ik ben een verloren zaakquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ook wel gaan leren, ook op tijd naar bed gaan en zulk soort geintjes
jahquote:
Ik geloof dat ik voor de Williams garage zit, niet voor RB.quote:Op zondag 23 augustus 2026 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je vandaag op de tribune voor Max?
Je gaat in de duinen wandelen?quote:Op zondag 23 augustus 2026 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier zijn de wandelschoenen al aan
hier 21, ondanks dat de balkondeur hele nacht open stondquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best frisjes in huis. Slechts 19 graden.
Hier stond het raam hele nacht open. Kan je wel goed merken dat de nachten al aan het afkoelen zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hier 21, ondanks dat de balkondeur hele nacht open stond
Oude mensen kunnen niet meer uitslapen.quote:
Teveel wijntjes op waardoor je een slechte nachtrust hebt?quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude mensen kunnen niet meer uitslapen.
Dat verklaart dat jij ook al wakker bent.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude mensen kunnen niet meer uitslapen.
Nee. Hier gaat iets misquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teveel wijntjes op waardoor je een slechte nachtrust hebt?
Boomer gespotquote:
dan nog is het laatquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boomer gespot
En het is hier een uurtje vroeger he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |