Willem II moet vanavond ook nog naar AZ. Die zouden eind volgende week wel eens helemaal onderaan kunnen staan.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
Fortuna is een stevige bananenschil ja, zou erg lekker zijn als je die wint. Willem 2 kan er geen reet van en Excelsior thuis moet je ook 'gewoon' winnen natuurlijk dan ga je lekker de interlandperiode in.
Of Willem II pakt gewoon een punt.quote:Op vrijdag 11 september 2026 14:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Willem II moet vanavond ook nog naar AZ. Die zouden eind volgende week wel eens helemaal onderaan kunnen staan.
Hartverscheurendquote:
Zeefuik is een vraagteken, zou wel fijn zijn als die er niet bij is met zijn snelheid.quote:Op zaterdag 12 september 2026 10:17 schreef Black-Death het volgende:
Weinig vertrouwen in vanavond trouwens. Gelijkspelletje.
Ik accepteer deze mentaliteit niet.quote:Op zaterdag 12 september 2026 10:17 schreef Black-Death het volgende:
Weinig vertrouwen in vanavond trouwens. Gelijkspelletje.
Ik accepteer het gebrek aan kwaliteit nietquote:Op zaterdag 12 september 2026 15:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik accepteer deze mentaliteit niet.
Ok, wat ga je er aan doen?quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik accepteer het gebrek aan kwaliteit niet
Uiteindelijk wel waar je naartoe wilt mits Mokio stabiel gaat spelen.quote:
Wie moet dan de 1-0 maken?quote:
Het zal wel aan mij liggen maar dan zeggen ja die en die aankoop is nog niet wedstrijdfit. Ik bedoel als je fit bent dan kan je toch vanaf minuut 0 voetballen? Dat wedstrijdfit is niet in eens magischerwijs een ander potje conditie dat je opentrekt. Ik snap nooit helemaal waarom je niet gewoon met de sterkste 11 begint om ze snel te breken dan te gokken op starters en finishers.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:21 schreef StevenHyde het volgende:
Berghuis - Edvardsen vleugel kan eigenlijk niet. Maargoed, wel zin in een pot Ajax kijken
Ik vind het juist mooi dat ie een kans krijgt. Kan best nog eens verrassen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:58 schreef Bugno3 het volgende:
Edvardsen vind ik wel echt een non-voetballer. Dat wordt weer doorbijten. Benieuwd wat er met Wazaaan aan de hand is.
We mogen Deef alweer feliciterenquote:Op zaterdag 12 september 2026 20:08 schreef Black-Death het volgende:
Mokio alweer geel, lekkere actie
Dat ie opeens kan voetballen zou me inderdaad wel verrassen ja.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:04 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik vind het juist mooi dat ie een kans krijgt. Kan best nog eens verrassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |