Die reizen gewoon mee met Kat.quote:
Dit keer vind ik het helemaal niet ergquote:Op zondag 23 augustus 2026 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die reizen gewoon mee met Kat.
[ afbeelding ]
Hier kunnen we welgeteld niks mee, mede oude man.quote:
@Nattekat is Truman Burbank?quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die reizen gewoon mee met Kat.
[ afbeelding ]
Ja kijk jij de livestream niet danquote:Op zondag 23 augustus 2026 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
@:Nattekat is Truman Burbank?
[ afbeelding ]
Ik hou niet van reality TVquote:
Dus die heb je een kussen in z'n gezicht gedrukt vannacht?quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:25 schreef Ama het volgende:
Toen ik gisteren rond 23:30 wou gaan slapen besloot 1 van de buren om even meerdere keren te gaan boren (in een muur?).
Weet niet waar het vandaan kwam. Klonk boven me maar de bovenbuurvrouw is al maanden weg.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus die heb je een kussen in z'n gezicht gedrukt vannacht?
Nee, die zijn er vast alquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je niet eens de coureurs aan zien komen bij de ingang
De hel op aarde lijkt me.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:49 schreef Ama het volgende:
Gaat wel even wennen worden als ze weer terug is en ik hoor weer leef geluiden boven me.
Zolang ze die 3 honden een beetje onder controle heeft is het te doen.quote:
Het zal ook eens niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
Zat even in een KLB topic te kijken, lees ik:
datismijnmening
quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
datismijnmening
Volslagen onterecht!quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
datismijnmening
Nee dat is alleen als @datismijnmening zelf de banmelding post als ze terug is.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet over praten hoor, gaat dotteke weer flippen
Nou dan ken je dotteke nog nietquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat is alleen als @:datismijnmening zelf de banmelding post als ze terug is.
Smijt ze ook met de deuren?quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Zolang ze die 3 honden een beetje onder controle heeft is het te doen.
Nee dat niet. Maar je hoort bijv. de stofzuiger echt heel goed over dat laminaat en die nagels van de honden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:36 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Smijt ze ook met de deuren?
Ze hebben gewoon geen zin in gezeik,en dat is wel een prime bron van gezeik natuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:36 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk ook wel debiel dat je niet mag zeggen waarom je van een forum werd geschopt.
quote:
Moet zij weten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet over praten hoor, gaat dotteke weer flippen
Geen idee wat ze gezegd heeft hoor. Wilde gewoon even een statement maken.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat ze gezegd heeft hoor. Wilde gewoon even een statement maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja misschien ook wel.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat ze het er ook om doet.
Kutwijfquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat ze het er ook om doet.
Je volgende woning zelf bovenin gaan wonen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar je hoort bijv. de stofzuiger echt heel goed over dat laminaat en die nagels van de honden.
Na is kut in de zomer. Teringwarm daar onder een plat dak met de hele dag zon erop.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:43 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Je volgende woning zelf bovenin gaan wonen.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Na is kut in de zomer. Teringwarm daar onder een plat dak met de hele dag zon erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |