quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt echt een vrouw in je leven nodig
Ik gun het je echt hequote:
Naked Gun is leuker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga toch maar Police Academy kijken
Waarom verbaast me dit dan weer niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Dankzij @:Nattekat heb ik nu zin in mosselen en oesters.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Weet ik, maar die komt volgens mij niet op TV zo..quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naked Gun is leuker.
Ohwquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik, maar die komt volgens mij niet op TV zo..
flink wat calorieën verbrandquote:
Fwoosh.quote:
Zwartjoekels.quote:
Heb ik ook opstaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga toch maar Police Academy kijken
En dat lijken me pistoletjes en geen picolini'squote:
saucijzenbroodjes kaasbroodjes worstebroodjes.... zoietsquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dat lijken me pistoletjes en geen picolini's
https://nos.nl/artikel/26(...)ek-stigma-doorbrekenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt echt een vrouw in je leven nodig
bij de temuquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:34 schreef Haags het volgende:
Even een geheel nieuw ballet outfit inclusief schoeisel voor mijn dochter gekocht. Het mag wat kosten allemaal.
Ik lust ook wel een mosselquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Huehuequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lust ook wel een mossel
iTV quizquote:
Ik kom alleen op de homepage uit. Zie geen nep legoquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:ama @:Bomenverzameling
https://www.bol.com/nl/nl(...)E7HBeBBoC8KgQAvD_BwE
Kijk wat een kekke nep Lego.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom alleen op de homepage uit. Zie geen nep lego
ik heb er niets mee. niet met mechanisch lego en niets met dit themaquote:
Ga je met camper die kant op volgende keer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Heuj, als de roadtrip naar de zonsverduistering door gaat, kan ik een bezoekje brengen aan twee verschillende F1 circuits
Monaco en Spa liggen net te ver van de route.
Echt hequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zendt sbs9 nu al een kerstfilm uit?
Watquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De hele die hard serie is deze week ook al langs gekomen. Kan echt nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Plan is eigen auto naar Tarifa, en dan aan de overkant een huurauto regelen. Het is allemaal een stuk goedkoper dan IJsland, dat maakt het ook makkelijker om nog wat luxe in de mix te gooienquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je met camper die kant op volgende keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |