omdat het al bijna kerst isquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zendt sbs9 nu al een kerstfilm uit?
Is dat een kerstfilm?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lethal Weapon is er nu op
Ik heb 'n trip naar Glastonbury in gedachte. Eerst maar eens kaarten zien te krijgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plan is eigen auto naar Tarifa, en dan aan de overkant een huurauto regelen. Het is allemaal een stuk goedkoper dan IJsland, dat maakt het ook makkelijker om nog wat luxe in de mix te gooien
Ah oke. Ik heb die films al heel lang niet meer gezien. Vond ze niet zo goed, denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Begint met Jingle Bells
Ik vond ze wel okee. Maar ik had SBS9 nog aan staan vanwege de film die er voor kwam..quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb die films al heel lang niet meer gezien. Vond ze niet zo goed, denk ik
Ik had een film gedownload (obsession. Echt waardeloze kutfilm) nu maar een beetje mtv en 24kitchenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond ze wel okee. Maar ik had SBS9 nog aan staan vanwege de film die er voor kwam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo herkenbaar
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Hmm ben benieuwd volgende week.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:26 schreef CherryLips het volgende:
@:ama ik ben naar de nieuwe insidious geweest. Op zich niet heel spannend maar er zat een scène in die ik in m'n maag voelde
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:30 schreef mschol het volgende:
Je hebt 9 meegemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo herkenbaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Niet je bidon met vodka vullenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Zo, in elk geheime vakje in m'n tas vreten verstopt, al dan niet onder kleding en poncho's, dat gaan ze nooit allemaal ontdekken bij de ingang morgen
En een volle bidon met water duidelijk in zicht ter afleiding.
Zonde van de vodka als ik dan m'n bidon leeg moet gooienquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet je bidon met vodka vullen
och nah, occupational hazardquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Dat gun ik dud0r niet eens
waar ga je heen? dat heb ik gemist volgens mijquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Zo, in elk geheime vakje in m'n tas vreten verstopt, al dan niet onder kleding en poncho's, dat gaan ze nooit allemaal ontdekken bij de ingang morgen
En een volle bidon met water duidelijk in zicht ter afleiding.
Zandvoortquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:50 schreef mschol het volgende:
waar ga je heen? dat heb ik gemist volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |