Het was dermate laat in de wedstrijd en de 2e helft gewoon voor PSV, dat ze het met 10 man waarschijnlijk ook wel uit hadden gespeeld.quote:Op zondag 6 september 2026 18:53 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Omdat we het rood voor van Bommel vinden (net zoals zo'n beetje iedereen zonder PSV bril) zijn we geen waardige verliezers?
PSV is gewoon verder, en zouden zich moeten schamen als ze dat niet waren geweest.
En als ik voor PSV was, zou ik mezelf zorgen gaan maken over de defensie van PSV. Die is al wedstrijden zeer zwak, het is dat ze daar vrij effectief zijn, maar zomaar even kampioen gaan ze op deze manier niet lukken.
Daar maken we ons al 3+ jaar zorgen over. Wees gerust.quote:Op zondag 6 september 2026 18:53 schreef The-BFG het volgende:
[..]
En als ik voor PSV was, zou ik mezelf zorgen gaan maken over de defensie van PSV.
Het is benoemd en er zijn zelfs meerdere PSV-ers (waaronder ik) die beamen dat het rood was. Al die zielige updates over gekneusde longen mogen dan wel achterwege blijven.quote:Op zondag 6 september 2026 18:53 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Omdat we het rood voor van Bommel vinden (net zoals zo'n beetje iedereen zonder PSV bril) zijn we geen waardige verliezers?
PSV is gewoon verder, en zouden zich moeten schamen als ze dat niet waren geweest.
En als ik voor PSV was, zou ik mezelf zorgen gaan maken over de defensie van PSV. Die is al wedstrijden zeer zwak, het is dat ze daar vrij effectief zijn, maar zomaar even kampioen gaan ze op deze manier niet lukken.
Ja nogmaals, lekker doen. Kijken hoe ver je komtquote:Op zondag 6 september 2026 18:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die speler met die bekende been breuk op de Nederlandse velden ( ben de naam kwijt) naderhand civiel rechtelijke een schadevergoeding geëist.
Ja, daarom is het wel vermoeiend dat het waarschijnlijk nog een tijd vooral over die kaart moet gaan. Je had daar prima rood kunnen geven wat mij betreft, maar het is niet dat Ajax toen nog lekker in de wedstrijd zat.quote:Op zondag 6 september 2026 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was dermate laat in de wedstrijd en de 2e helft gewoon voor PSV, dat ze het met 10 man waarschijnlijk ook wel uit hadden gespeeld.
78ste minuut. Dat was nog een minuut of twintig. Dat had ik nog wel willen zien maar goed je had ze de eerste helft moeten pakken.quote:Op zondag 6 september 2026 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was dermate laat in de wedstrijd en de 2e helft gewoon voor PSV, dat ze het met 10 man waarschijnlijk ook wel uit hadden gespeeld.
Ajax had de eerste helft meer betere kansen, maar de 2e helft werd het alleen maar minder en PSV eigenlijk beter, maar goed we zullen het nooit weten.quote:Op zondag 6 september 2026 19:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
78ste minuut. Dat was nog een minuut of twintig. Dat had ik nog wel willen zien maar goed je had ze de eerste helft moeten pakken.
Volgens mij meen je dat ik aangifte zou doen. Ik zei als Bouwman. Ben geen Brabander.quote:Op zondag 6 september 2026 18:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja nogmaals, lekker doen. Kijken hoe ver je komt
Deze wedstrijd kwam net wat te vroeg in het seizoen is mijn conclusiequote:Op zondag 6 september 2026 19:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax had de eerste helft meer betere kansen, maar de 2e helft werd het alleen maar minder en PSV eigenlijk beter, maar goed we zullen het nooit weten.
Ook voor PSV, normaal gesproken had PSV dit na20 min al beslist.quote:Op zondag 6 september 2026 19:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deze wedstrijd kwam net wat te vroeg in het seizoen is mijn conclusie
Ik heb amateurwedstrijden gezien waar tanden uit monden zijn geslagen waar niet of nauwelijks wat mee werd gedaan. Dan kan Bouwman aangifte doen voor een beuk in een wedstrijd maar dat gaat nergens geraken.quote:Op zondag 6 september 2026 19:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat ik aangifte zou doen. Ik zei als Bouwman. Ben geen Brabander.
Los daarvan is het best interessant. Er is schijnbaar zelfs een heus natrap-arrest voor de liefhebbers. De lat ligt uiteraard hoger omdat je met wederzijds instemmen deelneemt aan een potentiële gevaarlijke spel. Maar het zijn van een betaald voetballer vrijwaart je niet van het recht natuurlijk. Schijnbaar is er ooit een speler van Rangers de cel in gegaan vanwege een kopstoot op het veld. Strafrechtelijk komt niet zo vaak voor maar civiel wel voor (wat ook logisch is gezien de financiële belangen)
Maar goed dit is een dwarsstraat.
Ja leuk, maar dit was gewoon een duel om een opstuitende bal waarbij een speler te laat en te lomp is en zijn schouder indraait om zichzelf te beschermen. Je hebt je iets te veel laten meeslepen in het gezever van Borst.quote:Op zondag 6 september 2026 19:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat ik aangifte zou doen. Ik zei als Bouwman. Ben geen Brabander.
Los daarvan is het best interessant. Er is schijnbaar zelfs een heus natrap-arrest voor de liefhebbers. De lat ligt uiteraard hoger omdat je met wederzijds instemmen deelneemt aan een potentiële gevaarlijke spel. Maar het zijn van een betaald voetballer vrijwaart je niet van het recht natuurlijk. Schijnbaar is er ooit een speler van Rangers de cel in gegaan vanwege een kopstoot op het veld. Strafrechtelijk komt niet zo vaak voor maar civiel wel voor (wat ook logisch is gezien de financiële belangen)
Maar goed dit is een dwarsstraat.
Karaktermoordquote:Op zondag 6 september 2026 19:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dit was gewoon een duel om een opstuitende bal waarbij een speler te laat en te lomp is en zijn schouder indraait om zichzelf te beschermen. Je hebt je iets te veel laten meeslepen in het gezever van Borst.
Het was geen aanslag, we was geen opzet. Strafrechtelijk volstrekt kansloos, de enige die hier strafrechtelijk iets te halen heeft is de van Bommel richting de heer Borst en alle bedreigingen die hij nu ontvangt van randdebielen die zich Ajax supporter noemen.
Rood? Ja was zeker te verdedigen geweest. Maar een moedwillige aanslag met strafrechtelijke vervolging? Wat een ongelooflijke flauwekul en karaktermoord.
Maar die updates doen we hier toch in het Ajax topic? (Ik lees het psv topic niet) Alle mede Ajacieden die ik ken beamen dat psv op dit moment helaas nog iets verder is, maar zijn wel gewoon heel benieuwd en soms zelfs enthousiast over dit seizoen.quote:Op zondag 6 september 2026 18:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is benoemd en er zijn zelfs meerdere PSV-ers (waaronder ik) die beamen dat het rood was. Al die zielige updates over gekneusde longen mogen dan wel achterwege blijven.
En waarom zorgen maken? Het is al 3 jaar billenknijpen als de bal over de middenlijn komt, maar toch werden we fluitend kampioen. Why worry?
Het is ook hypothetisch omdat ik het wel een interessante dwarsstraat vond @Coco zijn schuld. Snap ook wel dat vriend Ruben dit net met opzet doet. Het was overigens wel 100% rood.quote:Op zondag 6 september 2026 19:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dit was gewoon een duel om een opstuitende bal waarbij een speler te laat en te lomp is en zijn schouder indraait om zichzelf te beschermen. Je hebt je iets te veel laten meeslepen in het gezever van Borst.
Het was geen aanslag, we was geen opzet. Strafrechtelijk volstrekt kansloos, de enige die hier strafrechtelijk iets te halen heeft is de van Bommel richting de heer Borst en alle bedreigingen die hij nu ontvangt van randdebielen die zich Ajax supporter noemen.
Rood? Ja was zeker te verdedigen geweest. Maar een moedwillige aanslag met strafrechtelijke vervolging? Wat een ongelooflijke flauwekul en karaktermoord.
Dat was echt een aanslag trouwens.quote:Op zondag 6 september 2026 19:17 schreef Wotte het volgende:
Niels Kokmeijer (zoek die tackel niet op) Bouaouzan is toentertijd weldegelijk strafrechtelijke veroordeeld.
@:Solispolar mocht je het interessant vinden
Wij genieten van de 3 punten en jullie tranen. Toen martinez, alvarez en rensch wekelijks aanslagen pleegde vonden jullie het schitterend, en volgens de ranfstadmedia was het grinta..quote:Op zondag 6 september 2026 19:26 schreef William_Papadin het volgende:
Er is eigenlijk maar 1 PSVer die in de ontkenningsfase blijft hangen en een Boszje doet door net te doen alsof van Bommel het slachtoffer is.
Ik beweer ook nergens dat we dan wel op 2-2 waren gekomen. Het was gewoon vermakelijk hoe men het ging verdedigen in het PSV topic.quote:Op zondag 6 september 2026 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn de PSV-supporters ontevreden dat het gevolg van het verkeerd toepassen van de spelregels niet reglementair was.quote:
PSV fans die Soccernews.nl als bron gebruiken, voelt een beetje alsof mensen met het syndroom van Down bij Brownies & Downies gaan zitten koffie drinken.quote:Op zondag 6 september 2026 22:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn de PSV-supporters ontevreden dat het gevolg van het verkeerd toepassen van de spelregels niet reglementair was.
Danny Buys weet er wel elke keer wat van te maken jaquote:Op zondag 6 september 2026 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna heeft toch een alleraardigst team. Daar gaat Ajax het volgende week lastig zat mee krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |