quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tuurlijk, beeb.
Klinkt wel erg lekker en hoe smaakte ie?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tuurlijk, beeb.
Ik heb iets uitmuntend lekkersquote:Op donderdag 28 juli 2005 06:43 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb tijdje geleden met een receptje van internet een chinese tomatensoep gemaakt. Heb nog niet vaak zo'n vol smakende soepje geproefd als toen![]()
Als je iets uitmuntend lekkers heb, post het even hier, kan iedereen meegenieten(Of nodig fokkers uit om bij jou te komen eten
)
Er..ja. Waar staat dan dat ik dat niet doe?quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Klinkt mischien raar, Nembrionic, maar het scheelt echt enorm als je tomatensoep van tomaten maakt.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou trouwens ook echt 'oldskool'. Dus met mergpijpjes kloten enz.
Thuisversie van de klassieke restaurantkeuken, alle afsnijsels van groente en vlees gaan de boullion in.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:34 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
![]()
Wat dacht je van Zuinige Bottensoep?
Bewaar de kluifjes van de kip, karbonade en zo en vries die in.
Als je aan het eind van je geld nog een stuk maand nodig hebt, kan je daar een heerlijke (echt waar!) soep van maken!
Als je het afsnijsel van je groente ook invriest en dat meetrekt, is het helemaal af...!
Op het laatst een hand rijst, macaroni of zo mee koken. Een eenvoudige doch voedzame maaltijd...!
Wereld tip!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:34 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
![]()
Wat dacht je van Zuinige Bottensoep?
Bewaar de kluifjes van de kip, karbonade en zo en vries die in.
Als je aan het eind van je geld nog een stuk maand nodig hebt, kan je daar een heerlijke (echt waar!) soep van maken!
Als je het afsnijsel van je groente ook invriest en dat meetrekt, is het helemaal af...!
Op het laatst een hand rijst, macaroni of zo mee koken. Een eenvoudige doch voedzame maaltijd...!
Dat heb ik idd al vaker gehoord dat de soep van morgen getrokken wordt met het overblijfsellen van vandaag. De soep heeft dan genoeg tijd om te trekken en vol van smaak te worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Thuisversie van de klassieke restaurantkeuken, alle afsnijsels van groente en vlees gaan de boullion in.
Restje wijn over? Hup,
Ook een pan vis boullion, daar gaan alle vellen en graten en koppen in.
Soms staat het dagen of een week op het vuur, en wordt ongelofelijk lekker.
In de wild tijd, alle wild botten gingen de boullion in, alle vleesafsnijsels, heerlijk dat werd een wildsoep die de gasten nooit ervoor en nooit erna hebben gegeten.
ik maak het heel simple..quote:Op zondag 6 maart 2005 21:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Heeft iemand het recept voor goede uiensoep?
Deze vraag had ik al gesteld in dit topic ( uiensoep met kaas en wat nog meer? ) maar dat is dicht gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |