quote:
Hij werd destijds gehaald als sterspeler.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:25 schreef Bugno3 het volgende:
Edvardsen telt echt voor -1. Alles terug, Wat een kutspeler, maar hij schakelt zo lekker om.
Wellicht is het ook niet helemaal fair om hem op links te gebruiken.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:25 schreef Bugno3 het volgende:
Edvardsen telt echt voor -1. Alles terug, Wat een kutspeler, maar hij schakelt zo lekker om.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij werd destijds gehaald als sterspeler.
Dat is z'n beste positiequote:Op zaterdag 12 september 2026 20:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wellicht is het ook niet helemaal fair om hem op links te gebruiken.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:25 schreef Bugno3 het volgende:
Mooie actie net weerquote:Op zaterdag 12 september 2026 20:32 schreef The-BFG het volgende:
[..]heeft ie je moeder gepaalt ofzo?
Als je dit nou zegt over Henrique..
Ik. vind het woord 'koddig' van toepassing, maar dat betekent blijkbaar dat hij mijn moeder 'gepaalt' heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sikora 2 . Te klein en te weinig techniek.
Zijn beste wedstrijden bij GAE en Ajax waren iig op rechts.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Pijnlijk dit. Ik heb hem serieus alleen nog maar op rechts gezien.
'Leuk voor Telstar en Oss'quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik. vind het woord 'koddig' van toepassing, maar dat betekent blijkbaar dat hij mijn moeder 'gepaalt' heeft.
Hij speelde bij GAE vrijwel altijd vanaf links en is ook voor links gehaald destijds.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:35 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zijn beste wedstrijden bij GAE en Ajax waren iig op rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |