logisch toch na een 1-3 nederlaag?quote:Op zondag 6 september 2026 00:10 schreef skysherrif het volgende:
Emotie dat iedereen zo negatief is?
De uitslag is uiteraard teleurstellend juist na een eerste helft waar we veel meer hadden moeten scoren.quote:Op zondag 6 september 2026 00:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
logisch toch na een 1-3 nederlaag?
Verder wel wat perspectief hoor wat ik zie
ah ok.quote:Op zondag 6 september 2026 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De uitslag is uiteraard teleurstellend juist na een eerste helft waar we veel meer hadden moeten scoren.
Ging meer om de teneur over de rest van het seizoen, zijn denk ik inderdaad genoeg aanknopingspunten. Maar ook veel problemen die nog opgelost moeten worden, met name op de backs en jongens die hun backs niet helpen.
Tolu en Brandt gewoon goeie spelersquote:Op zondag 6 september 2026 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De uitslag is uiteraard teleurstellend juist na een eerste helft waar we veel meer hadden moeten scoren.
Ging meer om de teneur over de rest van het seizoen, zijn denk ik inderdaad genoeg aanknopingspunten. Maar ook veel problemen die nog opgelost moeten worden, met name op de backs en jongens die hun backs niet helpen.
Dolberg niet meer gebruiken idd.quote:Op zondag 6 september 2026 00:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Eerste helft was PSV te pakken. Je bent dominant en mist meerdere kansen. Alleen zij waren overdreven effectief. Tweede helft stond PSV beter en hielden ze Ajax goed op eigen helft terwijl bij Ajax het beste er al af was qua energie en intensiteit. Offday Ter Stegen hielp ook niet mee. De wissel Tolu-Dolberg snapte ik niks van.. Dolberg heeft niks te brengen. Dacht überhaupt dat zijn rol nu wel was uitgespeeld maar blijkbaar niet. Heb je niks aan.
Die tweede tegengoal was ook weer een enigszins ongelukkige samenloop van omstandigheden die met meer geluk dan wijsheid in het net verdwijnt. Het zit dan vaak ook niet even mee.quote:Op zondag 6 september 2026 00:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Eerste helft was PSV te pakken. Je bent dominant en mist meerdere kansen. Alleen zij waren overdreven effectief. Tweede helft stond PSV beter en hielden ze Ajax goed op eigen helft terwijl bij Ajax het beste er al af was qua energie en intensiteit. Offday Ter Stegen hielp ook niet mee. De wissel Tolu-Dolberg snapte ik niks van.. Dolberg heeft niks te brengen. Dacht überhaupt dat zijn rol nu wel was uitgespeeld maar blijkbaar niet. Heb je niks aan.
"We" stonden te slapenquote:Op zondag 6 september 2026 00:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die tweede tegengoal was ook weer een enigszins ongelukkige samenloop van omstandigheden die met meer geluk dan wijsheid in het net verdwijnt. Het zit dan vaak ook niet even mee.
Nog altijd beter dan die Duitser die jullie op goal hebben staan die geen enkele bal houdt.quote:Op zondag 6 september 2026 07:27 schreef CR7 het volgende:
Ter Stegen heeft het niet echt meer hé...
Die salarisconstructie van Barca is uiteindelijk zo lachwekkend nog niet.
Mwoah, afgelopen wedstrijden meer dan prima. Gisteren paar moeilijke ballen gegeven, maar ook een paar uitstekende strakke diepteballen (o.a. waar de kans van Berghuis (quote:Op zondag 6 september 2026 07:27 schreef CR7 het volgende:
Ter Stegen heeft het niet echt meer hé...
Die salarisconstructie van Barca is uiteindelijk zo lachwekkend nog niet.
Zag er niet zo lekker uit hé bij de goals van Pepi en Geert?quote:Op zondag 6 september 2026 07:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die Duitser die jullie op goal hebben staan die geen enkele bal houdt.
Ernst ziet er niet lekker uit hè bij elke tegengoal van jullie dit seizoen?quote:Op zondag 6 september 2026 07:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zag er niet zo lekker uit hé bij de goals van Pepi en Geert?
Je beoordeeld nu zijn uiterlijk? Want aan de doelpunten kon hij niks doen.quote:Op zondag 6 september 2026 07:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zag er niet zo lekker uit hé bij de goals van Pepi en Geert?
Nouja 5 goals tegen FC Zion kan ook gebeuren.quote:Op zondag 6 september 2026 07:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ernst ziet er niet lekker uit hè bij elke tegengoal van jullie dit seizoen?
Niet als een poffertje reageren misschien?quote:Op zondag 6 september 2026 08:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je beoordeeld nu zijn uiterlijk? Want aan de doelpunten kon hij niks doen.
Die derde mag er natuurlijk nooit in. Dat was matig keepwerk. Die eerste twee kan hij weinig aan doen, al zou je bij een echte topkeeper toch verwachten dat hij af en toe iets bijzonders laat zien in de goal.quote:Op zondag 6 september 2026 08:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je beoordeeld nu zijn uiterlijk? Want aan de doelpunten kon hij niks doen.
Gelukkig kwamen Michel en Klaassen het veld op om 'te sussen'.quote:
Achterlijke actie, echt slecht van scheids en VAR om hem te laten staan.quote:
Ik zou dan wel als eerst die Gloukh eraf halen, die doet zonder bal gewoon helemaal niet mee.quote:Op zondag 6 september 2026 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achterlijke actie, echt slecht van scheids en VAR om hem te laten staan.
Verder zie je best wel aardig voetbal al van Ajax, maar verdedigend moet het echt stukken beter.
Hebben ze eindelijk eens een Jood, wil jij hem er af halen.quote:Op zondag 6 september 2026 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dan wel als eerst die Gloukh eraf halen, die doet zonder bal gewoon helemaal niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |