mokka zonder mokkakleurquote:
Ik had je volgens mij begin van de maand gelijk geroepenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik al bij zlm gekeken of ik deze maand niets heb gewonnen.🤔
Nee, ik kijk het nog even aan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus je bent voor iets anders aan het kijken?
Haterquote:
Dit leest alsof een Chinees risotto probeert te zeggenquote:
Altijd leuk zo’n gouden kooi.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik kijk het nog even aan.
Heb ook nog kwestie leaseauto waardoor ik een uitdaging heb mocht ik van het schip willen springen
Gelukkig werkt zo'n beetje iedereen en z'n moeder met Ayvens. En zelfs als dat niet zo is ga ik me er hard voor maken dat het overgenomen wordt. Laat het me niet tegenhouden iig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd leuk zo’n gouden kooi.
Hier gaan ze volgend jaar ook proberen te “harmoniseren” in contracten. Ik heb even geen interesse
Genoeg plekken waar een lease auto niet meer zo vanzelfsprekend is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig werkt zo'n beetje iedereen en z'n moeder met Ayvens. En zelfs als dat niet zo is ga ik me er hard voor maken dat het overgenomen wordt. Laat het me niet tegenhouden iig.
Bij het eindejaarsgesprek mogen ze een poging doen om m'n sentiment te veranderen. Dat is de enige gouden kooi die ik respecteer
En dat gaat in je huidige rol gebeuren denk je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk wel dat ik in een uitstekende positie zit voor een leuke salarisverhoging
Ben er ¤600 per maand op achteruit gegaan sinds april, dat moet weer een beetje ingehaald worden.
Ho eens even, er moet wel meerwaarde worden gecreëerd voor de aandeelhouders!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk wel dat ik in een uitstekende positie zit voor een leuke salarisverhoging
Ben er ¤600 per maand op achteruit gegaan sinds april, dat moet weer een beetje ingehaald worden.
Ik heb echt nog nooit een leaseauto gehad. Ik heb nu een (effectively) onbeperkte OV-chipkaart en dat vind ik best prima.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg plekken waar een lease auto niet meer zo vanzelfsprekend is.
600 per maand achteruit?!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:04 schreef Nattekat het volgende:
Voor z'n leaseauto. Dat telt natuurlijk nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
600 per maand achteruit?!
Man zijn leasebak kan 120 per UUR achteruit!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik nog op vakantie de eerste paar dagenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had je volgens mij begin van de maand gelijk geroepen
Ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat gaat in je huidige rol gebeuren denk je?
Verlies van mobiliteitsvergoeding en daarbij nog de bijtelling.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je gewoon nog een keertje checkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik nog op vakantie de eerste paar dagen
Maar ik weet niet of ik nou al gekeken heb, sinds ik thuis ben.
Ik had toch geprobeerd om dit kleiner te krijgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verlies van mobiliteitsvergoeding en daarbij nog de bijtelling.
Die mobiliteitsvergoeding was zo riant, het was het enige wat mij weerhield om direct een auto te nemen. Eerst even lekker zitten cashen. Ik wist het van tevoren al.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had toch geprobeerd om dit kleiner te krijgen.
Ja, straks even doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je gewoon nog een keertje checkenIk had niks gewonnen
Als je loon omhoog gaat, gaat de bijtelling ook omhoog.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Het was wel iets meer dan ik verwacht had, dus ik ga nog even spieken waarom ik de bijtelling zo erg onderschat heb.
Is de mobiliteitsvergoeding niet zoveel procent van je leasebudget?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mobiliteitsvergoeding was zo riant, het was het enige wat mij weerhield om direct een auto te nemen. Eerst even lekker zitten cashen. Ik wist het van tevoren al.
De helft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is de mobiliteitsvergoeding niet zoveel procent van je leasebudget?
als je al het materiaal krijgt voor een beer en de beer ook mee naar huis mag nemen is dat een goeie dealquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit te kijken voor een dagje taxidermie cursus. 350 euro. KOEKOEK
Bij ons is dat 75%. Leasebudget 800 dan mobiliteit 600 bijvoorbeeld.quote:
Ik vergeet niets. Ik ben er netto gewoon op achteruit gegaan, dat is met alle kosten van een eigen auto meegerekend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je loon omhoog gaat, gaat de bijtelling ook omhoog.
Maar je vergeet dus voor het gemak maar even (het verder gratis mogen rijden van) je leaseauto mee te tellen als loon? Want dat is het gewoon. Je bent er niets op achteruit gegaan qua loon, alleen een deel is nu niet in cijfertjes op je bankrekening uitgedrukt, maar als auto waar je gratis in kan rijden.
Of die buurman.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je al het materiaal krijgt voor een beer en de beer ook mee naar huis mag nemen is dat een goeie deal
Bijtelling van je leaseauto blijft altijd hetzelfde, je betaalt het over de fiscale waarde van je auto.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je loon omhoog gaat, gaat de bijtelling ook omhoog.
Maar je vergeet dus voor het gemak maar even (het verder gratis mogen rijden van) je leaseauto mee te tellen als loon? Want dat is het gewoon. Je bent er niets op achteruit gegaan qua loon, alleen een deel is nu niet in cijfertjes op je bankrekening uitgedrukt, maar als auto waar je gratis in kan rijden.
O_oquote:
Ja kan tochquote:
Het stijgt ook mee met je loon, maar wel pas zodra je weer een nieuw contract aan gaat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijtelling van je leaseauto blijft altijd hetzelfde, je betaalt het over de fiscale waarde van je auto.
neequote:
Ook als je zelf je laad/tank zou moeten betalen? En aanschaf? En garagekosten + vervangend vervoer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vergeet niets. Ik ben er netto gewoon op achteruit gegaan, dat is met alle kosten van een eigen auto meegerekend.
Dat zei je er niet bijquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het stijgt ook mee met je loon, maar wel pas zodra je weer een nieuw contract aan gaat.
Appels, peren en Nattekat. Dan weet je al genoeg toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook als je zelf je laad/tank zou moeten betalen? En aanschaf? En garagekosten + vervangend vervoer?
Echt alles is meegewogen, en het verschil is zo groot dat ik zelf nog dingen kan zijn vergeten zonder dat het plots anders is. Had een hele goedkope auto.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook als je zelf je laad/tank zou moeten betalen? En aanschaf? En garagekosten + vervangend vervoer?
Ik zie nu dat dat gaat over de belasting die je over de bijtelling betaald. Dus nee, bijtelling gaat niet omhoog, maar netto lever je meer in op je bijtelling als je loon omhoog gaat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij
Eens navragen bij ons. Ik betaal nog steeds hetzelfde bedrag.
Ja, het is wel echt dramatisch gesteld. Damnquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Appels, peren en Nattekat. Dan weet je al genoeg toch?
Dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie nu dat dat gaat over de belasting die je over de bijtelling betaald. Dus nee, bijtelling gaat niet omhoog, maar netto lever je meer in op je bijtelling als je loon omhoog gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |