meettopic.
Ducati geloof ik, de 748 & 749?quote:Op maandag 26 april 2004 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Welke SS heeft dan een V-twin? Ik ga iig niet te zwaar rijden, 750 vind ik meer dan genoeg.
En nu nog wachten tot ze en beetje in prijs zakken.quote:Op maandag 26 april 2004 12:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ducati geloof ik, de 748 & 749?
Anders heb je nog bijv. iets als de SV650 van Suzuki, geen SS pur sang maar wel mooi met de extra onderkuip. Rietvaerder heeft er vorige week nog eentje gepost geloof ik.
De meeste SS zijn gewoon vier in lijn, anders kom je inderdaad bij de 1000cc's uit zoals de Mille etc.
Toch maar een Fireblade doen dan?
dat is toch een sporttour?quote:Op maandag 26 april 2004 12:26 schreef Gerako het volgende:
Moelijk te vinden, maar ik zat wel te denken aan een VFR 750, dit is een V4 van Honda en volgens mij is deze ook niet zo heel erg hoogtoerig. Ik weet ook niet wat je budget is, maar deze is volgens mij redelijk betaalbaar
Volgens mij niet, kijk en oordeel.quote:Op maandag 26 april 2004 12:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is toch een sporttour?
Gewoon een Kawa hè?quote:Op maandag 26 april 2004 12:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is toch een sporttour?
Nee, hollander geen Blade voor mij voorlopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |