Zij hadden een grote mogelijkheid op 0-2, die door Van Bommel verprutst werd, maar Ajax had een kans of 4-5 om van die 0-1, 2-1 te maken en toen viel die aan de andere kant met wat geluk.quote:Op zondag 6 september 2026 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Ter Stegen zag er bij die 1-3 toch niet helemaal lekker uit, maar goed. Als ik het terughoor en de samenvatting zag had je bij rust voor moeten staan.
Verder natuurlijk donkerrood voor Van Bommel, blijkt toch een soort DNA-dingetje denk ik. Als linksbuiten met flair heb je dat soort smerigheden echt niet nodig.
Nu maar hopen dat je de komende weken gewoon de punten pakt om al niet meteen AZ en PSV uit het oog te verliezen, maar Fortuna uit is dan ook geen lekker potje.
Ook top keepers pakken niet alles natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Ter Stegen zag er bij die 1-3 toch niet helemaal lekker uit, maar goed. Als ik het terughoor en de samenvatting zag had je bij rust voor moeten staan.
Vooral die van Berghuis moet er eigenlijk echt in. Berghuis speelt omdat hij oa een goede trap met zijn linker been heeft. De bal lag perfect voor zijn voeten, afstand niet te groot, keeper lag al op de grond.quote:Op zondag 6 september 2026 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij hadden een grote mogelijkheid op 0-2, die door Van Bommel verprutst werd, maar Ajax had een kans of 4-5 om van die 0-1, 2-1 te maken en toen viel die aan de andere kant met wat geluk.
Miste Klaassen ook niet een rebound?quote:Op zondag 6 september 2026 13:11 schreef papert het volgende:
[..]
Vooral die van Berghuis moet er eigenlijk echt in. Berghuis speelt omdat hij oa een goede trap met zijn linker been heeft. De bal lag perfect voor zijn voeten, afstand niet te groot, keeper lag al op de grond.
Wel weer tekenend dat de 2 aanvoerders weer niet thuisgaven .quote:Op zondag 6 september 2026 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Miste Klaassen ook niet een rebound?
Deef was er wel als de kippen bij toen er wat klappen uitgedeeld moesten worden.quote:Op zondag 6 september 2026 13:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel weer tekenend dat de 2 aanvoerders weer niet thuisgaven .
Raar dat die daarvoor wel kan lopen ipv dat sjokken in de tweede helft .quote:Op zondag 6 september 2026 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deef was er wel als de kippen bij toen er wat klappen uitgedeeld moesten worden.
Mokio gaat Klaassen uit de basis spelen als ie weer het zelfvertrouwen van zijn eerste jaar terugvindt.quote:Op zondag 6 september 2026 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat Mokio hem uit de basis gaat houden.
Amrabat is defensief misschien iets beter, maar dat zul je zelden nodig hebben.
Mis je weinig aan. Kan die misschien de gym hitten om wat sterker te worden.quote:Op zondag 6 september 2026 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Bouwman een maand eruit door zoontje Bommel
Helemaal kut ja, en dan zijn er mensen die zeggen dat het nog geen rood wasquote:Op zondag 6 september 2026 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach schorsing of niet , Ruben breekt vroeg of laat toch weer iets af .quote:Op zondag 6 september 2026 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helemaal kut ja, en dan zijn er mensen die zeggen dat het nog geen rood was
“Ongelukkig” aldus een broekie van een scheidsrechter.quote:Op zondag 6 september 2026 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Das een behoorlijke blessure ......quote:
Ik zie niet dat Gloukh meer in zich heeft dan er nu uitkomt.quote:Op zondag 6 september 2026 11:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Op de leeftijd van Gloukh speelde Veerman ook nog in de middenmoot
Zoals hij gisteren stond te spelen zou het mijn keuze zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was de eerste goede wedstrijd die ik van Mokio heb gezien dit seizoen.
De ervaring van Amrabat kan zomaar wel de doorslag gaan geven.
2 echte goede kansen had ajax op de 2-1, evenveel als PSV op de 0-2 had.quote:Op zondag 6 september 2026 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij hadden een grote mogelijkheid op 0-2, die door Van Bommel verprutst werd, maar Ajax had een kans of 4-5 om van die 0-1, 2-1 te maken en toen viel die aan de andere kant met wat geluk.
Neemt niet weg dat je ook geluk moet hebben.quote:Op zondag 6 september 2026 17:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
2 echte goede kansen had ajax op de 2-1, evenveel als PSV op de 0-2 had.
Wat Geertruida deed was een bewussie.
Stukje Nigel de Jong-imitatie.quote:Op zondag 6 september 2026 16:50 schreef Wotte het volgende:
Opgenomen in het ziekenhuis maar was niks begreep ik in het psv topic.
Waarvan aktequote:Op zondag 6 september 2026 17:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie niet dat Gloukh meer in zich heeft dan er nu uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |