logisch toch na een 1-3 nederlaag?quote:Op zondag 6 september 2026 00:10 schreef skysherrif het volgende:
Emotie dat iedereen zo negatief is?
De uitslag is uiteraard teleurstellend juist na een eerste helft waar we veel meer hadden moeten scoren.quote:Op zondag 6 september 2026 00:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
logisch toch na een 1-3 nederlaag?
Verder wel wat perspectief hoor wat ik zie
ah ok.quote:Op zondag 6 september 2026 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De uitslag is uiteraard teleurstellend juist na een eerste helft waar we veel meer hadden moeten scoren.
Ging meer om de teneur over de rest van het seizoen, zijn denk ik inderdaad genoeg aanknopingspunten. Maar ook veel problemen die nog opgelost moeten worden, met name op de backs en jongens die hun backs niet helpen.
Tolu en Brandt gewoon goeie spelersquote:Op zondag 6 september 2026 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De uitslag is uiteraard teleurstellend juist na een eerste helft waar we veel meer hadden moeten scoren.
Ging meer om de teneur over de rest van het seizoen, zijn denk ik inderdaad genoeg aanknopingspunten. Maar ook veel problemen die nog opgelost moeten worden, met name op de backs en jongens die hun backs niet helpen.
Dolberg niet meer gebruiken idd.quote:Op zondag 6 september 2026 00:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Eerste helft was PSV te pakken. Je bent dominant en mist meerdere kansen. Alleen zij waren overdreven effectief. Tweede helft stond PSV beter en hielden ze Ajax goed op eigen helft terwijl bij Ajax het beste er al af was qua energie en intensiteit. Offday Ter Stegen hielp ook niet mee. De wissel Tolu-Dolberg snapte ik niks van.. Dolberg heeft niks te brengen. Dacht überhaupt dat zijn rol nu wel was uitgespeeld maar blijkbaar niet. Heb je niks aan.
Die tweede tegengoal was ook weer een enigszins ongelukkige samenloop van omstandigheden die met meer geluk dan wijsheid in het net verdwijnt. Het zit dan vaak ook niet even mee.quote:Op zondag 6 september 2026 00:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Eerste helft was PSV te pakken. Je bent dominant en mist meerdere kansen. Alleen zij waren overdreven effectief. Tweede helft stond PSV beter en hielden ze Ajax goed op eigen helft terwijl bij Ajax het beste er al af was qua energie en intensiteit. Offday Ter Stegen hielp ook niet mee. De wissel Tolu-Dolberg snapte ik niks van.. Dolberg heeft niks te brengen. Dacht überhaupt dat zijn rol nu wel was uitgespeeld maar blijkbaar niet. Heb je niks aan.
"We" stonden te slapenquote:Op zondag 6 september 2026 00:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die tweede tegengoal was ook weer een enigszins ongelukkige samenloop van omstandigheden die met meer geluk dan wijsheid in het net verdwijnt. Het zit dan vaak ook niet even mee.
Nog altijd beter dan die Duitser die jullie op goal hebben staan die geen enkele bal houdt.quote:Op zondag 6 september 2026 07:27 schreef CR7 het volgende:
Ter Stegen heeft het niet echt meer hé...
Die salarisconstructie van Barca is uiteindelijk zo lachwekkend nog niet.
Mwoah, afgelopen wedstrijden meer dan prima. Gisteren paar moeilijke ballen gegeven, maar ook een paar uitstekende strakke diepteballen (o.a. waar de kans van Berghuis (quote:Op zondag 6 september 2026 07:27 schreef CR7 het volgende:
Ter Stegen heeft het niet echt meer hé...
Die salarisconstructie van Barca is uiteindelijk zo lachwekkend nog niet.
Zag er niet zo lekker uit hé bij de goals van Pepi en Geert?quote:Op zondag 6 september 2026 07:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die Duitser die jullie op goal hebben staan die geen enkele bal houdt.
Ernst ziet er niet lekker uit hè bij elke tegengoal van jullie dit seizoen?quote:Op zondag 6 september 2026 07:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zag er niet zo lekker uit hé bij de goals van Pepi en Geert?
Je beoordeeld nu zijn uiterlijk? Want aan de doelpunten kon hij niks doen.quote:Op zondag 6 september 2026 07:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zag er niet zo lekker uit hé bij de goals van Pepi en Geert?
Nouja 5 goals tegen FC Zion kan ook gebeuren.quote:Op zondag 6 september 2026 07:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ernst ziet er niet lekker uit hè bij elke tegengoal van jullie dit seizoen?
Niet als een poffertje reageren misschien?quote:Op zondag 6 september 2026 08:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je beoordeeld nu zijn uiterlijk? Want aan de doelpunten kon hij niks doen.
Die derde mag er natuurlijk nooit in. Dat was matig keepwerk. Die eerste twee kan hij weinig aan doen, al zou je bij een echte topkeeper toch verwachten dat hij af en toe iets bijzonders laat zien in de goal.quote:Op zondag 6 september 2026 08:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je beoordeeld nu zijn uiterlijk? Want aan de doelpunten kon hij niks doen.
Gelukkig kwamen Michel en Klaassen het veld op om 'te sussen'.quote:
Achterlijke actie, echt slecht van scheids en VAR om hem te laten staan.quote:
Ik zou dan wel als eerst die Gloukh eraf halen, die doet zonder bal gewoon helemaal niet mee.quote:Op zondag 6 september 2026 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achterlijke actie, echt slecht van scheids en VAR om hem te laten staan.
Verder zie je best wel aardig voetbal al van Ajax, maar verdedigend moet het echt stukken beter.
Hebben ze eindelijk eens een Jood, wil jij hem er af halen.quote:Op zondag 6 september 2026 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dan wel als eerst die Gloukh eraf halen, die doet zonder bal gewoon helemaal niet mee.
Dat zal ook wel gaan gebeuren als iedereen fit is.quote:Op zondag 6 september 2026 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dan wel als eerst die Gloukh eraf halen, die doet zonder bal gewoon helemaal niet mee.
Nouja zelfs de vorige vijf trainers die ze vorig seizoen hadden wisten hem op de bank te zetten. En die hadden alle vijf een mentale beperking, moet je nagaanquote:Op zondag 6 september 2026 09:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk eens een Jood, wil jij hem er af halen.
Dat is een randvoorwaarde om bij Ajax te werkenquote:Op zondag 6 september 2026 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zelfs de vorige vijf trainers die ze vorig seizoen hadden wisten hem op de bank te zetten. En die hadden alle vijf een mentale beperking, moet je nagaan
Het is te hopen dat die nieuwe linksbuiten snel fit en goed is. Anders is Ouazane voor nu denk ook een betere optie. Al komen de zwakheden van Gloukh minder snel naar boven bij mindere tegenstanders.quote:Op zondag 6 september 2026 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gloukh zie ik niet nog weken basis staan nee. Echt een momentenvoetballer.
Die dribbel gisteren waarbij hij 30 seconden de bal vasthield en weigerde af te spelen was tenenkrommend.quote:Op zondag 6 september 2026 10:14 schreef papert het volgende:
[..]
Het is te hopen dat die nieuwe linksbuiten snel fit en goed is. Anders is Ouazane voor nu denk ook een betere optie. Al komen de zwakheden van Gloukh minder snel naar boven bij mindere tegenstanders.
Niet meeverdedigen heb je ook tegen zwakkere tegenstanders last van, hij lijkt dat maar niet te begrijpen en is aan de bal geen Messi, daar kan je het wel van hebben.quote:Op zondag 6 september 2026 10:14 schreef papert het volgende:
[..]
Het is te hopen dat die nieuwe linksbuiten snel fit en goed is. Anders is Ouazane voor nu denk ook een betere optie. Al komen de zwakheden van Gloukh minder snel naar boven bij mindere tegenstanders.
Hij mist gewoon het inzicht voor de top. Leuke speler voor Utrecht.quote:Op zondag 6 september 2026 10:16 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Die dribbel gisteren waarbij hij 30 seconden de bal vasthield en weigerde af te spelen was tenenkrommend.
We hopen maar op een veerman scenario.quote:Op zondag 6 september 2026 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk heeft PSV weer zo'n winterdip rond januari en kan Ajax een stabiele run neerzetten.quote:Op zondag 6 september 2026 10:34 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer van de uitslag, maar voldoende perspectief voor de rest van het seizoen. Uit bij psv winnen wij hem gewoon en dan is het weer in balans.
Je moet je ook niet op deze wedstrijden blindstaren, PSV had 5 wedstrijden niet van Ajax gewonnen, ik geloof niet dat het een kampioenschap gekost heeft.quote:Op zondag 6 september 2026 10:34 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer van de uitslag, maar voldoende perspectief voor de rest van het seizoen. Uit bij psv winnen wij hem gewoon en dan is het weer in balans.
Het verschil tussen fit en wedstrijdfit.quote:Op zondag 6 september 2026 10:58 schreef fetX het volgende:
Die invalbeurten van Amrabat en Tsygankov. Mijn hemel. Dat was niet best.
Vond je Amrabat ook slecht? Ik vond hem eigenlijk best goed. (Op dat moment dat hij echt te laat en te hoog was na)quote:Op zondag 6 september 2026 10:58 schreef fetX het volgende:
Die invalbeurten van Amrabat en Tsygankov. Mijn hemel. Dat was niet best.
Ja dat vond ik ook niet zo’n geweldige invalbeurt. Maar ze zijn beide nog niet wedstrijdfit natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 11:06 schreef papert het volgende:
[..]
Vond je Amrabat ook slecht? Ik vond hem eigenlijk best goed. (Op dat moment dat hij echt te laat en te hoog was na)
Hij is tactisch wel volwassen, dan is het kijken of hij de boel bij elkaar kan houden bij balverlies, want dat is de grote zwakheid bij Ajax vooralsnog, aan de bal heb je best wel wat creativiteit en met Kehrer en Baas/Blind heb je wel voetballend vermogen van achteruit, al is Bouwman aan de bal ook niet slecht, maar nog niet zo ver.quote:Op zondag 6 september 2026 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook niet zo’n geweldige invalbeurt. Maar ze zijn beide nog niet wedstrijdfit natuurlijk.
Ik heb die Amrabat sowieso nooit zo’n geweldige voetballer gevonden eigenlijk. Bij Feyenoord was hij ook al vreselijk matig. De andere kant is natuurlijk ook dat je er sowieso op vooruitgaat ten opzichte van Regeer (denk ik).
Amrabat was volgens mij nog zoekende in een dolend Feyenoord.quote:Op zondag 6 september 2026 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook niet zo’n geweldige invalbeurt. Maar ze zijn beide nog niet wedstrijdfit natuurlijk.
Ik heb die Amrabat sowieso nooit zo’n geweldige voetballer gevonden eigenlijk. Bij Feyenoord was hij ook al vreselijk matig. De andere kant is natuurlijk ook dat je er sowieso op vooruitgaat ten opzichte van Regeer (denk ik).
Bij Feyenoord ook vaak genoeg op 6 gestaan. Dat was niks.quote:Op zondag 6 september 2026 11:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Amrabat was volgens mij nog zoekende in een dolend Feyenoord.
Bij Utrecht speelde hij veel meer naar voren. Bij Feyenoord is hij volgens mij op veel plaatsen gebruikt waaronder veel rechtsachter
Pas in Italië is hij de verdedigende middenvelder geworden waarvoor Ajax hem heeft gehaald
Ben benieuwd of het goed uit pakt maar is wat sterker op die positie dan Regeer.
Veerman was een van de beste spelers van de eredivisie. Gloukh niveau subtop…quote:Op zondag 6 september 2026 10:21 schreef Adames het volgende:
[..]
We hopen maar op een veerman scenario.
Goed voor de eredivisie, te licht voor alles erbuiten.
Ik denk dat Mokio hem uit de basis gaat houden.quote:Op zondag 6 september 2026 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ook vaak genoeg op 6 gestaan. Dat was niks.
Maar goed andere tijd. Zijn periode in Italië heeft hem zeker goed gedaan, maar je leest juist ook wel weer verhalen dat het minder en minder werd. Ben benieuwd.
Op de leeftijd van Gloukh speelde Veerman ook nog in de middenmootquote:Op zondag 6 september 2026 11:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Veerman was een van de beste spelers van de eredivisie. Gloukh niveau subtop…
Probleem met Mokio is dat hij hele goede optredens afwisselt met hele matige. Hij moet constanter worden.quote:Op zondag 6 september 2026 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat Mokio hem uit de basis gaat houden.
Amrabat is defensief misschien iets beter, maar dat zul je zelden nodig hebben.
Dit was de eerste goede wedstrijd die ik van Mokio heb gezien dit seizoen.quote:Op zondag 6 september 2026 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het blijft vreemd dat het er bij Salzburg wel uitkwam, met name in Europa. Het is wat betreft zien of die weer opbloeit als hij vertrekt. Daar zijn wel meer voorbeelden van te noemen. Bij Ajax wordt toch een bepaald type voetbal verwacht dat niet elke speler ligt.quote:Op zondag 6 september 2026 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zij hadden een grote mogelijkheid op 0-2, die door Van Bommel verprutst werd, maar Ajax had een kans of 4-5 om van die 0-1, 2-1 te maken en toen viel die aan de andere kant met wat geluk.quote:Op zondag 6 september 2026 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Ter Stegen zag er bij die 1-3 toch niet helemaal lekker uit, maar goed. Als ik het terughoor en de samenvatting zag had je bij rust voor moeten staan.
Verder natuurlijk donkerrood voor Van Bommel, blijkt toch een soort DNA-dingetje denk ik. Als linksbuiten met flair heb je dat soort smerigheden echt niet nodig.
Nu maar hopen dat je de komende weken gewoon de punten pakt om al niet meteen AZ en PSV uit het oog te verliezen, maar Fortuna uit is dan ook geen lekker potje.
Ook top keepers pakken niet alles natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Ter Stegen zag er bij die 1-3 toch niet helemaal lekker uit, maar goed. Als ik het terughoor en de samenvatting zag had je bij rust voor moeten staan.
Vooral die van Berghuis moet er eigenlijk echt in. Berghuis speelt omdat hij oa een goede trap met zijn linker been heeft. De bal lag perfect voor zijn voeten, afstand niet te groot, keeper lag al op de grond.quote:Op zondag 6 september 2026 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij hadden een grote mogelijkheid op 0-2, die door Van Bommel verprutst werd, maar Ajax had een kans of 4-5 om van die 0-1, 2-1 te maken en toen viel die aan de andere kant met wat geluk.
Miste Klaassen ook niet een rebound?quote:Op zondag 6 september 2026 13:11 schreef papert het volgende:
[..]
Vooral die van Berghuis moet er eigenlijk echt in. Berghuis speelt omdat hij oa een goede trap met zijn linker been heeft. De bal lag perfect voor zijn voeten, afstand niet te groot, keeper lag al op de grond.
Wel weer tekenend dat de 2 aanvoerders weer niet thuisgaven .quote:Op zondag 6 september 2026 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Miste Klaassen ook niet een rebound?
Deef was er wel als de kippen bij toen er wat klappen uitgedeeld moesten worden.quote:Op zondag 6 september 2026 13:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel weer tekenend dat de 2 aanvoerders weer niet thuisgaven .
Raar dat die daarvoor wel kan lopen ipv dat sjokken in de tweede helft .quote:Op zondag 6 september 2026 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deef was er wel als de kippen bij toen er wat klappen uitgedeeld moesten worden.
Mokio gaat Klaassen uit de basis spelen als ie weer het zelfvertrouwen van zijn eerste jaar terugvindt.quote:Op zondag 6 september 2026 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mis je weinig aan. Kan die misschien de gym hitten om wat sterker te worden.quote:Op zondag 6 september 2026 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Bouwman een maand eruit door zoontje Bommel
Helemaal kut ja, en dan zijn er mensen die zeggen dat het nog geen rood wasquote:Op zondag 6 september 2026 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach schorsing of niet , Ruben breekt vroeg of laat toch weer iets af .quote:Op zondag 6 september 2026 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helemaal kut ja, en dan zijn er mensen die zeggen dat het nog geen rood was
“Ongelukkig” aldus een broekie van een scheidsrechter.quote:Op zondag 6 september 2026 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Das een behoorlijke blessure ......quote:
Ik zie niet dat Gloukh meer in zich heeft dan er nu uitkomt.quote:Op zondag 6 september 2026 11:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Op de leeftijd van Gloukh speelde Veerman ook nog in de middenmoot
Zoals hij gisteren stond te spelen zou het mijn keuze zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was de eerste goede wedstrijd die ik van Mokio heb gezien dit seizoen.
De ervaring van Amrabat kan zomaar wel de doorslag gaan geven.
2 echte goede kansen had ajax op de 2-1, evenveel als PSV op de 0-2 had.quote:Op zondag 6 september 2026 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij hadden een grote mogelijkheid op 0-2, die door Van Bommel verprutst werd, maar Ajax had een kans of 4-5 om van die 0-1, 2-1 te maken en toen viel die aan de andere kant met wat geluk.
Neemt niet weg dat je ook geluk moet hebben.quote:Op zondag 6 september 2026 17:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
2 echte goede kansen had ajax op de 2-1, evenveel als PSV op de 0-2 had.
Wat Geertruida deed was een bewussie.
Stukje Nigel de Jong-imitatie.quote:Op zondag 6 september 2026 16:50 schreef Wotte het volgende:
Opgenomen in het ziekenhuis maar was niks begreep ik in het psv topic.
Waarvan aktequote:Op zondag 6 september 2026 17:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie niet dat Gloukh meer in zich heeft dan er nu uitkomt.
Het was nog net geen schwalbequote:Op zondag 6 september 2026 16:50 schreef Wotte het volgende:
Namen en rugnummers.quote:Op zondag 6 september 2026 16:50 schreef Wotte het volgende:
Het gaat zelfs verder het schijnt dat ze het nog onterecht vonden dat Ajax een extra wissel kreeg vanwege die moordaanslag.quote:
Dat lijkt me heel sterk. Niemand is zo debiel.quote:Op zondag 6 september 2026 18:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het gaat zelfs verder het schijnt dat ze het nog onterecht vonden dat Ajax een extra wissel kreeg vanwege die moordaanslag.
Moordaanslag?quote:Op zondag 6 september 2026 18:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het gaat zelfs verder het schijnt dat ze het nog onterecht vonden dat Ajax een extra wissel kreeg vanwege die moordaanslag.
Ja, maar dan kun je dat van heel veel doelpunten zeggen.quote:Op zondag 6 september 2026 17:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je ook geluk moet hebben.
Stop er maar mee beste Wotte.quote:Op zondag 6 september 2026 18:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Naja als je dat in de kroeg doet is het minstens zware mishandeling.
Die goal van Geertruida is bijzonder ongelukkig of gelukkig afhankelijk van een woonadres in Brabant (sterkte).quote:Op zondag 6 september 2026 18:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je dat van heel veel doelpunten zeggen.
PSV is gewoon verder en heeft een veel bredere selectie. Zo gek is het niet dat ze gewonnen hebben.
Ik zeg ook niet dat het gek is dat ze gewonnen hebben, ik zeg alleen dat de 2-1 een gelukke was.quote:Op zondag 6 september 2026 18:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je dat van heel veel doelpunten zeggen.
PSV is gewoon verder en heeft een veel bredere selectie. Zo gek is het niet dat ze gewonnen hebben.
Ik zou bijna topic reports plaatsen om de neergang van de beschaving hoogstpersoonlijk tegen te gaan.quote:
Die maakt hij nooit meer (we hopen dat dit ook geldt voor zijn muziek)quote:Op zondag 6 september 2026 18:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het gek is dat ze gewonnen hebben, ik zeg alleen dat de 2-1 een gelukke was.
Ja als jij in de kroeg iemand tackelt is het sowieso vrij snel zware mishandeling he vriend.quote:Op zondag 6 september 2026 18:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Naja als je dat in de kroeg doet is het minstens zware mishandeling.
Dat klopt, maar dat heeft meer te maken met het feit dat hij niet vaak meer in deze positie komt dan dat dit een volledig zondagsschot was.quote:Op zondag 6 september 2026 18:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die maakt hij nooit meer (we hopen dat dit ook geldt voor zijn muziek)
Hij heeft dat al zo vaak gedaan natuurlijk de scherpschutter, hou toch op man als hij het nog 9 keer keer probeert eindigen die allemaal in de tribune.quote:Op zondag 6 september 2026 17:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
2 echte goede kansen had ajax op de 2-1, evenveel als PSV op de 0-2 had.
Wat Geertruida deed was een bewussie.
Aangezien het een bewussie was ben ik het daar dus niet mee eens. De 1-1 vond ik wel gelukkig, omdat Tolu de bal verkeerd raakt.quote:Op zondag 6 september 2026 18:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het gek is dat ze gewonnen hebben, ik zeg alleen dat de 2-1 een gelukke was.
De plek maakt voor het strafrecht niet echt uit. Ben eerlijk gezegd wel benieuwd als Bouwman aangifte doet maar dat terzijde.quote:Op zondag 6 september 2026 18:37 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja als jij in de kroeg iemand tackelt is het sowieso vrij snel zware mishandeling he vriend.
Dat hele 'waardig verliezen' is jullie niet echt gegeven he?
Je koopt vaak ook bewust een staatslot.quote:Op zondag 6 september 2026 18:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aangezien het een bewussie was ben ik het daar dus niet mee eens. De 1-1 vond ik wel gelukkig, omdat Tolu de bal verkeerd raakt.
Maar goed, even goede vrienden. Het is allemaal subjectief.
Jullie moeten me niet zo serieus nemen vrienden. PSV was helaas effectiefer maar dit is nog geen gelopen racequote:Op zondag 6 september 2026 18:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ach, Wotte.
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat zou mij ook leuk lijken! Ik zeg zeker doenquote:Op zondag 6 september 2026 18:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd als Bouwman aangifte doet maar dat terzijde.
Omdat we het rood voor van Bommel vinden (net zoals zo'n beetje iedereen zonder PSV bril) zijn we geen waardige verliezers?quote:Op zondag 6 september 2026 18:37 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja als jij in de kroeg iemand tackelt is het sowieso vrij snel zware mishandeling he vriend.
Dat hele 'waardig verliezen' is jullie niet echt gegeven he?
Volgens mij heeft die speler met die bekende been breuk op de Nederlandse velden ( ben de naam kwijt) naderhand civiel rechtelijke een schadevergoeding geëist.quote:Op zondag 6 september 2026 18:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat zou mij ook leuk lijken! Ik zeg zeker doen
Het was dermate laat in de wedstrijd en de 2e helft gewoon voor PSV, dat ze het met 10 man waarschijnlijk ook wel uit hadden gespeeld.quote:Op zondag 6 september 2026 18:53 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Omdat we het rood voor van Bommel vinden (net zoals zo'n beetje iedereen zonder PSV bril) zijn we geen waardige verliezers?
PSV is gewoon verder, en zouden zich moeten schamen als ze dat niet waren geweest.
En als ik voor PSV was, zou ik mezelf zorgen gaan maken over de defensie van PSV. Die is al wedstrijden zeer zwak, het is dat ze daar vrij effectief zijn, maar zomaar even kampioen gaan ze op deze manier niet lukken.
Daar maken we ons al 3+ jaar zorgen over. Wees gerust.quote:Op zondag 6 september 2026 18:53 schreef The-BFG het volgende:
[..]
En als ik voor PSV was, zou ik mezelf zorgen gaan maken over de defensie van PSV.
Het is benoemd en er zijn zelfs meerdere PSV-ers (waaronder ik) die beamen dat het rood was. Al die zielige updates over gekneusde longen mogen dan wel achterwege blijven.quote:Op zondag 6 september 2026 18:53 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Omdat we het rood voor van Bommel vinden (net zoals zo'n beetje iedereen zonder PSV bril) zijn we geen waardige verliezers?
PSV is gewoon verder, en zouden zich moeten schamen als ze dat niet waren geweest.
En als ik voor PSV was, zou ik mezelf zorgen gaan maken over de defensie van PSV. Die is al wedstrijden zeer zwak, het is dat ze daar vrij effectief zijn, maar zomaar even kampioen gaan ze op deze manier niet lukken.
Ja nogmaals, lekker doen. Kijken hoe ver je komtquote:Op zondag 6 september 2026 18:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die speler met die bekende been breuk op de Nederlandse velden ( ben de naam kwijt) naderhand civiel rechtelijke een schadevergoeding geëist.
Ja, daarom is het wel vermoeiend dat het waarschijnlijk nog een tijd vooral over die kaart moet gaan. Je had daar prima rood kunnen geven wat mij betreft, maar het is niet dat Ajax toen nog lekker in de wedstrijd zat.quote:Op zondag 6 september 2026 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was dermate laat in de wedstrijd en de 2e helft gewoon voor PSV, dat ze het met 10 man waarschijnlijk ook wel uit hadden gespeeld.
78ste minuut. Dat was nog een minuut of twintig. Dat had ik nog wel willen zien maar goed je had ze de eerste helft moeten pakken.quote:Op zondag 6 september 2026 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was dermate laat in de wedstrijd en de 2e helft gewoon voor PSV, dat ze het met 10 man waarschijnlijk ook wel uit hadden gespeeld.
Ajax had de eerste helft meer betere kansen, maar de 2e helft werd het alleen maar minder en PSV eigenlijk beter, maar goed we zullen het nooit weten.quote:Op zondag 6 september 2026 19:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
78ste minuut. Dat was nog een minuut of twintig. Dat had ik nog wel willen zien maar goed je had ze de eerste helft moeten pakken.
Volgens mij meen je dat ik aangifte zou doen. Ik zei als Bouwman. Ben geen Brabander.quote:Op zondag 6 september 2026 18:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja nogmaals, lekker doen. Kijken hoe ver je komt
Deze wedstrijd kwam net wat te vroeg in het seizoen is mijn conclusiequote:Op zondag 6 september 2026 19:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax had de eerste helft meer betere kansen, maar de 2e helft werd het alleen maar minder en PSV eigenlijk beter, maar goed we zullen het nooit weten.
Ook voor PSV, normaal gesproken had PSV dit na20 min al beslist.quote:Op zondag 6 september 2026 19:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deze wedstrijd kwam net wat te vroeg in het seizoen is mijn conclusie
Ik heb amateurwedstrijden gezien waar tanden uit monden zijn geslagen waar niet of nauwelijks wat mee werd gedaan. Dan kan Bouwman aangifte doen voor een beuk in een wedstrijd maar dat gaat nergens geraken.quote:Op zondag 6 september 2026 19:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat ik aangifte zou doen. Ik zei als Bouwman. Ben geen Brabander.
Los daarvan is het best interessant. Er is schijnbaar zelfs een heus natrap-arrest voor de liefhebbers. De lat ligt uiteraard hoger omdat je met wederzijds instemmen deelneemt aan een potentiële gevaarlijke spel. Maar het zijn van een betaald voetballer vrijwaart je niet van het recht natuurlijk. Schijnbaar is er ooit een speler van Rangers de cel in gegaan vanwege een kopstoot op het veld. Strafrechtelijk komt niet zo vaak voor maar civiel wel voor (wat ook logisch is gezien de financiële belangen)
Maar goed dit is een dwarsstraat.
Ja leuk, maar dit was gewoon een duel om een opstuitende bal waarbij een speler te laat en te lomp is en zijn schouder indraait om zichzelf te beschermen. Je hebt je iets te veel laten meeslepen in het gezever van Borst.quote:Op zondag 6 september 2026 19:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat ik aangifte zou doen. Ik zei als Bouwman. Ben geen Brabander.
Los daarvan is het best interessant. Er is schijnbaar zelfs een heus natrap-arrest voor de liefhebbers. De lat ligt uiteraard hoger omdat je met wederzijds instemmen deelneemt aan een potentiële gevaarlijke spel. Maar het zijn van een betaald voetballer vrijwaart je niet van het recht natuurlijk. Schijnbaar is er ooit een speler van Rangers de cel in gegaan vanwege een kopstoot op het veld. Strafrechtelijk komt niet zo vaak voor maar civiel wel voor (wat ook logisch is gezien de financiële belangen)
Maar goed dit is een dwarsstraat.
Karaktermoordquote:Op zondag 6 september 2026 19:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dit was gewoon een duel om een opstuitende bal waarbij een speler te laat en te lomp is en zijn schouder indraait om zichzelf te beschermen. Je hebt je iets te veel laten meeslepen in het gezever van Borst.
Het was geen aanslag, we was geen opzet. Strafrechtelijk volstrekt kansloos, de enige die hier strafrechtelijk iets te halen heeft is de van Bommel richting de heer Borst en alle bedreigingen die hij nu ontvangt van randdebielen die zich Ajax supporter noemen.
Rood? Ja was zeker te verdedigen geweest. Maar een moedwillige aanslag met strafrechtelijke vervolging? Wat een ongelooflijke flauwekul en karaktermoord.
Maar die updates doen we hier toch in het Ajax topic? (Ik lees het psv topic niet) Alle mede Ajacieden die ik ken beamen dat psv op dit moment helaas nog iets verder is, maar zijn wel gewoon heel benieuwd en soms zelfs enthousiast over dit seizoen.quote:Op zondag 6 september 2026 18:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is benoemd en er zijn zelfs meerdere PSV-ers (waaronder ik) die beamen dat het rood was. Al die zielige updates over gekneusde longen mogen dan wel achterwege blijven.
En waarom zorgen maken? Het is al 3 jaar billenknijpen als de bal over de middenlijn komt, maar toch werden we fluitend kampioen. Why worry?
Het is ook hypothetisch omdat ik het wel een interessante dwarsstraat vond @Coco zijn schuld. Snap ook wel dat vriend Ruben dit net met opzet doet. Het was overigens wel 100% rood.quote:Op zondag 6 september 2026 19:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dit was gewoon een duel om een opstuitende bal waarbij een speler te laat en te lomp is en zijn schouder indraait om zichzelf te beschermen. Je hebt je iets te veel laten meeslepen in het gezever van Borst.
Het was geen aanslag, we was geen opzet. Strafrechtelijk volstrekt kansloos, de enige die hier strafrechtelijk iets te halen heeft is de van Bommel richting de heer Borst en alle bedreigingen die hij nu ontvangt van randdebielen die zich Ajax supporter noemen.
Rood? Ja was zeker te verdedigen geweest. Maar een moedwillige aanslag met strafrechtelijke vervolging? Wat een ongelooflijke flauwekul en karaktermoord.
Dat was echt een aanslag trouwens.quote:Op zondag 6 september 2026 19:17 schreef Wotte het volgende:
Niels Kokmeijer (zoek die tackel niet op) Bouaouzan is toentertijd weldegelijk strafrechtelijke veroordeeld.
@:Solispolar mocht je het interessant vinden
Wij genieten van de 3 punten en jullie tranen. Toen martinez, alvarez en rensch wekelijks aanslagen pleegde vonden jullie het schitterend, en volgens de ranfstadmedia was het grinta..quote:Op zondag 6 september 2026 19:26 schreef William_Papadin het volgende:
Er is eigenlijk maar 1 PSVer die in de ontkenningsfase blijft hangen en een Boszje doet door net te doen alsof van Bommel het slachtoffer is.
Ik beweer ook nergens dat we dan wel op 2-2 waren gekomen. Het was gewoon vermakelijk hoe men het ging verdedigen in het PSV topic.quote:Op zondag 6 september 2026 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn de PSV-supporters ontevreden dat het gevolg van het verkeerd toepassen van de spelregels niet reglementair was.quote:
PSV fans die Soccernews.nl als bron gebruiken, voelt een beetje alsof mensen met het syndroom van Down bij Brownies & Downies gaan zitten koffie drinken.quote:Op zondag 6 september 2026 22:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn de PSV-supporters ontevreden dat het gevolg van het verkeerd toepassen van de spelregels niet reglementair was.
Danny Buys weet er wel elke keer wat van te maken jaquote:Op zondag 6 september 2026 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna heeft toch een alleraardigst team. Daar gaat Ajax het volgende week lastig zat mee krijgen.
Ben je wel eens in Sittard geweest?quote:Op zondag 6 september 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Danny Buys weet er wel elke keer wat van te maken ja
Zeker met het thuispubliek erachter is dat een erg lastige pot
Jaquote:Op zondag 6 september 2026 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Sittard geweest?
Van alle stadions waar het best kan spoken staat dat toch wel ergens onderaanquote:
Bal verkeerd op je hoofd gehad vandaag?quote:Op zondag 6 september 2026 18:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je koopt vaak ook bewust een staatslot.
Jij stelt dat een bewuste uitvoering de geluksfactor uitsluit. Ik geef je een voorbeeld dat het tegendeel bewijst. Wil je nog enkele voorbeelden of lukt het verder zo?quote:Op zondag 6 september 2026 23:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bal verkeerd op je hoofd gehad vandaag?
Die is verkeerd toegepast idd. In het voordeel van "julli"quote:Op zondag 6 september 2026 22:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn de PSV-supporters ontevreden dat het gevolg van het verkeerd toepassen van de spelregels niet reglementair was.
Die het reglement voor het concussion protocol geeneens kennen.quote:Op maandag 7 september 2026 02:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens psv supporters op twitter.
(lol)
De eierdopjes zijn weer eens van zolder gehaald zo te lezenquote:
Ik heb genoeg appels en peren gezien in mijn leven, dank.quote:Op maandag 7 september 2026 00:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij stelt dat een bewuste uitvoering de geluksfactor uitsluit. Ik geef je een voorbeeld dat het tegendeel bewijst. Wil je nog enkele voorbeelden of lukt het verder zo?
Je vraagt wel heel veelquote:Op maandag 7 september 2026 08:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is totale flauwekul. Doe eens niet zo achterlijk.
Binnenkort kun je helemaal afkicken met meerdere weken interlandvoetbal.quote:Op maandag 7 september 2026 08:53 schreef Black-Death het volgende:
Moet wel even afkicken van het gebrek aan transfers deze dagen..
quote:Op maandag 7 september 2026 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Binnenkort kun je helemaal afkicken met meerdere weken interlandvoetbal.
Waardeloos inderdaad, maar wel beter dat ze die periode wat hebben opgeschoven.quote:Op maandag 7 september 2026 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Binnenkort kun je helemaal afkicken met meerdere weken interlandvoetbal.
Ja, alleen nu wel pas half oktober Conference League, en de Champions League is nu 1 ronde deze week en ligt dan ook een dikke maand stil.quote:Op maandag 7 september 2026 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waardeloos inderdaad, maar wel beter dat ze die periode wat hebben opgeschoven.
Niels Kokmeijer? Dat was toch even wat anders he.quote:Op zondag 6 september 2026 18:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die speler met die bekende been breuk op de Nederlandse velden ( ben de naam kwijt) naderhand civiel rechtelijke een schadevergoeding geëist.
Dat was wel anders, maar je ziet wat een domme beslissing van scheids en VAR kan doen, rood en we kunnen weer verder zonder veel ophef.quote:Op maandag 7 september 2026 11:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niels Kokmeijer? Dat was toch even wat anders he.
Moordaanslag, Niels Kokmeijer. Benieuwd welke proporties deze simpele botsing morgen weer heeft aangenomen.quote:Op maandag 7 september 2026 11:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je het dan toch over moordaanslagen heb, Fred van den Hoorn tegen Danny Hesp, 1988 was dat, uit de serie opa vertelt.quote:Op maandag 7 september 2026 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Moordaanslag, Niels Kokmeijer. Benieuwd welke proporties deze simpele botsing morgen weer heeft aangenomen.
Ik vind hier gevangenisstraf wel op zijn plaats eigenlijk. Maar het is weer pappen en nathouden in Nederland!!!quote:Op maandag 7 september 2026 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Moordaanslag, Niels Kokmeijer. Benieuwd welke proporties deze simpele botsing morgen weer heeft aangenomen.
Als die een van Bommeltje doet sta je niet meer op.quote:Op maandag 7 september 2026 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Na de wissel van FLATGEBOUW Tolu was alle dreiging wel weg.
Michel had het wel goed neergezet, maar z'n wissels waren op z'n zachtst gezegd ongelukkig.quote:Op maandag 7 september 2026 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ja zo'n Tsygankov schijnt een Berghius 2.0 te zijn, die had ik dan ook niet in zo'n intensieve topper zijn eerste minuten laten maken. Leonardo heb je ook (nog) niets aan in zo'n potje en Dolberg eigenlijk idem.quote:Op maandag 7 september 2026 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Michel had het wel goed neergezet, maar z'n wissels waren op z'n zachtst gezegd ongelukkig.
De laatste keer dat die een meid swaffelde had ze ook een gekneusd borstbeenquote:Op maandag 7 september 2026 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als die een van Bommeltje doet sta je niet meer op.
Die gast moeten we zsm vastleggen voordat andere clubs wakker worden. Kopen Jordiiiiquote:Op maandag 7 september 2026 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Context. Ik was wel benieuwd wat er zou gebeuren als Bouwman zou aangifte doen en zo kwamen we in het verlengde daarvan bij deze zaak uit. Waar weldegelijk een strafrechtelijke vervolging uit voort kwam. Maar goed ik noemde de motoriek van Forbs ook eens vergelijkbaar met Robben en toen had ik de kwaliteiten ook 1 op 1 vergeleken. Begrijpend lezen blijft lastig.quote:Op maandag 7 september 2026 11:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij zware mishandeling is minimaal voorwaardelijk opzet vereist. Dat houdt in dat de dader zich bewust is van de aanmerkelijke kans dat een bepaald gevolg zal optreden, en die kans aanvaardt.quote:Op maandag 7 september 2026 13:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Context. Ik was wel benieuwd wat er zou gebeuren als Bouwman zou aangifte doen en zo kwamen we in het verlengde daarvan bij deze zaak uit. Waar weldegelijk een strafrechtelijke vervolging uit voort kwam. Maar goed ik noemde de motoriek van Forbs ook eens vergelijkbaar met Robben en toen had ik de kwaliteiten ook 1 op 1 vergeleken. Begrijpend lezen blijft lastig.
Gelukkig houdt de overheid rekening daarmee met brieven in begrijpelijke taal.
Ik denk alleen een statement maken, of de boel op scherp zetten. Kan gebeuren toch, hij heeft hier ook weer van geleerd.quote:Op maandag 7 september 2026 13:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Bij zware mishandeling is minimaal voorwaardelijk opzet vereist. Dat houdt in dat de dader zich bewust is van de aanmerkelijke kans dat een bepaald gevolg zal optreden, en die kans aanvaardt.
Wat denk je? Was Bommel Jr zich ervan bewust dat hij Bouwman zwaar kon blesseren door zo in te komen?
Als voetballer weet je op dat moment wel dat je actie of geniaal gaat zijn als in je pakt de bal en gaat direct door naar doel of je knalt tegen je tegenstander op.quote:Op maandag 7 september 2026 13:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Bij zware mishandeling is minimaal voorwaardelijk opzet vereist. Dat houdt in dat de dader zich bewust is van de aanmerkelijke kans dat een bepaald gevolg zal optreden, en die kans aanvaardt.
Wat denk je? Was Bommel Jr zich ervan bewust dat hij Bouwman zwaar kon blesseren door zo in te komen?
Het lijkt er wel op dat van Bommel alleen oog had voor Bouwman. In ieder geval niet voor de bal. Maar goed ik zei gekscherend dat als je dit in de kroeg doet dat het zware mishandeling is. Dan schiet ik mezelf weer in de poot met deze dwarsstraatquote:Op maandag 7 september 2026 13:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Bij zware mishandeling is minimaal voorwaardelijk opzet vereist. Dat houdt in dat de dader zich ervan bewust is van de aanmerkelijke kans dat een bepaald gevolg zal optreden, en die kans aanvaardt.
Jordi moet zich gaan drukmaken over hele andere zaken als het ook misgaat in Sittardquote:Op maandag 7 september 2026 12:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Die gast moeten we zsm vastleggen voordat andere clubs wakker worden. Kopen Jordiiii
Dat ook ja.quote:Op maandag 7 september 2026 13:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jordi moet zich gaan drukmaken over hele andere zaken als het ook misgaat in Sittard
Daar is niks van over als je weet hoe je hem moet verdedigen. Op afstand, ver van de 16 houdenquote:Op maandag 7 september 2026 12:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Die gast moeten we zsm vastleggen voordat andere clubs wakker worden. Kopen Jordiiii
Dan moet je er wel met vier man omheen gaan staan.quote:Op maandag 7 september 2026 13:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar is niks van over als je weet hoe je hem moet verdedigen. Op afstand, ver van de 16 houden
Hij is op zn sterkt wanneer een verdediger tegen hem aanhangt. Wanneer je hem ruimte geeft, ver van het doel dan weet ie het niet meer, PSV deed dat goed in de 2e helft.quote:Op maandag 7 september 2026 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan moet je er wel met vier man omheen gaan staan.
Destijds bij Niels Kokmeijer was de tackle er ook op gericht om de bal te veroveren, niet om een beenbreuk te veroorzaken. Dat heeft de rechter ook erkend. Maar de rechter vond ook dat Bouaouzan daarbij de kans op de koop toe had genomen dat hij Kokmeijer zwaar kon verwonden.quote:Op maandag 7 september 2026 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als voetballer weet je op dat moment wel dat je actie of geniaal gaat zijn als in je pakt de bal en gaat direct door naar doel of je knalt tegen je tegenstander op.
Veel meer smaken zijn er niet. Ik geloof niet dat het een bewuste actie is om iemand te blesseren maar je bent je er wel degelijk van bewust dat je een risico neemt.
Aardige cheatcode in de Eredivisie. Vind die Zeefuik ook vervelend om tegen te spelen al is die wel een niveautje minder uiteraard.quote:Op maandag 7 september 2026 12:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Beetje zoals Amrabat zaterdag deed?quote:Op maandag 7 september 2026 14:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Destijds bij Niels Kokmeijer was de tackle er ook op gericht om de bal te veroveren, niet om een beenbreuk te veroorzaken. Dat heeft de rechter ook erkend. Maar de rechter vond ook dat Bouaouzan daarbij de kans op de koop toe had genomen dat hij Kokmeijer zwaar kon verwonden.
PSV deed wel meer goed de 2e helft, het verbaast me toch altijd hoe lang het duurt voor er gereageerd wordt op tactiek van de tegenstander en dat is niet alleen bij PSV zo.quote:Op maandag 7 september 2026 14:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is op zn sterkt wanneer een verdediger tegen hem aanhangt. Wanneer je hem ruimte geeft, ver van het doel dan weet ie het niet meer, PSV deed dat goed in de 2e helft.
Geen whataboutism hier. Ik haal @Coco erbij.quote:Op maandag 7 september 2026 14:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje zoals Amrabat zaterdag deed?
Ik denk dat hij aardig stevig zit.quote:Op maandag 7 september 2026 13:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jordi moet zich gaan drukmaken over hele andere zaken als het ook misgaat in Sittard
Hij is gewoon sterk. Als kapstok de handigheid van Luuk de Jong, de kracht van Brobbey en de onverzettelijkheid van Alex.quote:Op maandag 7 september 2026 14:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is op zn sterkt wanneer een verdediger tegen hem aanhangt. Wanneer je hem ruimte geeft, ver van het doel dan weet ie het niet meer, PSV deed dat goed in de 2e helft.
Als al heel vroeg de achterstand groot wordt gaan bepaalde mensen weer kloten binnen de clubquote:Op maandag 7 september 2026 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aardig stevig zit.
Daar kan je op wachten inderdaad, maar ze zullen het niet heel makkelijk krijgen.quote:Op maandag 7 september 2026 15:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als al heel vroeg de achterstand groot wordt gaan bepaalde mensen weer kloten binnen de club
Cruijff is vrij letterlijk binnengehaald als verlosser en zoon van God. Er moet heel veel gebeuren wil iemand met succes aan die poten gaan zagen.quote:Op maandag 7 september 2026 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan je op wachten inderdaad, maar ze zullen het niet heel makkelijk krijgen.
*Zoon van de Verlosserquote:Op maandag 7 september 2026 15:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Cruijff is vrij letterlijk binnengehaald als verlosser en zoon van God. Er moet heel veel gebeuren wil iemand met succes aan die poten gaan zagen.
Of Michel de kerst haalt is wel een grote vraag. Wat een ontzettende malloot is dat zeg.
Dan ken je de pluche achterban van Ajax niet, z'n vader werd ook enorm tegengewerkt en die kende iedereen, dus die kon brandjes blussen voor ze goed en wel aan waren, dat voordeel heeft Jordi niet.quote:Op maandag 7 september 2026 15:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Cruijff is vrij letterlijk binnengehaald als verlosser en zoon van God. Er moet heel veel gebeuren wil iemand met succes aan die poten gaan zagen.
Of Michel de kerst haalt is wel een grote vraag. Wat een ontzettende malloot is dat zeg.
Sjaak had alweer een denigrerend toontje over zijn aankopen ipv zijn kleinzoon Donny.quote:Op maandag 7 september 2026 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan je op wachten inderdaad, maar ze zullen het niet heel makkelijk krijgen.
Dat semi realistisch reageren en dan subtiel proberen te rage baiten. Ik kijk door je heen.quote:Op maandag 7 september 2026 15:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat me ook vooral verbaasde is dat Ajax het na de kramp van Mokio vijf minuten lang vertikte om de bal uit te spelen om zo een wissel mogelijk te maken.quote:Op maandag 7 september 2026 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV deed wel meer goed de 2e helft, het verbaast me toch altijd hoe lang het duurt voor er gereageerd wordt op tactiek van de tegenstander en dat is niet alleen bij PSV zo.
Straks een dubbele interlandperiode om hard te trainen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 06:57 schreef manny het volgende:
Trainen boys. Trainen. Werk aan de winkel.
Bouaouzan werd daarvoor belachelijk zwaar gestraft, die actie was echt niet harder dan wat Van Bommel hier deed.quote:Op maandag 7 september 2026 11:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2026 09:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
die actie was echt niet harder dan wat Van Bommel hier deed.
wtfquote:Op dinsdag 8 september 2026 09:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
die actie was echt niet harder dan wat Van Bommel hier deed.
quote:Op dinsdag 8 september 2026 09:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bouaouzan werd daarvoor belachelijk zwaar gestraft, die actie was echt niet harder dan wat Van Bommel hier deed.
Dat was doldriest en gevaarlijk inkomen, maar ook daar was geen oogmerk om Kokmeijer te blesseren.quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij hebt ze ook niet allemaal op een rijtje in je paasei, of wel?
Maar van achteren dus zonder enige kans voor de tegenstander om zichzelf te beschermen. Van Bommel komt doldriest in en is te laat. Hij kiest er voor zijn lichaam te draaien en zich te beschermen. Had Bouwman ook kunnen doen, natuurlijk. Die kans had Kokmeijer nooit.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat was doldriest en gevaarlijk inkomen, maar ook daar was geen oogmerk om Kokmeijer te blesseren.
Een open botbreuk in je been ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
Jullie kunnen wel allemaal denigrerend doen, maar hij heeft ergens wel een punt. De overtreding van Bommeltje was gericht op het bovenlichaam. Dan loop je het risico dat je letsel veroorzaakt aan o.a. hoofd, nek, borstkast en alle vitale organen die zich daar bevinden. Dat kan levensbedreigend zijn.
wtf...quote:Op dinsdag 8 september 2026 09:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bouaouzan werd daarvoor belachelijk zwaar gestraft, die actie was echt niet harder dan wat Van Bommel hier deed.
Is er eigenlijk al een inloopavond georganiseerd voor de toeschouwers die deze verschrikkelijke aanslag hebben moeten aanschouwen?quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
Jullie kunnen wel allemaal denigrerend doen, maar hij heeft ergens wel een punt. De overtreding van Bommeltje was gericht op het bovenlichaam. Dan loop je het risico dat je letsel veroorzaakt aan o.a. hoofd, nek, borstkast en alle vitale organen die zich daar bevinden. Dat kan levensbedreigend zijn.
Nee, dat werd hij niet.quote:Op dinsdag 8 september 2026 09:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja want alleen door het indraaien an zijn lichaam vloog Bouwman de lucht in. Niet omdat die de laatste meters nog even extra snelheid gafquote:Op dinsdag 8 september 2026 13:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar van achteren dus zonder enige kans voor de tegenstander om zichzelf te beschermen. Van Bommel komt doldriest in en is te laat. Hij kiest er voor zijn lichaam te draaien en zich te beschermen. Had Bouwman ook kunnen doen, natuurlijk. Die kans had Kokmeijer nooit.
Herinnering aan Dmitri Bulykin die dat in zijn eerste wedstrijd voor ADO flikte. Kwam later ook nog naar Amsterdamquote:Op maandag 7 september 2026 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is gewoon sterk. Als kapstok de handigheid van Luuk de Jong, de kracht van Brobbey en de onverzettelijkheid van Alex.
Zijn voetbalskills zijn enorm matig, maar een hele bruikbare voetballer en in de Eredivisie natuurlijk iemand die er zo doorheen loopt met 2 verdedigers hangend aan zijn broek.
Goede aankoop, zeker met de rug naar de goal een echte aanwinst als je spelers als Brandt hebt die dynamisch de aansluiting zoeken.
De tankquote:Op dinsdag 8 september 2026 16:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Herinnering aan Dmitri Bulykin die dat in zijn eerste wedstrijd voor ADO flikte. Kwam later ook nog naar Amsterdam
We overwegen wel een inloopavond voor alle onfortuinlijk slachtoffers die je posts hier lezen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een inloopavond georganiseerd voor de toeschouwers die deze verschrikkelijke aanslag hebben moeten aanschouwen?
Hoezo, Ruben was toch het slachtoffer aldus Bosz en BehoorlijkKritisch?quote:Op dinsdag 8 september 2026 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een inloopavond georganiseerd voor de toeschouwers die deze verschrikkelijke aanslag hebben moeten aanschouwen?
Als het nog heel lang doorgaat over een doodnormale overtreding sluit ik dat niet uit.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:45 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hoezo, Ruben was toch het slachtoffer aldus Bosz en BehoorlijkKritisch?
Ruben wordt dat 9/10 van de 10 keer vanzelf omdat die weer wat afscheurt/breekt.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:45 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waar heb ik dat geschreven? Echt letterlijk overal heb ik benoemd dat rood een prima optie was geweest. Het was hard en onbesuisd. Ik vind alleen het gelul over opzet en het gezever van types als Borst totale flauwekul.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:45 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het prettige aan sport, er is snel weer een nieuwe wedstrijd, maar zolang die er niet is blijft Ajax altijd het interessants.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:39 schreef VEM2012 het volgende:
Holy shit, gaat het nou nog steeds over Van Bommel? Het is inmiddels tijd voor de Champions League!
O, wacht even...
Ajax always living rent free inside their headsquote:Op dinsdag 8 september 2026 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het prettige aan sport, er is snel weer een nieuwe wedstrijd, maar zolang die er niet is blijft Ajax altijd het interessants.
Sowieso is die cup niet meer in het midden van het seizoen (en ook niet elk jaar geloof ik) maar ook lekker om hem in de interlandperiode niet die kant op te zien vliegen ja.quote:
Dit is toch de mening van elk normaal mens? Hopelijk kan er snel een streep onder.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar heb ik dat geschreven? Echt letterlijk overal heb ik benoemd dat rood een prima optie was geweest. Het was hard en onbesuisd. Ik vind alleen het gelul over opzet en het gezever van types als Borst totale flauwekul.
Jammer dat er zo weinig academici naar dit topic komen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar heb ik dat geschreven? Echt letterlijk overal heb ik benoemd dat rood een prima optie was geweest. Het was hard en onbesuisd. Ik vind alleen het gelul over opzet en het gezever van types als Borst totale flauwekul.
Volgens mij had Hugo gewoon totaal iemand in gedachten ofzo. Maar ja je fouten toegeven als Rotterdamert...quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar zal de bondscoach wel van wakker liggen, dat zijn derde (of is het inmiddels vierde?) keuze voor die positie niet meer met hem wil werken.quote:
Inmiddels kunnen ze in Marokko kiezen uit zoveel fatsoenlijke spelers. Best bijzonder hoe snel dat is gegaan.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar zal de bondscoach wel van wakker liggen, dat zijn derde (of is het inmiddels vierde?) keuze voor die positie niet meer met hem wil werken.
Opgeleid in Europa en dan kiezen voor Marokko, zo bijzonder is dat dus niet.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inmiddels kunnen ze in Marokko kiezen uit zoveel fatsoenlijke spelers. Best bijzonder hoe snel dat is gegaan.
Maar welke speler met een Marokkaanse achtergrond heeft het nou echt goed gedaan bij het NL-elftal?quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Opgeleid in Europa en dan kiezen voor Marokko, zo bijzonder is dat dus niet.
De laatste is alweer een tijdje terug toch? Ik hou het niet echt bij, maar ik denk wel dat er wat Marokaanse spelers met NL roots het NL elftal zouden hebben gehaald als ze voor NL gekozen hadden en nee Amrabat niet.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke speler met een Marokkaanse achtergrond heeft het nou echt goed gedaan bij het NL-elftal?
Was een tijdje wel echt goed in een periode dat Koopmeiners en De Roon vaste klanten waren.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
De laatste is alweer een tijdje terug toch? Ik hou het niet echt bij, maar ik denk wel dat er wat Marokaanse spelers met NL roots het NL elftal zouden hebben gehaald als ze voor NL gekozen hadden en nee Amrabat niet.
Even gezocht, dit kon ik vinden:quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
De laatste is alweer een tijdje terug toch? Ik hou het niet echt bij, maar ik denk wel dat er wat Marokaanse spelers met NL roots het NL elftal zouden hebben gehaald als ze voor NL gekozen hadden en nee Amrabat niet.
Boulahrouz was goed, de rest matig of overbodig in het NL-team.quote:Dries Boussatta was in 1998 de eerste Nederlands-Marokkaanse speler in Oranje. Daarna volgden Khalid Boulahrouz, Ibrahim Afellay, Otman Bakkal, Adam Maher en Anwar El Ghazi, in 2015 de laatste speler van Marokkaanse afkomst in het Nederlands elftal.
Hij heeft zijn waarde gehad, maar is nu al een jaar of 2 over datum.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar zal de bondscoach wel van wakker liggen, dat zijn derde (of is het inmiddels vierde?) keuze voor die positie niet meer met hem wil werken.
Affelayquote:Op dinsdag 8 september 2026 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke speler met een Marokkaanse achtergrond heeft het nou echt goed gedaan bij het NL-elftal?
Van Persie.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ajax zal vast die ene CL titel in willen leveren voor dit record!quote:Op woensdag 9 september 2026 02:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij heeft zijn waarde gehad, maar is nu al een jaar of 2 over datum.
Niemand gaat hem missen, ajax heeft eigenlijk dus nog steeds geen fatsoenlijke 6 gehaald.
-------------
[ x ]
Ach
https://www.nu.nl/voetbal(...)-is-volledig-op.htmlquote:Marc Overmars stopt om gezondheidsreden per direct als technisch directeur van Royal Antwerp. De 53-jarige oud-speler van onder meer Ajax en Oranje, die in 2022 werd getroffen door een hartinfarct, vindt dat hij naar zijn lichaam moet luisteren.
"Mijn energie is vandaag volledig op: als ik nu niet luister naar mijn lichaam, dan voorspellen mijn dokters dat de kans op een slechte afloop erg groot is", zegt Overmars woensdag in een persbericht. "Dus moet ik een drastische beslissing nemen en mijn professionele bezigheden de komende tijd volledig stopzetten."
Die van Fabio Capello was leuker..quote:Op woensdag 9 september 2026 14:25 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kinderachtig maar ik ga hier heel erg goed op.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:53 schreef Simmertje het volgende:
Kunnen we aub kappen met dat gejank over van Bommel man man, de media die het ook maar niet los kan laten![]()
Ik vind eigenlijk die missers van Berghuis en Klaassen en het wisselen van Tolu veel erger dan het missen van die rode kaart. Je had gvd met 3-1 de rust in moeten gaan.
Als hij gewoon rood had gekregen en Bosz niet zat te janken om wat terechte kritiek, had niemand het er meer over.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:53 schreef Simmertje het volgende:
Kunnen we aub kappen met dat gejank over van Bommel man man, de media die het ook maar niet los kan laten![]()
Die was legendarisch.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die van Fabio Capello was leuker..
Als we de inzet en tactiek van een deel van de westrijd tegen psv kunnen doortrekken zou dat moeten lukkenquote:
Want als ajax 2 keer scoort, scoort PSV 1 keer minder?quote:Op woensdag 9 september 2026 14:53 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind eigenlijk die missers van Berghuis en Klaassen en het wisselen van Tolu veel erger dan het missen van die rode kaart. Je had gvd met 3-1 de rust in moeten gaan.
Ja, maar een week door blijven zeuren over een schouderduw is ook wat overdreven, nietwaar?quote:Op woensdag 9 september 2026 15:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als hij gewoon rood had gekregen en Bosz niet zat te janken om wat terechte kritiek, had niemand het er meer over.
los van dat het iets meer dan een schouderduw was kunnen we het wel loslaten, zowel Ajacieden als niet-Ajaciedem die er ook een handje van hebben hierover door te gaan.quote:Op donderdag 1september 2026 17:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar een week door blijven zeuren over een schouderduw is ook wat overdreven, nietwaar?
Boehoequote:Op woensdag 9 september 2026 15:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als hij gewoon rood had gekregen en Bosz niet zat te janken om wat terechte kritiek, had niemand het er meer over.
Gaat een lastige pot worden.quote:
Eens, maar zou wel lekker zijn om 9 punten te pakken komende 7 dagen. Dan heb je in principe een prima eerste blok achter de rug, smetje is wel Heerenveen thuis (psv jammer, maar het spel was in principe gewoon prima).quote:
Willem II moet vanavond ook nog naar AZ. Die zouden eind volgende week wel eens helemaal onderaan kunnen staan.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
Fortuna is een stevige bananenschil ja, zou erg lekker zijn als je die wint. Willem 2 kan er geen reet van en Excelsior thuis moet je ook 'gewoon' winnen natuurlijk dan ga je lekker de interlandperiode in.
Of Willem II pakt gewoon een punt.quote:Op vrijdag 11 september 2026 14:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Willem II moet vanavond ook nog naar AZ. Die zouden eind volgende week wel eens helemaal onderaan kunnen staan.
Hartverscheurendquote:
Zeefuik is een vraagteken, zou wel fijn zijn als die er niet bij is met zijn snelheid.quote:Op zaterdag 12 september 2026 10:17 schreef Black-Death het volgende:
Weinig vertrouwen in vanavond trouwens. Gelijkspelletje.
Ik accepteer deze mentaliteit niet.quote:Op zaterdag 12 september 2026 10:17 schreef Black-Death het volgende:
Weinig vertrouwen in vanavond trouwens. Gelijkspelletje.
Ik accepteer het gebrek aan kwaliteit nietquote:Op zaterdag 12 september 2026 15:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik accepteer deze mentaliteit niet.
Ok, wat ga je er aan doen?quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik accepteer het gebrek aan kwaliteit niet
Uiteindelijk wel waar je naartoe wilt mits Mokio stabiel gaat spelen.quote:
Wie moet dan de 1-0 maken?quote:
Het zal wel aan mij liggen maar dan zeggen ja die en die aankoop is nog niet wedstrijdfit. Ik bedoel als je fit bent dan kan je toch vanaf minuut 0 voetballen? Dat wedstrijdfit is niet in eens magischerwijs een ander potje conditie dat je opentrekt. Ik snap nooit helemaal waarom je niet gewoon met de sterkste 11 begint om ze snel te breken dan te gokken op starters en finishers.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:21 schreef StevenHyde het volgende:
Berghuis - Edvardsen vleugel kan eigenlijk niet. Maargoed, wel zin in een pot Ajax kijken
Ik vind het juist mooi dat ie een kans krijgt. Kan best nog eens verrassen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:58 schreef Bugno3 het volgende:
Edvardsen vind ik wel echt een non-voetballer. Dat wordt weer doorbijten. Benieuwd wat er met Wazaaan aan de hand is.
We mogen Deef alweer feliciterenquote:Op zaterdag 12 september 2026 20:08 schreef Black-Death het volgende:
Mokio alweer geel, lekkere actie
Dat ie opeens kan voetballen zou me inderdaad wel verrassen ja.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:04 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik vind het juist mooi dat ie een kans krijgt. Kan best nog eens verrassen.
quote:
Hij werd destijds gehaald als sterspeler.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:25 schreef Bugno3 het volgende:
Edvardsen telt echt voor -1. Alles terug, Wat een kutspeler, maar hij schakelt zo lekker om.
Wellicht is het ook niet helemaal fair om hem op links te gebruiken.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:25 schreef Bugno3 het volgende:
Edvardsen telt echt voor -1. Alles terug, Wat een kutspeler, maar hij schakelt zo lekker om.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij werd destijds gehaald als sterspeler.
Dat is z'n beste positiequote:Op zaterdag 12 september 2026 20:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wellicht is het ook niet helemaal fair om hem op links te gebruiken.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:25 schreef Bugno3 het volgende:
Mooie actie net weerquote:Op zaterdag 12 september 2026 20:32 schreef The-BFG het volgende:
[..]heeft ie je moeder gepaalt ofzo?
Als je dit nou zegt over Henrique..
Ik. vind het woord 'koddig' van toepassing, maar dat betekent blijkbaar dat hij mijn moeder 'gepaalt' heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sikora 2 . Te klein en te weinig techniek.
Zijn beste wedstrijden bij GAE en Ajax waren iig op rechts.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Pijnlijk dit. Ik heb hem serieus alleen nog maar op rechts gezien.
'Leuk voor Telstar en Oss'quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik. vind het woord 'koddig' van toepassing, maar dat betekent blijkbaar dat hij mijn moeder 'gepaalt' heeft.
Hij speelde bij GAE vrijwel altijd vanaf links en is ook voor links gehaald destijds.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:35 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zijn beste wedstrijden bij GAE en Ajax waren iig op rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |