SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja, dan moet je wel berekenen wat je leaseauto jou zou kosten, niet je oude auto. Dat is niet eerlijk he.quote:zaterdag 22 augustus 2026 18:29 schreef Nattekat het volgende:[/b] [..] Echt alles is meegewogen, en het verschil is zo groot dat ik zelf nog dingen kan zijn vergeten zonder dat het plots anders is. Had een hele goedkope auto.
MOet er alweer een risico ingeschat worden?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Appels, peren en Nattekat. Dan weet je al genoeg toch?
Fijn dat je beter dan ikzelf weet wat de kosten van m'n oude auto waren. Zal volgende keer naar jou gaan voor financieel advies, je bent schijnbaar helemaal op de hoogte.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het is wel echt dramatisch gesteld. Damn
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:34 schreef Haags het volgende:
Even een geheel nieuw ballet outfit inclusief schoeisel voor mijn dochter gekocht. Het mag wat kosten allemaal.
Dit is precies hoe ik Haags voor me ziequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij in de achtertuin
Jezus, doe even niet zo op je pik getraptquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijn dat je beter dan ikzelf weet wat de kosten van m'n oude auto waren. Zal volgende keer naar jou gaan voor financieel advies, je bent schijnbaar helemaal op de hoogte.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij in de achtertuin
modaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe groot en duur is Kat nu gaan rijden.
Mooie woonwagenkamp ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij in de achtertuin
daar gaat een MokKat niet aan komenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je er 600 euro op achteruit gaat kom je rond de 80k cataloguswaarde uit denk ik.
Je hele houding richting mij echt te kansloos voor woorden. Je denkt alles beter te weten dan ikzelf en ja, je maakt het maar wat graag persoonlijk. Ik ken jou amper, toch doe je niets anders dan mij belachelijk maken, heb je nou echt werkelijk geen idee hoe dat op mij overkomt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jezus, doe even niet zo op je pik getrapt![]()
Je zegt dat je erop achteruit gegaan bent ten opzichte van voor je leaseauto, want je had een goedkope auto. Maar voor het berekenen van die zogenaamde achteruitgang is dat niet eerlijk, want je hebt dus wel een vette upgrade gehad tov je oude auto.
Maargoed, iets met plaat en kop.
Of ben ik je nu weer aan het bashen?
600 achteruit is bijtelling plus inleveren op mobiliteitsbudget. Dus feitelijke bijtelling is lager.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je er 600 euro op achteruit gaat kom je rond de 80k cataloguswaarde uit denk ik.
Dat gaat er nog even vanuit dat zijn oude auto 0 euro gekost heeft iedere maand.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
600 achteruit is bijtelling plus inleveren op mobiliteitsbudget. Dus feitelijke bijtelling is lager.
Ik probeer je gewoon dingen uit te leggen, waar je duidelijk de plank mis slaat. Laatst ook al.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hele houding richting mij echt te kansloos voor woorden. Je denkt alles beter te weten dan ikzelf en ja, je maakt het maar wat graag persoonlijk. Ik ken jou amper, toch doe je niets anders dan mij belachelijk maken, heb je nou echt werkelijk geen idee hoe dat op mij overkomt?
En nu weer zo'n zwakke uitweg, Jezus ben je echt zo achterlijk? Denk je nou echt dat er ook maar één andere reden is dat ik vrijwillig achteruit ga qua geld dan dat ik nu een mooie auto heb? Godverdomme tuurlijk is dat de reden
Contradictie hier.quote:
Ik heb jou niets gevraagd. Ik heb dit tot in ten treure uitgerekend in januari om goed duidelijk te hebben hoe de afweging is. Dat jij toch denkt beter dan ikzelf te weten hoe alles in elkaar steekt is echt een enorm kansloze gedachtegang die je hier hebt, en daarna maak je me ook nog even belachelijk omdat ik voet bij stuk hou dat ik mijn eigen financiële situatie toch beter ken dan jij. Je maakt het zelf persoonlijk. Misschien is het ergste nog wel dat je het zelf niet eens door hebt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon dingen uit te leggen, waar je duidelijk de plank mis slaat. Laatst ook al.
Volgens mij vat jij het vooral erg persoonlijk op. Ik heb niets tegen jou, alleen wel tegen de dingen die je verkondigt die dus niet (helemaal) kloppen. Gezien de reacties van anderen ben ik niet de enige die ziet dat je het blijkbaar niet helemaal wil snappen allemaal.
Maar hee, ga je lekker persoonlijk aangevallen voelen
Wat is er op tv?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:58 schreef gianni61 het volgende:
Dus, welke film gaan we vanavond eens kijken?
of toch maar aan het laatste seizoen van Outer banks beginnen?
Ik zie dat Police Academy 6 op TV komt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:58 schreef gianni61 het volgende:
Dus, welke film gaan we vanavond eens kijken?
of toch maar aan het laatste seizoen van Outer banks beginnen?
bij mij past er alleen een reepje stof opquote:
af en toe een stukje film tussen de reclame doorquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie dat Police Academy 6 op TV komt.
Oh , die kan ik dan wel opzetten na de Vueltaquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ik ga denk ik zo even wat op de streamingdiensten kijken...
Ik ben nog even de hotels voor komende vakantie aan het afgaan, normaal worden die de weken voor de vakantie goedkoper, dit jaar lijken ze alleen maar duurder te wordenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rest van de avond maar de Lowlands livestream aan op de achtergrond en mijn vakantiedagen tot eind van het jaar in gaan plannen
de hele police academy serie heb ik on mijn jongere jaren al te vaak gezienquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ik ga denk ik zo even wat op de streamingdiensten kijken...
Een laag stofquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hele police academy serie heb ik on mijn jongere jaren al te vaak gezien
Mooi en woonwagenkamp in 1 zin?quote:
Ik kijk Grand Tour.quote:
en dat je het geluid kan horen bij dit gifjequote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooi en woonwagenkamp in 1 zin?
Vanwege de oorlog wordt alles alleen maar duurder.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog even de hotels voor komende vakantie aan het afgaan, normaal worden die de weken voor de vakantie goedkoper, dit jaar lijken ze alleen maar duurder te worden
Crimineel woonwagenkamp en je bent er.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah zo.
Fraai woonwagenkamp dan?
Instant ongemakkelijke Zedquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat je het geluid kan horen bij dit gifje
Behalve de dollar, die koers gaat de goede kant op voor mijquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanwege de oorlog wordt alles alleen maar duurder.
Dat is dan weer een pleonasmequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Crimineel woonwagenkamp en je bent er.
zonder oorlog wordt er wel een andere reden gevonden waarom alles duurder wordtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanwege de oorlog wordt alles alleen maar duurder.
Mja, dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Crimineel woonwagenkamp en je bent er.
Er is een aardbeving in Groningen geweest, best een goede reden om de supermarkten duurder te maken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder oorlog wordt er wel een andere reden gevonden waarom alles duurder wordt
quote:
Interesseert echt helemaal niemand meer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe groot en duur is Kat nu gaan rijden.
Dankzij Trumpquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve de dollar, die koers gaat de goede kant op voor mij
2.8, nou nou, 5 seconden duurde het, nou nou. Waar hebben we het over.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een aardbeving in Groningen geweest, best een goede reden om de supermarkten duurder te maken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Interesseert echt helemaal niemand meer.
Die mensen waren echt helemaal getraumatiseerdquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2.8, nou nou, 5 seconden duurde het, nou nou. Waar hebben we het over.
Go Donniequote:
Is ie toch ergens goed voor.quote:
droog jaar: slechte oogst, alles duurderquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder oorlog wordt er wel een andere reden gevonden waarom alles duurder wordt
Ik zag twee mensen een interview geven aan de nos. Stonden ze daar.voor hun miljoenenvilla zielig te doen over een scheur in het huis, die er uitzag dat ie er al langer in zat dan sinds die beving.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mensen waren echt helemaal getraumatiseerd
u snapt hetquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
droog jaar: slechte oogst, alles duurder
nat jaar: slechte oogst, alles duurder
perfect jaar: te veel oogst, alles duurder
Zijn de frietjes goedkoper geworden toen er zo'n goede aardappeloogst was en de prijs van de piepers zo laag was?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
droog jaar: slechte oogst, alles duurder
nat jaar: slechte oogst, alles duurder
perfect jaar: te veel oogst, alles duurder
Uit ervaring weet ik toevallig dat die regio veel goedkoper is dan wat wij gewend zijn, misschien was die villa wel 6 ton oid.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag twee mensen een interview geven aan de nos. Stonden ze daar.voor hun miljoenenvilla zielig te doen over een scheur in het huis, die er uitzag dat ie er al langer in zat dan sinds die beving.
nee, want dan moeten ze zich indekken voor een slecht jaar. om vervolgens bij een slecht jaar toch de prijs te verhogen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn de frietjes goedkoper geworden toen er zo'n goede aardappeloogst was en de prijs van de piepers zo laag was?
Ik las vanmorgen dat de prijs van een bakje friet vanwege de droogte en daardoor slechte oog.van de aardappelen waarschijnlijk omhoog gaat.
Te afgelegen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Vraag me wel af waarom niemand daar wil wonen, prachtige omgeving.
same bij de gas en benzinequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want dan moeten ze zich indekken voor een slecht jaar. om vervolgens bij een slecht jaar toch de prijs te verhogen.
En een paar maanden geleden waren ze nog aan het miepen dat er zoveel aardappels over waren door de goede oogst en de beperkingen in export door oorlogquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn de frietjes goedkoper geworden toen er zo'n goede aardappeloogst was en de prijs van de piepers zo laag was?
Ik las vanmorgen dat de prijs van een bakje friet vanwege de droogte en daardoor slechte oog.van de aardappelen waarschijnlijk omhoog gaat.
Was dat niet vorig jaar?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En een paar maanden geleden waren ze nog aan het miepen dat er zoveel aardappels over waren door de goede oogst en de beperkingen in export door oorlog
Ja, want dan moeten eerst de duurdere oude voorraad opmaken.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, want dan moeten eerst de duurdere oude voorraad opmaken.
Geen zorgen, dat betekent ook dat prijsstijgingen niet meteen worden doorberekendquote:
Yeah fuck that guy with a dildo shaped cheese graterquote:
O_oquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat betekent ook dat prijsstijgingen niet meteen worden doorberekend
Nee in het voorjaar https://www.nu.nl/economi(...)chieten-te-hulp.htmlquote:
Ik ben zo blij met mijn tankpasquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat betekent ook dat prijsstijgingen niet meteen worden doorberekend
Voor die rare kinks van je kun je beter naar KELquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeah fuck that guy with a dildo shaped cheese grater
Die is dicht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor die rare kinks van je kun je beter naar KEL
Daar heb ik geen toegang toe dus jullie hebben het er maar mee te doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor die rare kinks van je kun je beter naar KEL
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang toe dus jullie hebben het er maar mee te doen
quote:
Dus jullie hebben het er maar mee te doenquote:
Oef.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jullie hebben het er maar mee te doen
Maar ik kom nooit in Groningenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:30 schreef Barbusse het volgende:
Interesseert me geen biet of @:LTVDK hierdoor getraumatiseerd wordt als een Oost-Groningse huiseigenaar
O_oquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:30 schreef Barbusse het volgende:
Interesseert me geen biet of @:LTVDK hierdoor getraumatiseerd wordt als een Oost-Groningse huiseigenaar
fles weer boven in de gordijnenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou Vuelta hoeven we dus ook niet meer te kijken dit seizoen.
Geen interesse in fietsen meer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou Vuelta hoeven we dus ook niet meer te kijken dit seizoen.
Niet als steeds dezelfde wint.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen interesse in fietsen meer?
Hm, dat ken ik ergens van.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet als steeds dezelfde wint.
Hebben de vrouwen ook een eigen vuelta??quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet als steeds dezelfde wint.
Ik las valutaquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen ook een eigen vuelta??
Schijnt mooie natuur te hebben.quote:
Jij hebt echt een vrouw in je leven nodigquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik las.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt echt een vrouw in je leven nodig
Ik gun het je echt hequote:
Naked Gun is leuker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga toch maar Police Academy kijken
Waarom verbaast me dit dan weer niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Dankzij @:Nattekat heb ik nu zin in mosselen en oesters.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Weet ik, maar die komt volgens mij niet op TV zo..quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naked Gun is leuker.
Ohwquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik, maar die komt volgens mij niet op TV zo..
flink wat calorieën verbrandquote:
Fwoosh.quote:
Zwartjoekels.quote:
Heb ik ook opstaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga toch maar Police Academy kijken
En dat lijken me pistoletjes en geen picolini'squote:
saucijzenbroodjes kaasbroodjes worstebroodjes.... zoietsquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dat lijken me pistoletjes en geen picolini's
https://nos.nl/artikel/26(...)ek-stigma-doorbrekenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt echt een vrouw in je leven nodig
bij de temuquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:34 schreef Haags het volgende:
Even een geheel nieuw ballet outfit inclusief schoeisel voor mijn dochter gekocht. Het mag wat kosten allemaal.
Ik lust ook wel een mosselquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Huehuequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lust ook wel een mossel
iTV quizquote:
Ik kom alleen op de homepage uit. Zie geen nep legoquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:ama @:Bomenverzameling
https://www.bol.com/nl/nl(...)E7HBeBBoC8KgQAvD_BwE
Kijk wat een kekke nep Lego.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom alleen op de homepage uit. Zie geen nep lego
ik heb er niets mee. niet met mechanisch lego en niets met dit themaquote:
Ga je met camper die kant op volgende keer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Heuj, als de roadtrip naar de zonsverduistering door gaat, kan ik een bezoekje brengen aan twee verschillende F1 circuits
Monaco en Spa liggen net te ver van de route.
Echt hequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zendt sbs9 nu al een kerstfilm uit?
Watquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De hele die hard serie is deze week ook al langs gekomen. Kan echt nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Plan is eigen auto naar Tarifa, en dan aan de overkant een huurauto regelen. Het is allemaal een stuk goedkoper dan IJsland, dat maakt het ook makkelijker om nog wat luxe in de mix te gooienquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je met camper die kant op volgende keer?
omdat het al bijna kerst isquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is dat een kerstfilm?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lethal Weapon is er nu op
Ik heb 'n trip naar Glastonbury in gedachte. Eerst maar eens kaarten zien te krijgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plan is eigen auto naar Tarifa, en dan aan de overkant een huurauto regelen. Het is allemaal een stuk goedkoper dan IJsland, dat maakt het ook makkelijker om nog wat luxe in de mix te gooien
Ah oke. Ik heb die films al heel lang niet meer gezien. Vond ze niet zo goed, denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Begint met Jingle Bells
Ik vond ze wel okee. Maar ik had SBS9 nog aan staan vanwege de film die er voor kwam..quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb die films al heel lang niet meer gezien. Vond ze niet zo goed, denk ik
Ik had een film gedownload (obsession. Echt waardeloze kutfilm) nu maar een beetje mtv en 24kitchenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond ze wel okee. Maar ik had SBS9 nog aan staan vanwege de film die er voor kwam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo herkenbaar
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Hmm ben benieuwd volgende week.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:26 schreef CherryLips het volgende:
@:ama ik ben naar de nieuwe insidious geweest. Op zich niet heel spannend maar er zat een scčne in die ik in m'n maag voelde
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:30 schreef mschol het volgende:
Je hebt 9 meegemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo herkenbaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Niet je bidon met vodka vullenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Zo, in elk geheime vakje in m'n tas vreten verstopt, al dan niet onder kleding en poncho's, dat gaan ze nooit allemaal ontdekken bij de ingang morgen
En een volle bidon met water duidelijk in zicht ter afleiding.
Zonde van de vodka als ik dan m'n bidon leeg moet gooienquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet je bidon met vodka vullen
och nah, occupational hazardquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Dat gun ik dud0r niet eens
waar ga je heen? dat heb ik gemist volgens mijquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Zo, in elk geheime vakje in m'n tas vreten verstopt, al dan niet onder kleding en poncho's, dat gaan ze nooit allemaal ontdekken bij de ingang morgen
En een volle bidon met water duidelijk in zicht ter afleiding.
Zandvoortquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:50 schreef mschol het volgende:
waar ga je heen? dat heb ik gemist volgens mij
bizar eigenlijk wel..quote:Ethel Caterham is volgens Guinness World Records (GWR) de eerste Brit die 117 jaar is geworden.(...)
en is de laatst levende persoon die vķķr 1910 is geboren.
Behoorlijk oud jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:01 schreef mschol het volgende:
Ethel Caterham is volgens Guinness World Records (GWR) de eerste Brit die 117 jaar is geworden.(...)
en is de laatst levende persoon die vķķr 1910 is geboren.
ik vind het vooral altijd zo'n rare gewaarwording dat iemand "de laatste" is die een bepaalde tijdsperiode heeft meegemaakt (of, zoals in dit geval, laatste die voor 1910 geboren is)quote:
Hij heeft sws WOI en WOII nog meegemaakt. Hij was bijna 5 toen de eerste uitbrakquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het vooral altijd zo'n rare gewaarwording dat iemand "de laatste" is die een bepaalde tijdsperiode heeft meegemaakt (of, zoals in dit geval, laatste die voor 1910 geboren is)
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
Blij dat ik morgen droog sta. Vestje beter niet vergeten
Hm, de laatsten die nog bewust WOI hebben meegemaakt gaan we de komende jaren verliezen dus...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft sws WOI en WOII nog meegemaakt. Hij was bijna 5 toen de eerste uitbrak
Ik denk dat deze Brit sws een van de laatsten is....quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, de laatsten die nog bewust WOI hebben meegemaakt gaan we de komende jaren verliezen dus...
Ja, dit, daarom vroeg ik het me ook af.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond ze wel okee. Maar ik had SBS9 nog aan staan vanwege de film die er voor kwam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo herkenbaar
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb laatst bij punt 2 een beslissing genomen en een hoop dozen bij het oud papier gegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo herkenbaar
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb dat gedaan toen ik ging verhuizen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij punt 2 een beslissing genomen en een hoop dozen bij het oud papier gegooid
Ja heb vooral alle dozen van de kleinere sets, speed champions en dergelijke weggegooid. Die van de grote sets en Architecture heb ik nog wel, maar aan de andere kant, het zijn ook maar gewoon dozenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan toen ik ging verhuizen..
ik wist natuurlijk niet hoeveel ruimte ik zou krijgen dus die beslissing genomen
zonde: absoluut, verkeerde beslissing? denk bet uiteindelijk niet
wat gebeurt er buiten?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze eens kappen met de herrie buiten ja
ze hebben vooral waarde bij verkoopquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb vooral alle dozen van de kleinere sets, speed champions en dergelijke weggegooid. Die van de grote sets en Architecture heb ik nog wel, maar aan de andere kant, het zijn ook maar gewoon dozen
herriequote:
niet dat ik me er bewust van ben, zo'n feeststad wonen we niet echtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
herrie
is er een of ander feestje in de stad?
Ja dat is ook de enige reden om ze te bewaren, maar ik heb de afgelopen 10 jaar 1 set verkocht, en die was nog nieuw in de doosquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben vooral waarde bij verkoop
iets wat in mijn leven niet waarschijnlijk is
Live at the lake denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet dat ik me er bewust van ben, zo'n feeststad wonen we niet echt
ach ja verdammt dat was inderdaad nuquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
Live at the lake denk ik
https://liveatthelakefestival.nl/
Je had er graag heengegaan?quote:Op zondag 23 augustus 2026 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ja verdammt dat was inderdaad nu
nee, Koen Jr had het er laatst wel over maar die had uiteindelijk morgenavond een feest en is al slapen. Een watje is hetquote:
Die lijkt zeker meer op zijn moederquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, Koen Jr had het er laatst wel over maar die had uiteindelijk morgenavond een feest en is al slapen. Een watje is het
Op zondagavond een feestje?quote:Op zondag 23 augustus 2026 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, Koen Jr had het er laatst wel over maar die had uiteindelijk morgenavond een feest en is al slapen. Een watje is het
hij probeert extremen te combineren, fors uitgaan en dan weer dagenlang gezond leven en sportenquote:
hij moet maandag wel werken. Maar is volgens mij een verjaardagsfeestje bij vrienden van de uniquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zondagavond een feestje?![]()
Moet ie op maandag niet weer fruitig uit bed?
Misschien moet je dat ook wel gaan leren, ook op tijd naar bed gaan en zulk soort geintjesquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij probeert extremen te combineren, fors uitgaan en dan weer dagenlang gezond leven en sporten
ik ben een verloren zaakquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ook wel gaan leren, ook op tijd naar bed gaan en zulk soort geintjes
jahquote:
Ik geloof dat ik voor de Williams garage zit, niet voor RB.quote:Op zondag 23 augustus 2026 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je vandaag op de tribune voor Max?
Je gaat in de duinen wandelen?quote:Op zondag 23 augustus 2026 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier zijn de wandelschoenen al aan
hier 21, ondanks dat de balkondeur hele nacht open stondquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best frisjes in huis. Slechts 19 graden.
Hier stond het raam hele nacht open. Kan je wel goed merken dat de nachten al aan het afkoelen zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hier 21, ondanks dat de balkondeur hele nacht open stond
Oude mensen kunnen niet meer uitslapen.quote:
Teveel wijntjes op waardoor je een slechte nachtrust hebt?quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude mensen kunnen niet meer uitslapen.
Dat verklaart dat jij ook al wakker bent.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude mensen kunnen niet meer uitslapen.
Nee. Hier gaat iets misquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teveel wijntjes op waardoor je een slechte nachtrust hebt?
Boomer gespotquote:
dan nog is het laatquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boomer gespot
En het is hier een uurtje vroeger he?
Oude geest in een jong lichaam. Altijd al een ochtendmens geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:33 schreef Barbusse het volgende:
Dat verklaart dat jij ook al wakker bent.
Ga dingen doen dan zodat je jezelf nuttig kunt voelenquote:
Ik ben een nachtmenschquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude geest in een jong lichaam. Altijd al een ochtendmens geweest.
Ergens op de wereld was het vast nacht toen jij om 9:28 al wakker was.quote:
Jamaar ik bevind me niet op die exacte geografische locatie.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ergens op de wereld was het vast nacht toen jij om 9:28 al wakker was.
Jammer joh, oude man.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar ik bevind me niet op die exacte geografische locatie.
Hoop wolken daar welquote:
Die reizen gewoon mee met Kat.quote:
Dit keer vind ik het helemaal niet ergquote:Op zondag 23 augustus 2026 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die reizen gewoon mee met Kat.
[ afbeelding ]
Hier kunnen we welgeteld niks mee, mede oude man.quote:
@Nattekat is Truman Burbank?quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die reizen gewoon mee met Kat.
[ afbeelding ]
Ja kijk jij de livestream niet danquote:Op zondag 23 augustus 2026 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
@:Nattekat is Truman Burbank?
[ afbeelding ]
Ik hou niet van reality TVquote:
Dus die heb je een kussen in z'n gezicht gedrukt vannacht?quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:25 schreef Ama het volgende:
Toen ik gisteren rond 23:30 wou gaan slapen besloot 1 van de buren om even meerdere keren te gaan boren (in een muur?).
Weet niet waar het vandaan kwam. Klonk boven me maar de bovenbuurvrouw is al maanden weg.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus die heb je een kussen in z'n gezicht gedrukt vannacht?
Nee, die zijn er vast alquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je niet eens de coureurs aan zien komen bij de ingang
De hel op aarde lijkt me.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:49 schreef Ama het volgende:
Gaat wel even wennen worden als ze weer terug is en ik hoor weer leef geluiden boven me.
Zolang ze die 3 honden een beetje onder controle heeft is het te doen.quote:
Het zal ook eens niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
Zat even in een KLB topic te kijken, lees ik:
datismijnmening
quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
datismijnmening
Volslagen onterecht!quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
datismijnmening
Nee dat is alleen als @datismijnmening zelf de banmelding post als ze terug is.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet over praten hoor, gaat dotteke weer flippen
Nou dan ken je dotteke nog nietquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat is alleen als @:datismijnmening zelf de banmelding post als ze terug is.
Smijt ze ook met de deuren?quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Zolang ze die 3 honden een beetje onder controle heeft is het te doen.
Nee dat niet. Maar je hoort bijv. de stofzuiger echt heel goed over dat laminaat en die nagels van de honden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:36 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Smijt ze ook met de deuren?
Ze hebben gewoon geen zin in gezeik,en dat is wel een prime bron van gezeik natuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:36 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk ook wel debiel dat je niet mag zeggen waarom je van een forum werd geschopt.
quote:
Moet zij weten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet over praten hoor, gaat dotteke weer flippen
Geen idee wat ze gezegd heeft hoor. Wilde gewoon even een statement maken.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat ze gezegd heeft hoor. Wilde gewoon even een statement maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja misschien ook wel.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat ze het er ook om doet.
Kutwijfquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat ze het er ook om doet.
Je volgende woning zelf bovenin gaan wonen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar je hoort bijv. de stofzuiger echt heel goed over dat laminaat en die nagels van de honden.
Na is kut in de zomer. Teringwarm daar onder een plat dak met de hele dag zon erop.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:43 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Je volgende woning zelf bovenin gaan wonen.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Na is kut in de zomer. Teringwarm daar onder een plat dak met de hele dag zon erop.
ik blijf het banbeleid ietwat apart en ondoorzichtig vinden. Sommigen krijgen om de haverklap een ban terwijl anderen alles kunnen maken. Maar goed, genoeg over dit onderwerpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |