omdat het al bijna kerst isquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zendt sbs9 nu al een kerstfilm uit?
Is dat een kerstfilm?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lethal Weapon is er nu op
Ik heb 'n trip naar Glastonbury in gedachte. Eerst maar eens kaarten zien te krijgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plan is eigen auto naar Tarifa, en dan aan de overkant een huurauto regelen. Het is allemaal een stuk goedkoper dan IJsland, dat maakt het ook makkelijker om nog wat luxe in de mix te gooien
Ah oke. Ik heb die films al heel lang niet meer gezien. Vond ze niet zo goed, denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Begint met Jingle Bells
Ik vond ze wel okee. Maar ik had SBS9 nog aan staan vanwege de film die er voor kwam..quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb die films al heel lang niet meer gezien. Vond ze niet zo goed, denk ik
Ik had een film gedownload (obsession. Echt waardeloze kutfilm) nu maar een beetje mtv en 24kitchenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond ze wel okee. Maar ik had SBS9 nog aan staan vanwege de film die er voor kwam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo herkenbaar
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Hmm ben benieuwd volgende week.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:26 schreef CherryLips het volgende:
@:ama ik ben naar de nieuwe insidious geweest. Op zich niet heel spannend maar er zat een scène in die ik in m'n maag voelde
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:30 schreef mschol het volgende:
Je hebt 9 meegemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo herkenbaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Niet je bidon met vodka vullenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Zo, in elk geheime vakje in m'n tas vreten verstopt, al dan niet onder kleding en poncho's, dat gaan ze nooit allemaal ontdekken bij de ingang morgen
En een volle bidon met water duidelijk in zicht ter afleiding.
Zonde van de vodka als ik dan m'n bidon leeg moet gooienquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet je bidon met vodka vullen
och nah, occupational hazardquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Dat gun ik dud0r niet eens
waar ga je heen? dat heb ik gemist volgens mijquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Zo, in elk geheime vakje in m'n tas vreten verstopt, al dan niet onder kleding en poncho's, dat gaan ze nooit allemaal ontdekken bij de ingang morgen
En een volle bidon met water duidelijk in zicht ter afleiding.
Zandvoortquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:50 schreef mschol het volgende:
waar ga je heen? dat heb ik gemist volgens mij
bizar eigenlijk wel..quote:Ethel Caterham is volgens Guinness World Records (GWR) de eerste Brit die 117 jaar is geworden.(...)
en is de laatst levende persoon die vóór 1910 is geboren.
Behoorlijk oud jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:01 schreef mschol het volgende:
Ethel Caterham is volgens Guinness World Records (GWR) de eerste Brit die 117 jaar is geworden.(...)
en is de laatst levende persoon die vóór 1910 is geboren.
ik vind het vooral altijd zo'n rare gewaarwording dat iemand "de laatste" is die een bepaalde tijdsperiode heeft meegemaakt (of, zoals in dit geval, laatste die voor 1910 geboren is)quote:
Hij heeft sws WOI en WOII nog meegemaakt. Hij was bijna 5 toen de eerste uitbrakquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het vooral altijd zo'n rare gewaarwording dat iemand "de laatste" is die een bepaalde tijdsperiode heeft meegemaakt (of, zoals in dit geval, laatste die voor 1910 geboren is)
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
Blij dat ik morgen droog sta. Vestje beter niet vergeten
Hm, de laatsten die nog bewust WOI hebben meegemaakt gaan we de komende jaren verliezen dus...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft sws WOI en WOII nog meegemaakt. Hij was bijna 5 toen de eerste uitbrak
Ik denk dat deze Brit sws een van de laatsten is....quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, de laatsten die nog bewust WOI hebben meegemaakt gaan we de komende jaren verliezen dus...
Ja, dit, daarom vroeg ik het me ook af.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond ze wel okee. Maar ik had SBS9 nog aan staan vanwege de film die er voor kwam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo herkenbaar
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb laatst bij punt 2 een beslissing genomen en een hoop dozen bij het oud papier gegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo herkenbaar
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb dat gedaan toen ik ging verhuizen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij punt 2 een beslissing genomen en een hoop dozen bij het oud papier gegooid
Ja heb vooral alle dozen van de kleinere sets, speed champions en dergelijke weggegooid. Die van de grote sets en Architecture heb ik nog wel, maar aan de andere kant, het zijn ook maar gewoon dozenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan toen ik ging verhuizen..
ik wist natuurlijk niet hoeveel ruimte ik zou krijgen dus die beslissing genomen
zonde: absoluut, verkeerde beslissing? denk bet uiteindelijk niet
wat gebeurt er buiten?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze eens kappen met de herrie buiten ja
ze hebben vooral waarde bij verkoopquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb vooral alle dozen van de kleinere sets, speed champions en dergelijke weggegooid. Die van de grote sets en Architecture heb ik nog wel, maar aan de andere kant, het zijn ook maar gewoon dozen
herriequote:
niet dat ik me er bewust van ben, zo'n feeststad wonen we niet echtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
herrie
is er een of ander feestje in de stad?
Ja dat is ook de enige reden om ze te bewaren, maar ik heb de afgelopen 10 jaar 1 set verkocht, en die was nog nieuw in de doosquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben vooral waarde bij verkoop
iets wat in mijn leven niet waarschijnlijk is
Live at the lake denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet dat ik me er bewust van ben, zo'n feeststad wonen we niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |