Zolang het maar niet in de baas z'n tijd isquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:43 schreef mschol het volgende:
al ddat gepraat over eten: ik ga maar even naar de supermarkt
werken in het weekend doe ik pas in november/december weerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in de baas z'n tijd is
Het bedrijf is inmiddels wel faillietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo hou je je personeel wel gemotiveerd
Zou ik hier ook wel willen hebben!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Er is een pannenkoekenrestaurant dat ook bezorgd
Ga het niet doen, maar wel grappig.
Pannenkoeken bakken kun je toch wel zelf hoop ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Er is een pannenkoekenrestaurant dat ook bezorgd
Ga het niet doen, maar wel grappig.
Niemand is verbaasd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het bedrijf is inmiddels wel failliet
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het bedrijf is inmiddels wel failliet
ik laat ze ook altijd bakken hoor..quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken kun je toch wel zelf hoop ik
Hej, ik zit in precies zo'n situatie. Fusie dat gewoon een verkapte overname is en dat grotere bedrijf heeft veel slechtere arbeidsvoorwaarden. Ben hier gaan werken omdat het zo klein was allemaal, dus dat ben ik al kwijt, en ik ben echt heel erg op m'n hoede voor dit soort grappen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en had ook al het nodige thuisgewerkt terwijl ik nog in de ziektewet zat. Was ook wel een vreemde situatie dat bedrijf, dat had mijn oude bedrijf overgenomen toen ik in het ziekenhuis lag (was daarvoor al wel bekend) dus had al heel die overname en verhuizing gemist. Toen was ik nog zo schappelijk geweest om mijn oude (betere) contract om te laten zetten voor het nieuwe bedrijf zodat ze de oude bedrijfsnaam konden opzeggen want daar viel ik nog onder. Maar toen kwam ook dat gekut met dat ze geen reiskosten meer gingen geven want ze wilden dat iedereen binnen 10km van het bedrijf zou wonen (in Tilly) en nog meer van zulk gekut.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken kun je toch wel zelf hoop ik
quote:
okquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:55 schreef Koen66 het volgende:
Koen66 in GC / [KSC #20095] waar de band Wijnbar wel optreedt!
Ja ik zat ook niet direct in de beste onderhandelingspositie natuurlijk. Maar anders had ik er ook wel weg gewild, meeste van mijn oude collega's waren al weg en de forens was gewoon kutquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hej, ik zit in precies zo'n situatie. Fusie dat gewoon een verkapte overname is en dat grotere bedrijf heeft veel slechtere arbeidsvoorwaarden. Ben hier gaan werken omdat het zo klein was allemaal, dus dat ben ik al kwijt, en ik ben echt heel erg op m'n hoede voor dit soort grappen.
Dus je bent voor iets anders aan het kijken?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hej, ik zit in precies zo'n situatie. Fusie dat gewoon een verkapte overname is en dat grotere bedrijf heeft veel slechtere arbeidsvoorwaarden. Ben hier gaan werken omdat het zo klein was allemaal, dus dat ben ik al kwijt, en ik ben echt heel erg op m'n hoede voor dit soort grappen.
nee want liesoottooquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus je bent voor iets anders aan het kijken?
En wat is DAN de functionele invulling vanquote:
quote:ik ben echt heel erg op m'n hoede voor dit soort grappen.
Ik merk dat er onder mijn collega's een soortgelijk wantrouwen heerst. Echt niemand is er echt blij mee kortgezegd, en ik heb wel het idee dat ons MT weet hoe erg ze op eieren moeten lopen. Eerst wilden ze zelfs de vergoeding van parkeerkosten voor iedereen met reiskostenvergoeding aan banden leggen, grapjassen. Had er zelf geen last van gehad, maar als dat erdoorheen was gekomen was ook bij mij m'n vertrouwen in het nieuwe bedrijf weg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zat ook niet direct in de beste onderhandelingspositie natuurlijk. Maar anders had ik er ook wel weg gewild, meeste van mijn oude collega's waren al weg en de forens was gewoon kut
quote:
quote:
Met z'n oohpolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |