Die wordt meegenomen door degene die de volgende update doet!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:03 schreef Xanthe het volgende:
Ik zag moi niet in het lijstje staan trouwens!!!
Oke ik wacht het afquote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:26 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Die wordt meegenomen door degene die de volgende update doet!
Dit weekend komt een nieuw lijstje. Dus even geduld nog.
Ik heb gister de badkamer supergoed uitgedaan en aangezien dat wij niet te kleine badkamer hebbenquote:Op zondag 28 maart 2004 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ook van mij even een klein tvp-je.
Morgen geef ik weer een update. Ik ben heel benieuwd. Afgelopen week was
dramatisch slecht, maar meestal val ik in het weekend wel af.
Ik ga zo maar eens ramen zemen, is ook verbranden
Mag ik vragen waarom niet? Gewoon nieuwsgierig hoor.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:35 schreef jolene het volgende:
Brighteyes Ik wens je erveel succes mee.
Voor mij persoonlijk is dit iets wat ik nooit meer doe...
Laat je ons weten hoe het gaat.
De eerste dag ging alles lekker, bij de tweede dag dacht ik oke soep.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom niet? Gewoon nieuwsgierig hoor.
Het lijkt mij wel lekker om gewoon even een mooi opstapje te maken.
De soep is best lekker, maar ik moet zeggen dat ik niet sta te springen om nu mijn eerste kop te gaan drinken.
Ik heb iig al een zondig moment gepland staan. We gaan woensdag uit eten voor het afscheid voor mijn baas.quote:Op maandag 29 maart 2004 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Brighteyes, ik heb weleens zo'n kuurtje van weightcare gedaan... na drie dagen had een zak chips zo'n ontzettende aantrekkingskracht dat ik, uh....Nou ja, voor mij zou het dus ook niets zijn, maar ik wens je veel succes
Uhquote:Op maandag 29 maart 2004 12:24 schreef jolene het volgende:
Miss_dynastie wat zei de dokter??
Hoe flink?quote:Op maandag 29 maart 2004 12:25 schreef Elvi het volgende:
Ik ben sinds 1 maart postbezorger en ik moet zeggen dat je er wel flink van afvalt
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uh
Ik bel na de lunch even (als ik durf), want ik ben pas om negen uur opgestaan en tussen negen en twaalf kom je er niet door. Anders morgen even!
Ik ben moed aan het verzamelen..quote:Op maandag 29 maart 2004 12:40 schreef jolene het volgende:
[..]
foei vandaag nog
Kom op! Als je hebt gebeld, is het voorbij. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt!quote:Op maandag 29 maart 2004 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben moed aan het verzamelen..
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:48 schreef YPPY het volgende:
[..]
Kom op! Als je hebt gebeld, is het voorbij. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt!
Netjes Riann nu wel volhouden en niet extra gaan snoepen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:27 schreef Riann het volgende:
En fannetje en isabeau en zo ik ben gestopt met roken![]()
en nu hopen dat ik het vol hou![]()
Héél flinkquote:Op maandag 29 maart 2004 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe flink?
Tuurlijk, maar ik ben al zoquote:Op maandag 29 maart 2004 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
En als je morgen er niet door komt kan je het beste gewoon even langs gaan. Info die ze via de telefoon geven, geven ze ook wel aan de balie. En ze laten je echt niet 3 uur staan.
mja dat had ik ook met mijn vroegere huisarts, toen ik nog bij mijn ouders woonde. Je kon maar tot 12 uur bellen, en in die tijd dat je wel kon bellen was de lijn ALTIJD bezet. Een herhalingsrecept voor de pil vragen kostte me minstens 3 dagen (en een hoop geld).quote:Op maandag 29 maart 2004 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik ben al zo, dus zo enthousiast ben ik niet over tripjes
En eigenlijk ben ik ook gewoon boos dat mijn huisarts of slecht bereikbaar, of afwezig is
Ach zolang die soep niet tegen staat zul je het waarschijnlijk nog best lang volhouden.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond echt walgelijk gezondigd, niet alleen gewoon gegeten, maar dan ook maar meteen radicaal fout tripje naar de McDonalds![]()
Maar goed, vandaag nergens problemen mee. Keurig heel de dag soep gegeten en nu zit ik lekker aan een enorme bak sla.
Ik zie wel hoe lang ik het nog vol hou...
Lekker toch of niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:39 schreef Riann het volgende:
83.5 vanmorgen![]()
Zeer lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:43 schreef jolene het volgende:
[..]
Lekker toch of niet.
Wat is jou normale weegdag?
Jeetje Xanthe, gatsiequote:Op woensdag 31 maart 2004 16:05 schreef Xanthe het volgende:
Dan mag je naar het andere topic (Slank de zomer in), want je BMI zit onder de 25quote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef Salem het volgende:
Salem, 1.82m. woog 84 kilo, wil graag 74 kilo wegen, weegt nu 81.7kilo.
relaxed,, gaat het toch nog lukken met dat beachbodytje van mij.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:16 schreef Jinxxx het volgende:
[..]
Dan mag je naar het andere topic (Slank de zomer in), want je BMI zit onder de 25
En ik ben natuurlijk weer een uur eerder wakkerquote:Op zondag 4 april 2004 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Om 10 uur... dat is nog eens een leven
![]()
Truste, ik ga ook slapen
Je geeft zelf het antwoord al, je snoept heel veel. Ik zou proberen daar eerst eens mee te stoppen, in plaats van op je maaltijden te bezuinigen en vervolgens weer een zak chips uit de kast te pakkenquote:Op maandag 5 april 2004 11:09 schreef phroze het volgende:
Hoi hoi,
Ik begin een beetje een 'te dik' buikje te krijgen, wat kan ik eraan doen om weer een strakke gespierde buik te krijgen?
Ik snoep best veel dus het is voor mij vrij moeilijk om eraf te blijven, maar ik ga nu maar eens een keer doorzetten.
Kan iemand mij eet tips geven?
Hoe moeten mijn maaltijden eruit zien, en wat voor sport kan ik hetbeste beoefenen (ik train elke dag eventjes mijn buiksperen, maar waarschijnlijk niet lang genoeg)
phroze
Zat er ook.. maar we hebben een keertje een weekje overgeslagen vanwege vakantie of zoietsquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:54 schreef YPPY het volgende:Je hebt helemaal gelijk Pandorah. Ik dacht dat er twee weken zat tussen het andere topic en hier. Vanmiddag komt er een update.
Mwoah, 2 dagen soort van volgehouden en toen had ik 2 etentjes en... en... en... ik heb nu dus nog 2 bakken soep in de vriezer staan.quote:Op maandag 5 april 2004 23:03 schreef Pandorah het volgende:
Brighteyes: is het gelukt met dat soepdieet of ben je toch overgegaan op een andere stategie?
Okiedokiequote:Op dinsdag 6 april 2004 09:54 schreef YPPY het volgende:Je hebt helemaal gelijk Pandorah. Ik dacht dat er twee weken zat tussen het andere topic en hier. Vanmiddag komt er een update.
Riann, ik let nu op mijn eten, en ik probeer elke dag minimaal een kwartier flink te bewegen... De reden waarom ik richting dokter wil is omdat ik het idee heb dat het aan mijn antidepressiva ligt, sinds ik die slik ben ik 20 kilo aangekomen..quote:Op maandag 5 april 2004 10:23 schreef Riann het volgende:
Teigan heb je wel op je eten en zo gelet want als je hetzelfde door bent gegaan dan hoef je denk ik niet naar de dokter.
hij doet het nietquote:Op woensdag 7 april 2004 21:41 schreef Funnie het volgende:
Ik heb foto's van de wondbreuk.Als iemand ze wil zien.
Ze staan op mijn site onder het kopje foto's. Ik heb ze gemaakt omdat veel mensen
er geen beeld van kunnen maken. Tis gewoon alsof lekker zwanger ben. Vooral in de maagstreek.
Want daar zit dus uiteraard ook de breuk. Ik zal na de operatie nieuwe foto's maken voor de vergelijking.
goeie staat in dr profiel; http://members.home.nl/kikina/quote:Op woensdag 7 april 2004 21:53 schreef Riann het volgende:
hij doet het niet
hahha, en met de gebruikelijke streepjes code !!quote:Op woensdag 7 april 2004 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Funnie, het ziet er inderdaad uit als een flinke zwangere buik
Ik hoop gewoon dat je door de operatie straks resultaat ziet van het harde werken!!!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:55 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb trouwens nog iets overgehouden aan de dieetmeeting in maart. Eén verkeersboete in Arnhem! Ik reed 9 km te hard toen we de trein voor Isabeau wilden halen (ik dacht al dat ik geflitst werd
en het valt me nog mee dat het maar eentje is en dan ook nog es niet zo hard). Naja, Ik heb mijn jaarlijke boete weer binnen
![]()
.
Vrij zijn is okayquote:Op zaterdag 10 april 2004 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]shit hey. Ik wil de boete wel betalen als je me je rekeningnummer stuurt. Je deed het namelijk voor mij
![]()
Ik heb een vrije dag!! *cheer* *cheer* Nou ja, semi-vrij. Maar dan nog!! Ik ben vandaag vrij. Vrij! Geen werk, geen co-schap, gewoon vrij! (laatste vrije dag was in Nijmegen....)
Lekker hoor! Een vrije dag! Geniet er maar vanquote:Op zaterdag 10 april 2004 09:52 schreef Isabeau het volgende:shit hey. Ik wil de boete wel betalen als je me je rekeningnummer stuurt. Je deed het namelijk voor mij
![]()
Ik heb een vrije dag!! *cheer* *cheer* Nou ja, semi-vrij. Maar dan nog!! Ik ben vandaag vrij. Vrij! Geen werk, geen co-schap, gewoon vrij! (laatste vrije dag was in Nijmegen....)
youre welcomequote:Op zaterdag 10 april 2004 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Oh, bedankt Riann. Ik moet nog wassen(bijna vergeten)
Daarom je bent er mee bezig en dat is al positief en het kan toch altijd dat het wat minder is. Maar misschien ligt dit ook wel aan je ongesteld. En dan is er misschien straks extra veel afquote:Op zondag 11 april 2004 13:17 schreef Xanthe het volgende:
Prima hoor! Ik houd het zelf ook bij op mijn pc.
Ik ga in elk geval flink mijn best doen om toch mijn streef gewicht te bereiken.
Al duurt het 2 jaar , als ik straks toch maar zie dat het minder word!
nee die vrouw vertelde tegen de cassiere dat er naast haar gezin ( dat ik ken) ok nog een oom en tante kwamen en dat de rest had afgezegd omdat ze weg gingen (dus totaal 8 man) en dat ze dus heel uitgebreid ging lunchen dan hapjes en dan gourmetten met zijn 8-en.quote:Op zaterdag 10 april 2004 09:40 schreef Riann het volgende:
Maar jij trekt ook gauw je conclusies. Misschien komen daar wel mensen op bezoek. En hoeveel misschien wel de hele familie weet jij veel. Is hetzelfde als een dikkere mevrouw ergens friet staat te eten. Dan trekken andere soms ook wel snel conclusies van ja zie je nou wel dat het aan haar zelf ligt.
En dan nog laat iedereen in zun waarde.quote:Op maandag 12 april 2004 08:24 schreef Stout het volgende:
[..]
nee die vrouw vertelde tegen de cassiere dat er naast haar gezin ( dat ik ken) ok nog een oom en tante kwamen en dat de rest had afgezegd omdat ze weg gingen (dus totaal 8 man) en dat ze dus heel uitgebreid ging lunchen dan hapjes en dan gourmetten met zijn 8-en.
dus geen overhaaste conclusies in dit geval![]()
heerlijk toch ?quote:Op maandag 12 april 2004 09:23 schreef Riann het volgende:
[..]
En dan nog laat iedereen in zun waarde.
Wij hebben hier gister ook gegourmet en ik heb ook een keer lekker veel gegeten.
Ik heb die hormoonkuur wel aardig onderschat in het begin , vandaar dat we nu bij de komende IUI gaan proberen om het "zonder" te doen.quote:Op zondag 11 april 2004 22:52 schreef Funnie het volgende:
Ik had je verhaal gevolgt Xanthe, ik hoop dat het nu wat beter met je gaat?
En verder hier ook nog veel suc6 !
Hormonen kunnen ook erg veel doen. Zo ook de hormoonkuren. Men moet daar niet te licht over denken.
Dat is toch heel duurquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:45 schreef Xanthe het volgende:
Ik weet niet wat voor soort dieet jullie doen , maar in het geval van de periode en chocola....
Er is natuurlijk suiker vrije chocola in de smaken melk en puur.
Puur is zelf voor puur erg zoet(merk ringers en dit mag ook als je atkins doet)
En wat het dan bij mij ook nog eens is: als ik dan suikervrije eet en daaraan gewend raak en we hebben het niet in huis, eet ik gerust de gewonequote:Op dinsdag 13 april 2004 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik doe meestal niet zo moeilijk dan hoor. En geef vrij snel toe. Ook omdat ik weet dat als ik het uit stel dat het dan alleen nog maar erger wordt.
Ik vind het niet zwak hoor. Maar dit is naar mijn idee niet het moment om te stoppen met roken. Ik vind het ook al zo knap van Riann. Ik mag hier gewoon nog niet stoppen met roken. Tot ik klaar ben met alles. Zowel mijn vent denkt daar zo over net als mijn casemanager. Niet nu, komt later wel. Want ik wou gelijk stoppen met roken, na mijn bandje. Waarschijnlijk ook door het stukje emo eter.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:30 schreef jolene het volgende:
Pfff, ook ik die normaal altijd slaapt.
Zal van de week bij de HA langs moeten.
Heb het eerder geprobeert, maar na drie nachten niet slapen!!
Ben ik begonnen met eentje te roken vlak voor ik ging slapen.
Ik sliep maar begon weer steeds meer te roken.
Bleh, ben ook zwak.
Maar ja, kan het beter alles in een keer proberen...
Kloptquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:23 schreef rvrb_ke het volgende:
Kan het dat de eetenbeweegwijzer van overgewicht.nl down is?
Ik raak er iig niet op.
Ja had al zoiets begrepen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:15 schreef Funnie het volgende:
Xanthe, ik heb een maagband en heb dus een weinig eten dieet. Maar af en toe moet ie bijgespoten worden. Omdat ik dan weer teveel kan eten. Maar ik hoop snel mijn einddoel te kunnen halen
Dus is het beter dat ik afval dan aankom![]()
Is zo zonde van de verloren kilo's.
Ja hoor, vragen staat vrijquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:22 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ja had al zoiets begrepen.
Mag ik vragen hoelang je die al hebt?
En wat je toen woog?
had ik geloof ik al ergens gedaan op de vorige paginaquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zwahiel, post even het regeltje:
Zwahiel (1,84) (28,1) was 95 kg, is nu 95 kg en wil graag -10 BMI 80 wegen - ....
Hoe ben je daarvoor in aanmerking gekomen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:15 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ja hoor, vragen staat vrij
Ik was 130 kilo toen ik aan het traject begon.
En ben 5 sept. 2003 geopereerd. Ik woog toen 123 kilo. Was dus al 7 afgevallen.
Nu nog mijn einddoel eens zien te bereiken..
Ik ben eerst heel erg gaan zoeken op het internet naar een maag verkleining. De vele verschillende manieren van de maagverkleiningen bekeken. En de lapband sprak mij het meest aan. Ben naar de huisarts gegaan. Die dacht dat het allemaal niet meer gbeurde wegens vele doden daarbij. Maar ja. Dat was de oude manier van verkleinen. Wat nog steeds nog wel gebeurt maar nu gewoon minder gevaarlijk is dan toen.quote:Op woensdag 14 april 2004 02:05 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Hoe ben je daarvoor in aanmerking gekomen?
Ik ben dus rond die 123 , heb al heel wat dingen geprobeerd en heb eigenlijk dankzij de diëtiste die ik kreeg via de huisarts dus het tegenover gestelde bereikt , goed en gezond eten werkt bij mij averechts en betekend flink aankomen.
Ik wil abosluut niet oud worden zoals ik nu ben....
Dieet wat ik nu doe leverd tot nu toe niet echt wat op....
Vind het absoluut niet erg als ik er 2 jaar over doe ofzo , maar wil wel graag iets van resultaat zien.
Hey Anouk,quote:Op woensdag 14 april 2004 08:57 schreef Anoukje1983 het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben hier een hele tijd niet geweest, het ging allemaal even niet zo lekker en ik had veel aan m'n hoofd. Maar I'm back! En noodzakelijk ook want veel kilo's zitten er gewoon weer aan *sught*.
Ik wil er dus weer vol tegenaan gaan, en het dit keer volhouden.
Vanavond lees ik alles bioj en schrijf ik alles bij, geef ik ook meteen m'n nieuwe gewicht door, want ik moet nu echt naar m'n werk gaan!
Liefs Anoukje.
Jij ook erg veel suc6 verder !quote:Op woensdag 14 april 2004 09:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hier weer updateje van mij
Gewicht is nog steeds 94 (1tje eraf dus) en door terugslagen even wat minder gegaan. Nu ga ik er echter weer tegenaan. Alleen nog 2 boterhammen sochtends, smiddags idem en savonds warm, verder veel water tussendoor.
Maandag trainen (tennis) en dan zaterdag competitie. Tussendoor nog es wat fietsen, en dan es kijken wat het oplevert.
Here we go!
Ik ben met de Weight Watchers begonnen op 4 september 2003. Ik ben nu dus ruim 7 maanden bezig. De eerste kilo's vlógen er echt af, maar ik heb de laatste anderhalve maand zo'n beetje stilgestaan.quote:Fannetje: Wow, al bijna 20 kilo eraf en ook bijna onder de 80, jij bent ook al een eind. Hoelang ben je eigenlijk al bezig?
Hoeveel wil je wegen en wat is nu je BMI? Dan zet ik je er even bijquote:Op zondag 18 april 2004 16:06 schreef HorrorGirl het volgende:
HorrorGirl 1.65 was 80 kilo is nu 77 kilo - 3![]()
Funnie, bedankt voor het aanbod, ik heb maar aangenomen dat het een kwestie was van copy pasten van het oude lijstje en dan even kijken wie er een update hebben gegeven en dat aanpassen toch??quote:teigan zou fijn zijn als je dat wilt doenAls je uitleg wilt over hoe en wat, kan je dat ook gewoon vragen..
Je was net een minuut eerder met BMI van HorrorGirl:)
Zover ik weet niet... Maar misschien kun je er eentje opstarten. Er zullen vast wel meer mensen mee zitten. Succes in ieder geval.quote:Op zondag 18 april 2004 20:25 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Is er ook een dieettopic ergens voor mensen met ondergewicht? Want van een onder gewicht afkomen is ook hardstikke moeilijk
Yup..quote:Op zondag 18 april 2004 20:25 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Is er ook een dieettopic ergens voor mensen met ondergewicht? Want van een onder gewicht afkomen is ook hardstikke moeilijk
Eind november, zoietsquote:Op maandag 19 april 2004 10:57 schreef jolene het volgende:
Hoe lang ben je nu al bezig miss_d
Oh, nee joh, die ijsjes zit amper wat in, 50 KCal per stuk, dus daar mag het eigenlijk niet aan liggen, als het bij twee ijsjes zou blijven en verder niets extra's. Ik moet me er wel druk om maken, omdat ik echt het gevoel heb dat het anders nooit meer goed komt. En gebak bij een ander afslaan heb ik niet zo'n moeite mee, maar vooral bij jezelf thuis dingen niet eten is moeilijk, en ik wil mister_d ook niet met mijn lijnen belasten. En als ik me er een maand niet druk om maak bij dit vreettempo, zit alles er weer aan. En dan bedoel ik ook echt allesquote:Op maandag 19 april 2004 10:50 schreef jolene het volgende:
Dat vermoede ik al, dacht het nog positief te brengen.
Hmmm, en het beperken tot een ijsje?
Of er gewoon jezelf er een maand niet druk om maken.
Ik neem het ook gewoon, anders hou ik het niet vol.
Het gaat al beter maar de weekenden, en de verjaardagen....
Want gebak afslaan kan ik nog echt niet
Mmm, we moeten eigenlijk jou weer een beetje gemotiveerd zien te krijgen.
Ow een maak je ijsjes zelf met water en sinasappelsap of iets anders.
Ik heb geen gezonde manier van leven, juist allesbehalve dat. Ik snoep, ik snaai, ik vreet, het is niet zo dat ik me aan mijn dieet houdquote:Op maandag 19 april 2004 11:01 schreef jolene het volgende:
Dat kan komen omdat je lichaam went aan je etens patroon.
Je gezonde manier van leven.
Je moet nu gewoon ff een paar weken het aankijken en net wat Brighteyes zegt jezelf geen verwijten gaan maken.
Nee, dat is ook waar, maar dat vind ik gewoon moeilijk te voorkomen.... doordat ik ziek ben staat mijn hele leven, inclusief het lijnen, op een laag pitje en dat voelt gewoon zo klotequote:Op maandag 19 april 2004 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Miss_D, ik jojo ook gezellig heen en weer hoor. Half kilotje eraf, halfje erbij.
Schiet niet echt op, maar goed, ik probeer me er aan te houden wanneer ik kan.
Soms ben je nou eenmaal niet zo heel erg sterk.
Ga er dan niet te veel tegen vechten want dan ga je je alleen maar slecht over jezelf
voelen en daar schiet je helemaal niets mee op.
Ik weet hetquote:Op maandag 19 april 2004 11:06 schreef jolene het volgende:
Miss_d zou gaan we de verkeerde kant op he.![]()
En dat is het probleem.... er is weinig (zeg gerust niets) dat ik niet lustquote:Heb wel eens het idee dat ik al aankom als ik er na kijk.
Moet wel zeggen haal nu vooral dingen die ik niet echt lekker vind![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:28 schreef jolene het volgende:
Miss-D, hartstikke perfect toch.
Alwel Mais gehaald??
Teigan een tip, weeg maar een keer per week.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:11 schreef teigan het volgende:
Miss-D, ik heb er eerder niet op gereageerd, maar wat jij schreef over dat het lijnen niet wil omdat je ziek bent, tja, komt me wel bekend voor..
Ik ben depressief, en ben aan het afbouwen nu. Soms wil het gewoon niet, letten op wat ik eet, maar ik baal er zo van dat mijn gewicht weer hoger wordt..
Vanmorgen zat ik alweer op 89, waar moet dit nou naartoe. Ik baal zo van mezelf..
![]()
Tip is om maximaal één keer in de week te wegen omdat je enorme gewichtschommelingen in een week kan hebben. Bovendien zie je dán pas je vorderingen. Meten van bepaalde delen kan ook stimulerend werken als je een tijdje stil staat. Soms vliegen de cm-ers eraf terwijl je het zelfde blijft wegen. Succes!quote:Op woensdag 21 april 2004 00:11 schreef HorrorGirl het volgende:
Dus jullie tip is één keer per week wegen?
Ik doe het om de dag, en word daar soms idd niet vrolijk van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |