ach ja verdammt dat was inderdaad nuquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
Live at the lake denk ik
https://liveatthelakefestival.nl/
Je had er graag heengegaan?quote:Op zondag 23 augustus 2026 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ja verdammt dat was inderdaad nu
nee, Koen Jr had het er laatst wel over maar die had uiteindelijk morgenavond een feest en is al slapen. Een watje is hetquote:
Die lijkt zeker meer op zijn moederquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, Koen Jr had het er laatst wel over maar die had uiteindelijk morgenavond een feest en is al slapen. Een watje is het
Op zondagavond een feestje?quote:Op zondag 23 augustus 2026 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, Koen Jr had het er laatst wel over maar die had uiteindelijk morgenavond een feest en is al slapen. Een watje is het
hij probeert extremen te combineren, fors uitgaan en dan weer dagenlang gezond leven en sportenquote:
hij moet maandag wel werken. Maar is volgens mij een verjaardagsfeestje bij vrienden van de uniquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zondagavond een feestje?![]()
Moet ie op maandag niet weer fruitig uit bed?
Misschien moet je dat ook wel gaan leren, ook op tijd naar bed gaan en zulk soort geintjesquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij probeert extremen te combineren, fors uitgaan en dan weer dagenlang gezond leven en sporten
ik ben een verloren zaakquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ook wel gaan leren, ook op tijd naar bed gaan en zulk soort geintjes
jahquote:
Ik geloof dat ik voor de Williams garage zit, niet voor RB.quote:Op zondag 23 augustus 2026 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je vandaag op de tribune voor Max?
Je gaat in de duinen wandelen?quote:Op zondag 23 augustus 2026 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier zijn de wandelschoenen al aan
hier 21, ondanks dat de balkondeur hele nacht open stondquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best frisjes in huis. Slechts 19 graden.
Hier stond het raam hele nacht open. Kan je wel goed merken dat de nachten al aan het afkoelen zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hier 21, ondanks dat de balkondeur hele nacht open stond
Oude mensen kunnen niet meer uitslapen.quote:
Teveel wijntjes op waardoor je een slechte nachtrust hebt?quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude mensen kunnen niet meer uitslapen.
Dat verklaart dat jij ook al wakker bent.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude mensen kunnen niet meer uitslapen.
Nee. Hier gaat iets misquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teveel wijntjes op waardoor je een slechte nachtrust hebt?
Boomer gespotquote:
dan nog is het laatquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boomer gespot
En het is hier een uurtje vroeger he?
Oude geest in een jong lichaam. Altijd al een ochtendmens geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:33 schreef Barbusse het volgende:
Dat verklaart dat jij ook al wakker bent.
Ga dingen doen dan zodat je jezelf nuttig kunt voelenquote:
Ik ben een nachtmenschquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude geest in een jong lichaam. Altijd al een ochtendmens geweest.
Ergens op de wereld was het vast nacht toen jij om 9:28 al wakker was.quote:
Jamaar ik bevind me niet op die exacte geografische locatie.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ergens op de wereld was het vast nacht toen jij om 9:28 al wakker was.
Jammer joh, oude man.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar ik bevind me niet op die exacte geografische locatie.
Hoop wolken daar welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |