hier 21, ondanks dat de balkondeur hele nacht open stondquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best frisjes in huis. Slechts 19 graden.
Hier stond het raam hele nacht open. Kan je wel goed merken dat de nachten al aan het afkoelen zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hier 21, ondanks dat de balkondeur hele nacht open stond
Oude mensen kunnen niet meer uitslapen.quote:
Teveel wijntjes op waardoor je een slechte nachtrust hebt?quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude mensen kunnen niet meer uitslapen.
Dat verklaart dat jij ook al wakker bent.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude mensen kunnen niet meer uitslapen.
Nee. Hier gaat iets misquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teveel wijntjes op waardoor je een slechte nachtrust hebt?
Boomer gespotquote:
dan nog is het laatquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boomer gespot
En het is hier een uurtje vroeger he?
Oude geest in een jong lichaam. Altijd al een ochtendmens geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:33 schreef Barbusse het volgende:
Dat verklaart dat jij ook al wakker bent.
Ga dingen doen dan zodat je jezelf nuttig kunt voelenquote:
Ik ben een nachtmenschquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude geest in een jong lichaam. Altijd al een ochtendmens geweest.
Ergens op de wereld was het vast nacht toen jij om 9:28 al wakker was.quote:
Jamaar ik bevind me niet op die exacte geografische locatie.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ergens op de wereld was het vast nacht toen jij om 9:28 al wakker was.
Jammer joh, oude man.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar ik bevind me niet op die exacte geografische locatie.
Hoop wolken daar welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |