Opschrijven in een forum is dan inderdaad wel handig.quote:Op maandag 6 december 2004 03:23 schreef Axioma het volgende:
Heb gisteren mosterdsoep lopen maken. het recept wil ik niet onthouden:
Flauw woordgrapje, maar ik moest wel heel erg lachenquote:Op maandag 6 december 2004 08:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
Opschrijven in een forum is dan inderdaad wel handig.
Lol! krijg je van suffig postenquote:Op maandag 6 december 2004 08:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Heb je het recept daar van?quote:Op maandag 6 december 2004 12:17 schreef ondeugend het volgende:
De echte mosterdsoep komt uit Groningen en daar doen ze er ook nog stukjes droge worst in.
ik heb hier in de stad toch echt al tientallen keren mosterdsoep gegeten maar daar zat nog nooit droge worst in..quote:Op maandag 6 december 2004 12:17 schreef ondeugend het volgende:
De echte mosterdsoep komt uit Groningen en daar doen ze er ook nog stukjes droge worst in.
Klopt hoor..... mijn oma deed het vroeger vaak ipv van spekkiesquote:Op donderdag 9 december 2004 23:46 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik heb hier in de stad toch echt al tientallen keren mosterdsoep gegeten maar daar zat nog nooit droge worst in..wel spekjes trouwens. (en als ze chique wilden doen gerookte zalm)
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:44 schreef Axioma het volgende:
Je kan het er gewoon allemaal aan toevoegen, al zou ik zelf de spekjes eerst los uitbakken. Maar dat is persoonlijk. Droge worst zou er wel in kunnen maar smaakt mij beter ernaast. Aan de andere kant ben ik geen "echte" groninger![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |