Contradictie hier.quote:
Ik heb jou niets gevraagd. Ik heb dit tot in ten treure uitgerekend in januari om goed duidelijk te hebben hoe de afweging is. Dat jij toch denkt beter dan ikzelf te weten hoe alles in elkaar steekt is echt een enorm kansloze gedachtegang die je hier hebt, en daarna maak je me ook nog even belachelijk omdat ik voet bij stuk hou dat ik mijn eigen financiėle situatie toch beter ken dan jij. Je maakt het zelf persoonlijk. Misschien is het ergste nog wel dat je het zelf niet eens door hebt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon dingen uit te leggen, waar je duidelijk de plank mis slaat. Laatst ook al.
Volgens mij vat jij het vooral erg persoonlijk op. Ik heb niets tegen jou, alleen wel tegen de dingen die je verkondigt die dus niet (helemaal) kloppen. Gezien de reacties van anderen ben ik niet de enige die ziet dat je het blijkbaar niet helemaal wil snappen allemaal.
Maar hee, ga je lekker persoonlijk aangevallen voelen
Wat is er op tv?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:58 schreef gianni61 het volgende:
Dus, welke film gaan we vanavond eens kijken?
of toch maar aan het laatste seizoen van Outer banks beginnen?
Ik zie dat Police Academy 6 op TV komt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:58 schreef gianni61 het volgende:
Dus, welke film gaan we vanavond eens kijken?
of toch maar aan het laatste seizoen van Outer banks beginnen?
bij mij past er alleen een reepje stof opquote:
af en toe een stukje film tussen de reclame doorquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie dat Police Academy 6 op TV komt.
Oh , die kan ik dan wel opzetten na de Vueltaquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ik ga denk ik zo even wat op de streamingdiensten kijken...
Ik ben nog even de hotels voor komende vakantie aan het afgaan, normaal worden die de weken voor de vakantie goedkoper, dit jaar lijken ze alleen maar duurder te wordenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rest van de avond maar de Lowlands livestream aan op de achtergrond en mijn vakantiedagen tot eind van het jaar in gaan plannen
de hele police academy serie heb ik on mijn jongere jaren al te vaak gezienquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ik ga denk ik zo even wat op de streamingdiensten kijken...
Een laag stofquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hele police academy serie heb ik on mijn jongere jaren al te vaak gezien
Mooi en woonwagenkamp in 1 zin?quote:
Ik kijk Grand Tour.quote:
en dat je het geluid kan horen bij dit gifjequote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooi en woonwagenkamp in 1 zin?
Vanwege de oorlog wordt alles alleen maar duurder.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog even de hotels voor komende vakantie aan het afgaan, normaal worden die de weken voor de vakantie goedkoper, dit jaar lijken ze alleen maar duurder te worden
Crimineel woonwagenkamp en je bent er.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah zo.
Fraai woonwagenkamp dan?
Instant ongemakkelijke Zedquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat je het geluid kan horen bij dit gifje
Behalve de dollar, die koers gaat de goede kant op voor mijquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanwege de oorlog wordt alles alleen maar duurder.
Dat is dan weer een pleonasmequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Crimineel woonwagenkamp en je bent er.
zonder oorlog wordt er wel een andere reden gevonden waarom alles duurder wordtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanwege de oorlog wordt alles alleen maar duurder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |