Geen zorgen, dat betekent ook dat prijsstijgingen niet meteen worden doorberekendquote:
Yeah fuck that guy with a dildo shaped cheese graterquote:
O_oquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat betekent ook dat prijsstijgingen niet meteen worden doorberekend
Nee in het voorjaar https://www.nu.nl/economi(...)chieten-te-hulp.htmlquote:
Ik ben zo blij met mijn tankpasquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat betekent ook dat prijsstijgingen niet meteen worden doorberekend
Voor die rare kinks van je kun je beter naar KELquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeah fuck that guy with a dildo shaped cheese grater
Die is dicht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor die rare kinks van je kun je beter naar KEL
Daar heb ik geen toegang toe dus jullie hebben het er maar mee te doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor die rare kinks van je kun je beter naar KEL
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang toe dus jullie hebben het er maar mee te doen
quote:
Dus jullie hebben het er maar mee te doenquote:
Oef.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jullie hebben het er maar mee te doen
Maar ik kom nooit in Groningenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:30 schreef Barbusse het volgende:
Interesseert me geen biet of @:LTVDK hierdoor getraumatiseerd wordt als een Oost-Groningse huiseigenaar
O_oquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:30 schreef Barbusse het volgende:
Interesseert me geen biet of @:LTVDK hierdoor getraumatiseerd wordt als een Oost-Groningse huiseigenaar
fles weer boven in de gordijnenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou Vuelta hoeven we dus ook niet meer te kijken dit seizoen.
Geen interesse in fietsen meer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou Vuelta hoeven we dus ook niet meer te kijken dit seizoen.
Niet als steeds dezelfde wint.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen interesse in fietsen meer?
Hm, dat ken ik ergens van.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet als steeds dezelfde wint.
Hebben de vrouwen ook een eigen vuelta??quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet als steeds dezelfde wint.
Ik las valutaquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen ook een eigen vuelta??
Schijnt mooie natuur te hebben.quote:
Jij hebt echt een vrouw in je leven nodigquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik las.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |