zo, ik ben weer thuis
![]()
. vandaag de ICE afgemaakt bij Slabber.
![]()
![]()
ff maar bij het begin beginnen:
vorige week zaterdag zijn we natuurlijk begonnen met het leggen van alle bedradingen. eerst de radio, daarna de versterker en ondertussen legde SdeW de speakers achter bedrading samen met de tulpstekkers voor de versterker.
de bevestiging vd zekering
![]()
de bedrading naar de accu waarbij ik mooi gebruik kon maken van de klemmen die de bedrading die er al lag bij elkaar hield
![]()
toen de rest vd radio, ff testen en hij was goed aangesloten
![]()
![]()
rechtertweeter
![]()
![]()
ondertussen heeft Slabber de speakers achter gemonteerd en aangesloten.
tijd om de filters voor voor aan te sluiten en te monteren. het zijn best grote dingen dus daar moest een geschikte plaats voor worden gezocht, daar zijn we wel in geslaagd of niet Slabber?
![]()
de achterkant dus van het filter
![]()
uiteindelijk ziet het er zo uit aan de linkerkant, rechts zit ie onder het dashboardkastje
![]()
omdat bij het aansluiten van de woofer linksvoor er geen geluid uitkwam
![]()
en omdat het al laat werd (vorige week zaterdag dus) besloten we om nu alleen nog de versterker (voor de sub) aan te sluiten (dat was zo gedaan) en vandaag verder te gaan.
![]()
vandaag dus eerst maar eens kijken hoe het kan dat er geen geluid uit die linker speaker kwam...alles aangesloten en tadaa hij deed het...vaag
![]()
. hey Slabber, weet je nu het kwam? omdat ik links en rechts had verwisseld, rechts was nog niet aangesloten vandaar dat er niets uit links kwam vorige week. als ik rechts wel had aangesloten had ie het wel gedaan...
speaker voor
![]()
![]()
Slabber aan het werk
![]()
![]()
en het eindresultaat speaker voor
![]()
op het laatst kwamen we erachter dat de woofers voor verkeerd om waren aangesloten, dus die nog even omgewisseld en dat was em
![]()
![]()
![]()
even testen nog
![]()
zonder Jaap waren we nergens gekomen
![]()
![]()
de schade...
![]()