Mja, dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Crimineel woonwagenkamp en je bent er.
Er is een aardbeving in Groningen geweest, best een goede reden om de supermarkten duurder te maken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder oorlog wordt er wel een andere reden gevonden waarom alles duurder wordt
quote:
Interesseert echt helemaal niemand meer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe groot en duur is Kat nu gaan rijden.
Dankzij Trumpquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve de dollar, die koers gaat de goede kant op voor mij
2.8, nou nou, 5 seconden duurde het, nou nou. Waar hebben we het over.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een aardbeving in Groningen geweest, best een goede reden om de supermarkten duurder te maken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Interesseert echt helemaal niemand meer.
Die mensen waren echt helemaal getraumatiseerdquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2.8, nou nou, 5 seconden duurde het, nou nou. Waar hebben we het over.
Go Donniequote:
Is ie toch ergens goed voor.quote:
droog jaar: slechte oogst, alles duurderquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder oorlog wordt er wel een andere reden gevonden waarom alles duurder wordt
Ik zag twee mensen een interview geven aan de nos. Stonden ze daar.voor hun miljoenenvilla zielig te doen over een scheur in het huis, die er uitzag dat ie er al langer in zat dan sinds die beving.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mensen waren echt helemaal getraumatiseerd
u snapt hetquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
droog jaar: slechte oogst, alles duurder
nat jaar: slechte oogst, alles duurder
perfect jaar: te veel oogst, alles duurder
Zijn de frietjes goedkoper geworden toen er zo'n goede aardappeloogst was en de prijs van de piepers zo laag was?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
droog jaar: slechte oogst, alles duurder
nat jaar: slechte oogst, alles duurder
perfect jaar: te veel oogst, alles duurder
Uit ervaring weet ik toevallig dat die regio veel goedkoper is dan wat wij gewend zijn, misschien was die villa wel 6 ton oid.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag twee mensen een interview geven aan de nos. Stonden ze daar.voor hun miljoenenvilla zielig te doen over een scheur in het huis, die er uitzag dat ie er al langer in zat dan sinds die beving.
nee, want dan moeten ze zich indekken voor een slecht jaar. om vervolgens bij een slecht jaar toch de prijs te verhogen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn de frietjes goedkoper geworden toen er zo'n goede aardappeloogst was en de prijs van de piepers zo laag was?
Ik las vanmorgen dat de prijs van een bakje friet vanwege de droogte en daardoor slechte oog.van de aardappelen waarschijnlijk omhoog gaat.
Te afgelegen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Vraag me wel af waarom niemand daar wil wonen, prachtige omgeving.
same bij de gas en benzinequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want dan moeten ze zich indekken voor een slecht jaar. om vervolgens bij een slecht jaar toch de prijs te verhogen.
En een paar maanden geleden waren ze nog aan het miepen dat er zoveel aardappels over waren door de goede oogst en de beperkingen in export door oorlogquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn de frietjes goedkoper geworden toen er zo'n goede aardappeloogst was en de prijs van de piepers zo laag was?
Ik las vanmorgen dat de prijs van een bakje friet vanwege de droogte en daardoor slechte oog.van de aardappelen waarschijnlijk omhoog gaat.
Was dat niet vorig jaar?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En een paar maanden geleden waren ze nog aan het miepen dat er zoveel aardappels over waren door de goede oogst en de beperkingen in export door oorlog
Ja, want dan moeten eerst de duurdere oude voorraad opmaken.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, want dan moeten eerst de duurdere oude voorraad opmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |