Die dribbel gisteren waarbij hij 30 seconden de bal vasthield en weigerde af te spelen was tenenkrommend.quote:Op zondag 6 september 2026 10:14 schreef papert het volgende:
[..]
Het is te hopen dat die nieuwe linksbuiten snel fit en goed is. Anders is Ouazane voor nu denk ook een betere optie. Al komen de zwakheden van Gloukh minder snel naar boven bij mindere tegenstanders.
Niet meeverdedigen heb je ook tegen zwakkere tegenstanders last van, hij lijkt dat maar niet te begrijpen en is aan de bal geen Messi, daar kan je het wel van hebben.quote:Op zondag 6 september 2026 10:14 schreef papert het volgende:
[..]
Het is te hopen dat die nieuwe linksbuiten snel fit en goed is. Anders is Ouazane voor nu denk ook een betere optie. Al komen de zwakheden van Gloukh minder snel naar boven bij mindere tegenstanders.
Hij mist gewoon het inzicht voor de top. Leuke speler voor Utrecht.quote:Op zondag 6 september 2026 10:16 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Die dribbel gisteren waarbij hij 30 seconden de bal vasthield en weigerde af te spelen was tenenkrommend.
We hopen maar op een veerman scenario.quote:Op zondag 6 september 2026 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gloukh zie ik niet nog weken basis staan nee. Echt een momentenvoetballer.
Hopelijk heeft PSV weer zo'n winterdip rond januari en kan Ajax een stabiele run neerzetten.quote:Op zondag 6 september 2026 10:34 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer van de uitslag, maar voldoende perspectief voor de rest van het seizoen. Uit bij psv winnen wij hem gewoon en dan is het weer in balans.
Je moet je ook niet op deze wedstrijden blindstaren, PSV had 5 wedstrijden niet van Ajax gewonnen, ik geloof niet dat het een kampioenschap gekost heeft.quote:Op zondag 6 september 2026 10:34 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer van de uitslag, maar voldoende perspectief voor de rest van het seizoen. Uit bij psv winnen wij hem gewoon en dan is het weer in balans.
Het verschil tussen fit en wedstrijdfit.quote:Op zondag 6 september 2026 10:58 schreef fetX het volgende:
Die invalbeurten van Amrabat en Tsygankov. Mijn hemel. Dat was niet best.
Vond je Amrabat ook slecht? Ik vond hem eigenlijk best goed. (Op dat moment dat hij echt te laat en te hoog was na)quote:Op zondag 6 september 2026 10:58 schreef fetX het volgende:
Die invalbeurten van Amrabat en Tsygankov. Mijn hemel. Dat was niet best.
Ja dat vond ik ook niet zo’n geweldige invalbeurt. Maar ze zijn beide nog niet wedstrijdfit natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 11:06 schreef papert het volgende:
[..]
Vond je Amrabat ook slecht? Ik vond hem eigenlijk best goed. (Op dat moment dat hij echt te laat en te hoog was na)
Hij is tactisch wel volwassen, dan is het kijken of hij de boel bij elkaar kan houden bij balverlies, want dat is de grote zwakheid bij Ajax vooralsnog, aan de bal heb je best wel wat creativiteit en met Kehrer en Baas/Blind heb je wel voetballend vermogen van achteruit, al is Bouwman aan de bal ook niet slecht, maar nog niet zo ver.quote:Op zondag 6 september 2026 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook niet zo’n geweldige invalbeurt. Maar ze zijn beide nog niet wedstrijdfit natuurlijk.
Ik heb die Amrabat sowieso nooit zo’n geweldige voetballer gevonden eigenlijk. Bij Feyenoord was hij ook al vreselijk matig. De andere kant is natuurlijk ook dat je er sowieso op vooruitgaat ten opzichte van Regeer (denk ik).
Amrabat was volgens mij nog zoekende in een dolend Feyenoord.quote:Op zondag 6 september 2026 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook niet zo’n geweldige invalbeurt. Maar ze zijn beide nog niet wedstrijdfit natuurlijk.
Ik heb die Amrabat sowieso nooit zo’n geweldige voetballer gevonden eigenlijk. Bij Feyenoord was hij ook al vreselijk matig. De andere kant is natuurlijk ook dat je er sowieso op vooruitgaat ten opzichte van Regeer (denk ik).
Bij Feyenoord ook vaak genoeg op 6 gestaan. Dat was niks.quote:Op zondag 6 september 2026 11:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Amrabat was volgens mij nog zoekende in een dolend Feyenoord.
Bij Utrecht speelde hij veel meer naar voren. Bij Feyenoord is hij volgens mij op veel plaatsen gebruikt waaronder veel rechtsachter
Pas in Italië is hij de verdedigende middenvelder geworden waarvoor Ajax hem heeft gehaald
Ben benieuwd of het goed uit pakt maar is wat sterker op die positie dan Regeer.
Veerman was een van de beste spelers van de eredivisie. Gloukh niveau subtop…quote:Op zondag 6 september 2026 10:21 schreef Adames het volgende:
[..]
We hopen maar op een veerman scenario.
Goed voor de eredivisie, te licht voor alles erbuiten.
Ik denk dat Mokio hem uit de basis gaat houden.quote:Op zondag 6 september 2026 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ook vaak genoeg op 6 gestaan. Dat was niks.
Maar goed andere tijd. Zijn periode in Italië heeft hem zeker goed gedaan, maar je leest juist ook wel weer verhalen dat het minder en minder werd. Ben benieuwd.
Op de leeftijd van Gloukh speelde Veerman ook nog in de middenmootquote:Op zondag 6 september 2026 11:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Veerman was een van de beste spelers van de eredivisie. Gloukh niveau subtop…
Probleem met Mokio is dat hij hele goede optredens afwisselt met hele matige. Hij moet constanter worden.quote:Op zondag 6 september 2026 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat Mokio hem uit de basis gaat houden.
Amrabat is defensief misschien iets beter, maar dat zul je zelden nodig hebben.
Dit was de eerste goede wedstrijd die ik van Mokio heb gezien dit seizoen.quote:Op zondag 6 september 2026 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het blijft vreemd dat het er bij Salzburg wel uitkwam, met name in Europa. Het is wat betreft zien of die weer opbloeit als hij vertrekt. Daar zijn wel meer voorbeelden van te noemen. Bij Ajax wordt toch een bepaald type voetbal verwacht dat niet elke speler ligt.quote:Op zondag 6 september 2026 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gloukh zie ik niet nog weken basis staan nee. Echt een momentenvoetballer.
Zij hadden een grote mogelijkheid op 0-2, die door Van Bommel verprutst werd, maar Ajax had een kans of 4-5 om van die 0-1, 2-1 te maken en toen viel die aan de andere kant met wat geluk.quote:Op zondag 6 september 2026 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Ter Stegen zag er bij die 1-3 toch niet helemaal lekker uit, maar goed. Als ik het terughoor en de samenvatting zag had je bij rust voor moeten staan.
Verder natuurlijk donkerrood voor Van Bommel, blijkt toch een soort DNA-dingetje denk ik. Als linksbuiten met flair heb je dat soort smerigheden echt niet nodig.
Nu maar hopen dat je de komende weken gewoon de punten pakt om al niet meteen AZ en PSV uit het oog te verliezen, maar Fortuna uit is dan ook geen lekker potje.
Ook top keepers pakken niet alles natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Ter Stegen zag er bij die 1-3 toch niet helemaal lekker uit, maar goed. Als ik het terughoor en de samenvatting zag had je bij rust voor moeten staan.
Vooral die van Berghuis moet er eigenlijk echt in. Berghuis speelt omdat hij oa een goede trap met zijn linker been heeft. De bal lag perfect voor zijn voeten, afstand niet te groot, keeper lag al op de grond.quote:Op zondag 6 september 2026 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij hadden een grote mogelijkheid op 0-2, die door Van Bommel verprutst werd, maar Ajax had een kans of 4-5 om van die 0-1, 2-1 te maken en toen viel die aan de andere kant met wat geluk.
Miste Klaassen ook niet een rebound?quote:Op zondag 6 september 2026 13:11 schreef papert het volgende:
[..]
Vooral die van Berghuis moet er eigenlijk echt in. Berghuis speelt omdat hij oa een goede trap met zijn linker been heeft. De bal lag perfect voor zijn voeten, afstand niet te groot, keeper lag al op de grond.
Wel weer tekenend dat de 2 aanvoerders weer niet thuisgaven .quote:Op zondag 6 september 2026 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Miste Klaassen ook niet een rebound?
Deef was er wel als de kippen bij toen er wat klappen uitgedeeld moesten worden.quote:Op zondag 6 september 2026 13:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel weer tekenend dat de 2 aanvoerders weer niet thuisgaven .
Raar dat die daarvoor wel kan lopen ipv dat sjokken in de tweede helft .quote:Op zondag 6 september 2026 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deef was er wel als de kippen bij toen er wat klappen uitgedeeld moesten worden.
Mokio gaat Klaassen uit de basis spelen als ie weer het zelfvertrouwen van zijn eerste jaar terugvindt.quote:Op zondag 6 september 2026 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |