Die reizen gewoon mee met Kat.quote:
Dit keer vind ik het helemaal niet ergquote:Op zondag 23 augustus 2026 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die reizen gewoon mee met Kat.
[ afbeelding ]
Hier kunnen we welgeteld niks mee, mede oude man.quote:
@Nattekat is Truman Burbank?quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die reizen gewoon mee met Kat.
[ afbeelding ]
Ja kijk jij de livestream niet danquote:Op zondag 23 augustus 2026 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
@:Nattekat is Truman Burbank?
[ afbeelding ]
Ik hou niet van reality TVquote:
Dus die heb je een kussen in z'n gezicht gedrukt vannacht?quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:25 schreef Ama het volgende:
Toen ik gisteren rond 23:30 wou gaan slapen besloot 1 van de buren om even meerdere keren te gaan boren (in een muur?).
Weet niet waar het vandaan kwam. Klonk boven me maar de bovenbuurvrouw is al maanden weg.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus die heb je een kussen in z'n gezicht gedrukt vannacht?
Nee, die zijn er vast alquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je niet eens de coureurs aan zien komen bij de ingang
De hel op aarde lijkt me.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:49 schreef Ama het volgende:
Gaat wel even wennen worden als ze weer terug is en ik hoor weer leef geluiden boven me.
Zolang ze die 3 honden een beetje onder controle heeft is het te doen.quote:
Het zal ook eens niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
Zat even in een KLB topic te kijken, lees ik:
datismijnmening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |