Hij heeft zijn waarde gehad, maar is nu al een jaar of 2 over datum.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar zal de bondscoach wel van wakker liggen, dat zijn derde (of is het inmiddels vierde?) keuze voor die positie niet meer met hem wil werken.
Affelayquote:Op dinsdag 8 september 2026 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke speler met een Marokkaanse achtergrond heeft het nou echt goed gedaan bij het NL-elftal?
Van Persie.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke speler met een Marokkaanse achtergrond heeft het nou echt goed gedaan bij het NL-elftal?
Ajax zal vast die ene CL titel in willen leveren voor dit record!quote:Op woensdag 9 september 2026 02:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij heeft zijn waarde gehad, maar is nu al een jaar of 2 over datum.
Niemand gaat hem missen, ajax heeft eigenlijk dus nog steeds geen fatsoenlijke 6 gehaald.
-------------
[ x ]
Ach
https://www.nu.nl/voetbal(...)-is-volledig-op.htmlquote:Marc Overmars stopt om gezondheidsreden per direct als technisch directeur van Royal Antwerp. De 53-jarige oud-speler van onder meer Ajax en Oranje, die in 2022 werd getroffen door een hartinfarct, vindt dat hij naar zijn lichaam moet luisteren.
"Mijn energie is vandaag volledig op: als ik nu niet luister naar mijn lichaam, dan voorspellen mijn dokters dat de kans op een slechte afloop erg groot is", zegt Overmars woensdag in een persbericht. "Dus moet ik een drastische beslissing nemen en mijn professionele bezigheden de komende tijd volledig stopzetten."
Die van Fabio Capello was leuker..quote:Op woensdag 9 september 2026 14:25 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kinderachtig maar ik ga hier heel erg goed op.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:53 schreef Simmertje het volgende:
Kunnen we aub kappen met dat gejank over van Bommel man man, de media die het ook maar niet los kan laten![]()
Ik vind eigenlijk die missers van Berghuis en Klaassen en het wisselen van Tolu veel erger dan het missen van die rode kaart. Je had gvd met 3-1 de rust in moeten gaan.
Als hij gewoon rood had gekregen en Bosz niet zat te janken om wat terechte kritiek, had niemand het er meer over.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:53 schreef Simmertje het volgende:
Kunnen we aub kappen met dat gejank over van Bommel man man, de media die het ook maar niet los kan laten![]()
Die was legendarisch.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die van Fabio Capello was leuker..
Als we de inzet en tactiek van een deel van de westrijd tegen psv kunnen doortrekken zou dat moeten lukkenquote:
Want als ajax 2 keer scoort, scoort PSV 1 keer minder?quote:Op woensdag 9 september 2026 14:53 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind eigenlijk die missers van Berghuis en Klaassen en het wisselen van Tolu veel erger dan het missen van die rode kaart. Je had gvd met 3-1 de rust in moeten gaan.
Ja, maar een week door blijven zeuren over een schouderduw is ook wat overdreven, nietwaar?quote:Op woensdag 9 september 2026 15:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als hij gewoon rood had gekregen en Bosz niet zat te janken om wat terechte kritiek, had niemand het er meer over.
los van dat het iets meer dan een schouderduw was kunnen we het wel loslaten, zowel Ajacieden als niet-Ajaciedem die er ook een handje van hebben hierover door te gaan.quote:Op donderdag 1september 2026 17:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar een week door blijven zeuren over een schouderduw is ook wat overdreven, nietwaar?
Boehoequote:Op woensdag 9 september 2026 15:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als hij gewoon rood had gekregen en Bosz niet zat te janken om wat terechte kritiek, had niemand het er meer over.
Gaat een lastige pot worden.quote:
Eens, maar zou wel lekker zijn om 9 punten te pakken komende 7 dagen. Dan heb je in principe een prima eerste blok achter de rug, smetje is wel Heerenveen thuis (psv jammer, maar het spel was in principe gewoon prima).quote:
Willem II moet vanavond ook nog naar AZ. Die zouden eind volgende week wel eens helemaal onderaan kunnen staan.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
Fortuna is een stevige bananenschil ja, zou erg lekker zijn als je die wint. Willem 2 kan er geen reet van en Excelsior thuis moet je ook 'gewoon' winnen natuurlijk dan ga je lekker de interlandperiode in.
Of Willem II pakt gewoon een punt.quote:Op vrijdag 11 september 2026 14:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Willem II moet vanavond ook nog naar AZ. Die zouden eind volgende week wel eens helemaal onderaan kunnen staan.
Hartverscheurendquote:
Zeefuik is een vraagteken, zou wel fijn zijn als die er niet bij is met zijn snelheid.quote:Op zaterdag 12 september 2026 10:17 schreef Black-Death het volgende:
Weinig vertrouwen in vanavond trouwens. Gelijkspelletje.
Ik accepteer deze mentaliteit niet.quote:Op zaterdag 12 september 2026 10:17 schreef Black-Death het volgende:
Weinig vertrouwen in vanavond trouwens. Gelijkspelletje.
Ik accepteer het gebrek aan kwaliteit nietquote:Op zaterdag 12 september 2026 15:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik accepteer deze mentaliteit niet.
Ok, wat ga je er aan doen?quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik accepteer het gebrek aan kwaliteit niet
Uiteindelijk wel waar je naartoe wilt mits Mokio stabiel gaat spelen.quote:
Wie moet dan de 1-0 maken?quote:
Het zal wel aan mij liggen maar dan zeggen ja die en die aankoop is nog niet wedstrijdfit. Ik bedoel als je fit bent dan kan je toch vanaf minuut 0 voetballen? Dat wedstrijdfit is niet in eens magischerwijs een ander potje conditie dat je opentrekt. Ik snap nooit helemaal waarom je niet gewoon met de sterkste 11 begint om ze snel te breken dan te gokken op starters en finishers.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:21 schreef StevenHyde het volgende:
Berghuis - Edvardsen vleugel kan eigenlijk niet. Maargoed, wel zin in een pot Ajax kijken
Ik vind het juist mooi dat ie een kans krijgt. Kan best nog eens verrassen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:58 schreef Bugno3 het volgende:
Edvardsen vind ik wel echt een non-voetballer. Dat wordt weer doorbijten. Benieuwd wat er met Wazaaan aan de hand is.
We mogen Deef alweer feliciterenquote:Op zaterdag 12 september 2026 20:08 schreef Black-Death het volgende:
Mokio alweer geel, lekkere actie
Dat ie opeens kan voetballen zou me inderdaad wel verrassen ja.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:04 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik vind het juist mooi dat ie een kans krijgt. Kan best nog eens verrassen.
quote:
Hij werd destijds gehaald als sterspeler.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:25 schreef Bugno3 het volgende:
Edvardsen telt echt voor -1. Alles terug, Wat een kutspeler, maar hij schakelt zo lekker om.
Wellicht is het ook niet helemaal fair om hem op links te gebruiken.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:25 schreef Bugno3 het volgende:
Edvardsen telt echt voor -1. Alles terug, Wat een kutspeler, maar hij schakelt zo lekker om.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij werd destijds gehaald als sterspeler.
Dat is z'n beste positiequote:Op zaterdag 12 september 2026 20:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wellicht is het ook niet helemaal fair om hem op links te gebruiken.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:25 schreef Bugno3 het volgende:
Mooie actie net weerquote:Op zaterdag 12 september 2026 20:32 schreef The-BFG het volgende:
[..]heeft ie je moeder gepaalt ofzo?
Als je dit nou zegt over Henrique..
Ik. vind het woord 'koddig' van toepassing, maar dat betekent blijkbaar dat hij mijn moeder 'gepaalt' heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sikora 2 . Te klein en te weinig techniek.
Zijn beste wedstrijden bij GAE en Ajax waren iig op rechts.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Pijnlijk dit. Ik heb hem serieus alleen nog maar op rechts gezien.
'Leuk voor Telstar en Oss'quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik. vind het woord 'koddig' van toepassing, maar dat betekent blijkbaar dat hij mijn moeder 'gepaalt' heeft.
Hij speelde bij GAE vrijwel altijd vanaf links en is ook voor links gehaald destijds.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:35 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zijn beste wedstrijden bij GAE en Ajax waren iig op rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |