quote:Op zondag 29 februari 2004 14:21 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ik eet wel eens kippensoep met stukjes kip erin. Misschien een rare combinatie maar smaakte uitstekend. Welke combinaties met kippensoep zijn mogelijk (en nog steeds te eten) en een beetje apart?
*koekkruimels over toetsenbord sproeit*quote:Op zondag 29 februari 2004 14:21 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ik eet wel eens kippensoep met stukjes kip erin. Misschien een rare combinatie maar smaakte uitstekend. Welke combinaties met kippensoep zijn mogelijk (en nog steeds te eten) en een beetje apart?
*kan zich ook niet inhouden.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:14 schreef Moonah het volgende:
Oeh lekker! Ga ik nu maken!
Vermiceli oftwel kleine stukjes spaghettiquote:Op zondag 29 februari 2004 14:21 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ga er ook vooral lekker serieus op inquote:Op zondag 29 februari 2004 18:47 schreef Versace het volgende:
[..]
Vermiceli oftwel kleine stukjes spaghetti![]()
Ja, je wilt de mensen toch helpen hequote:Op zondag 29 februari 2004 18:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ga er ook vooral lekker serieus op in
Nieuw 'Leuke/Matige grap topic'!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 14:21 schreef JeroenMeloen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |