Ben je wel eens in Sittard geweest?quote:Op zondag 6 september 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Danny Buys weet er wel elke keer wat van te maken ja
Zeker met het thuispubliek erachter is dat een erg lastige pot
Jaquote:Op zondag 6 september 2026 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Sittard geweest?
Van alle stadions waar het best kan spoken staat dat toch wel ergens onderaanquote:
Bal verkeerd op je hoofd gehad vandaag?quote:Op zondag 6 september 2026 18:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je koopt vaak ook bewust een staatslot.
Jij stelt dat een bewuste uitvoering de geluksfactor uitsluit. Ik geef je een voorbeeld dat het tegendeel bewijst. Wil je nog enkele voorbeelden of lukt het verder zo?quote:Op zondag 6 september 2026 23:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bal verkeerd op je hoofd gehad vandaag?
Die is verkeerd toegepast idd. In het voordeel van "julli"quote:Op zondag 6 september 2026 22:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn de PSV-supporters ontevreden dat het gevolg van het verkeerd toepassen van de spelregels niet reglementair was.
Die het reglement voor het concussion protocol geeneens kennen.quote:Op maandag 7 september 2026 02:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens psv supporters op twitter.
(lol)
De eierdopjes zijn weer eens van zolder gehaald zo te lezenquote:
Ik heb genoeg appels en peren gezien in mijn leven, dank.quote:Op maandag 7 september 2026 00:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij stelt dat een bewuste uitvoering de geluksfactor uitsluit. Ik geef je een voorbeeld dat het tegendeel bewijst. Wil je nog enkele voorbeelden of lukt het verder zo?
Je vraagt wel heel veelquote:Op maandag 7 september 2026 08:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is totale flauwekul. Doe eens niet zo achterlijk.
Binnenkort kun je helemaal afkicken met meerdere weken interlandvoetbal.quote:Op maandag 7 september 2026 08:53 schreef Black-Death het volgende:
Moet wel even afkicken van het gebrek aan transfers deze dagen..
quote:Op maandag 7 september 2026 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Binnenkort kun je helemaal afkicken met meerdere weken interlandvoetbal.
Waardeloos inderdaad, maar wel beter dat ze die periode wat hebben opgeschoven.quote:Op maandag 7 september 2026 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Binnenkort kun je helemaal afkicken met meerdere weken interlandvoetbal.
Ja, alleen nu wel pas half oktober Conference League, en de Champions League is nu 1 ronde deze week en ligt dan ook een dikke maand stil.quote:Op maandag 7 september 2026 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waardeloos inderdaad, maar wel beter dat ze die periode wat hebben opgeschoven.
Niels Kokmeijer? Dat was toch even wat anders he.quote:Op zondag 6 september 2026 18:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die speler met die bekende been breuk op de Nederlandse velden ( ben de naam kwijt) naderhand civiel rechtelijke een schadevergoeding geëist.
Dat was wel anders, maar je ziet wat een domme beslissing van scheids en VAR kan doen, rood en we kunnen weer verder zonder veel ophef.quote:Op maandag 7 september 2026 11:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niels Kokmeijer? Dat was toch even wat anders he.
Moordaanslag, Niels Kokmeijer. Benieuwd welke proporties deze simpele botsing morgen weer heeft aangenomen.quote:Op maandag 7 september 2026 11:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niels Kokmeijer? Dat was toch even wat anders he.
Als je het dan toch over moordaanslagen heb, Fred van den Hoorn tegen Danny Hesp, 1988 was dat, uit de serie opa vertelt.quote:Op maandag 7 september 2026 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Moordaanslag, Niels Kokmeijer. Benieuwd welke proporties deze simpele botsing morgen weer heeft aangenomen.
Ik vind hier gevangenisstraf wel op zijn plaats eigenlijk. Maar het is weer pappen en nathouden in Nederland!!!quote:Op maandag 7 september 2026 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Moordaanslag, Niels Kokmeijer. Benieuwd welke proporties deze simpele botsing morgen weer heeft aangenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |