Dat doet ie om mij voor te zijn.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:04 schreef BVO het volgende:
Zo, jij bent wel heel snel
Ja, ik drukte op invoeren ipv previewquote:Op zondag 14 maart 2004 19:04 schreef BVO het volgende:
Zo, jij bent wel heel snel
Denk maar niet dat ik oprot!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou hopen dat het ONM topic weer op het oude niveau komt van het begin
Dat zei ik laatst ook al jaquote:Op zondag 14 maart 2004 19:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Da's nou een topic titel waar ik me in kan vinden. En een mooie openingspost. Nou hopen dat het ONM topic weer op het oude niveau komt van het begin
Daar heb ik alle moeite voor gedaan, maar ja ... als jullie niet volgen en uit de ruggewervel gaan penissen, kan ik er ook niets aan doen....quote:Op zondag 14 maart 2004 19:13 schreef Svensational het volgende:
Dat zei ik laatst ook al ja![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
en uit de ruggewervel gaan penissen, kan ik er ook niets aan doen....
Wie?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:08 schreef BVO het volgende:
Hoe kom jij aan zon mooi avatar?![]()
Wat bazel je nou?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daar heb ik alle moeite voor gedaan, maar ja ... als jullie niet volgen en uit de ruggewervel gaan penissen, kan ik er ook niets aan doen....
Uit de nek lullen ...quote:Op zondag 14 maart 2004 19:15 schreef BVO het volgende:
Jij natuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2004 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie?
Dat ik er alles aan heb gedaan om de topics op niveau te houden, maar dat anderen uit de nek begonnen te lullen.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:17 schreef Svensational het volgende:
Wat bazel je nou?
Die term komt me bekender voorquote:Op zondag 14 maart 2004 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Uit de nek lullen ...
Jij moet ook blijven...anders hebben we niks meer om ons aan te ergerenquote:Op zondag 14 maart 2004 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik oprot!![]()
Ik zal je op je wenken bedienen.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Jij moet ook blijven...anders hebben we niks meer om ons aan te ergeren![]()
Ik zou je bijna gelovenquote:Op zondag 14 maart 2004 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Interview met Jop Joris: Staat volgende week pas in Veronica Magazine, maar ik heb 't al.
Het is zo! Volgende week staat het interview met Jop Joris in VM.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:43 schreef Svensational het volgende:
Ik zou je bijna geloven
JDie heb ik zelf gemaaktquote:Op zondag 14 maart 2004 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij natuurlijkGezien mijn ondertitel wil ik een bijpassend avatar hebben
.
Niet zo raar dat je het al hebt.. het staat gwoon op de site van Onderweg naar morgen !! slimmerdquote:Op zondag 14 maart 2004 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Interview met Jop Joris: Staat volgende week pas in Veronica Magazine, maar ik heb 't al.
Jop
1 Welke ex-collega mag van jou terug komen?
Manouk van der Meulen.
2 Wie is je favoriete tegenspeler?
Dat was Vivienne van den Assem.
3 Wiens rol in ONM zou jij weleens willen spelen?
De rol van Arthur van Walsum. Arthur is echt een smeerlap met een glimlach, het lijkt me erg leuk om dat eens te spelen.
enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |