SPOILER: PROGRAMMA met onze landgenotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL reist naar Birmingham met het vertrouwen van een uitzonderlijk sterke vorige editie. Tijdens de EK in 2024 in Rome behaalde Nederland een recordaantal van twaalf medailles en eindigde het team als zesde op de medaillespiegel. Met 59 atleten en een reeks indrukwekkende podiumplaatsen werd Rome het meest succesvolle EK atletiek in de Nederlandse geschiedenis.
Op TV overal en nergens.
Game On.![]()
Almgren heeft er al een ereronde opzitten.quote:
Mike are you watching.quote:
Die rook duidelijk zijn kans. Jeroen is druk bezig snel doorlopen.quote:
Voor ons is het prachtige tvquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:59 schreef Meridiaan het volgende:
Ook oliedom van Foppen dat ie gelijk een interview gaat geven
Daarin heeft de NOS ook wel een taak. Je moet soms ook wel sporters beschermen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:59 schreef Meridiaan het volgende:
Dat zeker. En iedereen op social media alvast de woorden in mond gaat leggen door het laf te noemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:59 schreef Meridiaan het volgende:
Die Crippa was nog sneller.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:59 schreef Marcoss het volgende:
Battocletti ging gisteren op de laatste 200 meter op de 10 km harder dan Werro op de laatste 200 meter van de 800 meter, denk dat Gressier ook in de buurt komt van de winnaar van de 800
Absoluutquote:
Battocletti leek wel te zwevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:59 schreef Marcoss het volgende:
Battocletti ging gisteren op de laatste 200 meter op de 10 km harder dan Werro op de laatste 200 meter van de 800 meter, denk dat Gressier ook in de buurt komt van de winnaar van de 800
Jeroen is te gretig, die weet dat je dan juist iets spraakmakends kan scoren. Bij vechtsporten zou hij mensen direct na een KO interviewen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:00 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Daarin heeft de NOS ook wel een taak. Je moet soms ook wel sporters beschermen.
Klopt. Maar als er iets is wat ze bij de NOS niet doen is het wel op het welzijn van de sporter letten. Die zouden iemand nog de route naar de eerste de beste brug geven als dat emotionele beelden oplevert.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:00 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Op de training vallen de benen goed... Alles raakquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Foppen is op deze manier de Barney van de atletiek.
Morgen afsluiten met een mooi interview na goud dan maarquote:
Gelukkig loopt deze Reeks nog welquote:
Dat is niet de taak van de journalistiek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:00 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
Die meid naast Jeroen doet mij denken aan een foute kerstoutfit, maar het is augustus
Nou ja, bij drie verwijderde posts achter elkaar stopt het ook hequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelukkig loopt deze Reeks nog wel
Maar dat moet Foppen toch zelf ook bedenken, zeker als je al meteen spijt hebt dat je bent uitgestapt? Ga dan even de baan af om het te verwerkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar als er iets is wat ze bij de NOS niet doen is het wel op het welzijn van de sporter letten. Die zouden iemand nog de route naar de eerste de beste brug geven als dat emotionele beelden oplevert.
Klopt. Maar dat was het punt ook niet hequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat moet Foppen toch zelf ook bedenken, zeker als je al meteen spijt hebt dat je bent uitgestapt? Ga dan even de baan af om het te verwerken
Joris being Joris.quote:
Nee hij loopt van de baan direct naar de microfoon, wat moet je dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is niet de taak van de journalistiek.
Was ook niet om het punt te weerleggen inderdaad, maar snap vanuit de NOS wel dat je meteen een interview doet als de sport daarvoor open staat (of lijkt te staan)quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was het punt ook niet he
Ik verstond zelf gadver, maar komt op hetzelfde neer. Ik weet niet of die het wist.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:04 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ha ha, ik hoorde godver. Wist hij dat hij in de uitzending zat?
Dat zei die ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:04 schreef Coppi het volgende:
[..]
‘Nu even niet’ zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:05 schreef DIJK het volgende:
[..]
Nee hij loopt van de baan direct naar de microfoon, wat moet je dan.
Klopt. Al hadden ze het ook na de race kunnen doen i.p.v. live.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was ook niet om het punt te weerleggen inderdaad, maar snap vanuit de NOS wel dat je meteen een interview doet als de sport daarvoor open staat (of lijkt te staan)
Ik vind looks voor presentatoren nooit zo heel belangrijk, maar een beetje verzorgd op tv komen is toch niet zó gek?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
Die meid naast Jeroen doet mij denken aan een foute kerstoutfit, maar het is augustus
Was een prima reactie van Foppen, toch? Hij vertelde gewoon wat er gebeurde tijdens de race en waarom hij uitstapte.quote:
Mart en zijn Noorse truienquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:07 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ik vind looks voor presentatoren nooit zo heel belangrijk, maar een beetje verzorgd op tv komen is toch niet zó gek?
Of zijn auto op een hefbrug zetten.quote:
Ik ook. Denk omdat ze nog stonden te lullen terwijl Topic al met haar sprong bezig wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:04 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ik denk dat die het interview liever niet had gegeven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Was een prima reactie van Foppen, toch? Hij vertelde gewoon wat er gebeurde tijdens de race en waarom hij uitstapte.
Poste door het slotje heen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:07 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Ik ook. Denk omdat ze nog stonden te lullen terwijl Topic al met haar sprong bezig was
Hij zat flink klem en moest inhouden. Super knap gedaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
Nillessen als een ware Tim Merlier tussen iedereen door.
dacht dat hij uit balans werd gebracht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:13 schreef Marcoss het volgende:
Ik had het idee dat hij liet lopen in de laatste bocht, maar hij zette opeens de turbo aan
Wat een held
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
dacht dat hij uit balans werd gebracht.
Dacht ik ook maar aan die versnelling op 300 meter voor het eind zag je al dat die veel over had.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:13 schreef Marcoss het volgende:
Ik had het idee dat hij liet lopen in de laatste bocht, maar hij zette opeens de turbo aan
Wat een held
Kiruna?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze sprint leek wel wat op een Merlier die ik al noemde of Caleb Ewan, dus past wel.quote:
Die mensen hebben altijd zo'n 'living on the edge' instellingquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Sow, ik zou daar op het veld toch een stukje verder gaan staan als die speer er aan komt
Dat ging ook wel eens mis toen een verspringer (dacht ik) geraakt werdquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Sow, ik zou daar op het veld toch een stukje verder gaan staan als die speer er aan komt
Daar is een leuk Fc Knuddestripje van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Die persoon ging ook relatief laat pas opzijquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Welles, mentions te over!quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Verstappen die tweede wordt in een willekeurige GP is breaking, dit niet.
Gaat nergens over, lijkt wel alsof hij z'n hink en stap op een trampoline doet. Vergelijk dat eens met Edwards, die had met dit soort schoenen 20 meter gesprongen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met speling 2 centimeter van het WR verwijderd. Edwards had bij zijn wereldrecord denk ik wel 20/30 centimeter ruimte op de blak.
Bronzen medaille mixed relay zat paar dagen geleden op TT101. Daar zit geen lijn in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Krijg anders meerdere pushberichtenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is inderdaad heel willekeurig. Gisteren werd geen enkele medaille daar genoemd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bronzen medaille mixed relay zat paar dagen geleden op TT101. Daar zit geen lijn in.
Zo natuurlijk als bij Edwards gaat het er in ieder geval nooit uitzien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat nergens over, lijkt wel alsof hij z'n hink en stap op een trampoline doet. Vergelijk dat eens met Edwards, die had met dit soort schoenen 20 meter gesprongen.
Femke Bol he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel willekeurig. Gisteren werd geen enkele medaille daar genoemd.
Dan was die wel genoemd hequote:
Wel knap zo onder drukquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:21 schreef Redefine het volgende:
Weber bewaard het beste voor het laatst.
Eigenlijk zijn EK-medailles helemaal niet TT101 waardig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel willekeurig. Gisteren werd geen enkele medaille daar genoemd.
Eens. Vooral omdat daar tegenwoordig ook wel te vaak voor wordt gewonnenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn EK-medailles helemaal niet TT101 waardig.
Bol, Koster met brons en zilver wel. Van Klinken natuurlijk met goud.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die won juist gisteren een medaille he
OP TT101? Dan was dat alweer snel verdwenen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:23 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Bol, Koster met brons en zilver wel. Van Klinken natuurlijk met goud.
Is me opgevallen omdat de zilveren medaille bij het zwemmen niet genoemd werd.
De Let hier is wel een Letse TT 101 waard denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Vooral omdat daar tegenwoordig ook wel te vaak voor wordt gewonnen
Baantjes zwemmen is geen sport.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:23 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Bol, Koster met brons en zilver wel. Van Klinken natuurlijk met goud.
Is me opgevallen omdat de zilveren medaille bij het zwemmen niet genoemd werd.
Let it be.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De Let hier is wel een Letse TT 101 waard denk ik
teleteksts 101quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De Let hier is wel een Letse TT 101 waard denk ik
Eens, behalve als het een zeer bijzondere tijd/afstand is en dan dat de tegenstand ook gelijk de wereldtop is. Dan heeft het wel waarde voor het grotere goed dat teletekst is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn EK-medailles helemaal niet TT101 waardig.
Deze had daar dan wel weer gemogen ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:25 schreef kilon het volgende:
[..]
Eens, behalve als het een zeer bijzondere tijd/afstand is en dan dat de tegenstand ook gelijk de wereldtop is. Dan heeft het wel waarde voor het grotere goed dat teletekst is.
De NOS leest mee, op teletekst 101 nu.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze had daar dan wel weer gemogen ja.
Haastig gedaan, want nog zonder paginanummer erbijquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De NOS leest mee, op teletekst 101 nu.
Live opgenomenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
???????
Staat gewoon 'Live' rechts hoor. De NOS zou nooit liegen.
Gewoon laf. Ja mag je vinden, vind ik misschien ook wel, ja laf.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
Goede tip voor Mike, hardop 'let's go' tegen jezelf zeggen
Zeker. Vandaag in positieve en negatieve zin gezien.quote:
Mike verstond zichzelf niet goed. Hij hoorde Let go i.p.v. Let's go.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gewoon laf. Ja mag je vinden, vind ik misschien ook wel, ja laf.
Zoiets debiels zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe heten deze Belgen? The Belgian Falcons ofzo?
Kloptquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoi Mikequote:
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
Goede tip voor Mike, hardop 'let's go' tegen jezelf zeggen
Hamstring?quote:
Die was wat te laat ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:37 schreef H.Vviv het volgende:
Laatste wissel bij Nederland ging niet heel soepel.
Ja. Maar meestal is het dan wel echt gelijk stilstaan. Leek wel of die toch de streep wilde halen waardoor die nog wat slingerde.quote:
Classic Leon Haan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit is de eerste, meneer de commentator.
Alle finalisten vallen wat tegen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eerder dit jaar al 38,00 gelopen door Nederland.
Zelfs voor deze landen zijn het matige tijden. Nederland liep (vooruit, wel met de A-ploeg) al 38.00 dit jaar, België 38.40, om maar 2 voorbeelden te geven.quote:
Ik zie nu dat het amputatieteam de Red Flamingo's heet. Dat vind ik wel grappig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoiets debiels zal het wel zijn.
Zou je hier mee willen stoppen?quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het amputatieteam de Red Flamingo's heet. Dat vind ik wel grappig.
[..]
Ik zie nu dat het amputatieteam de Red Flamingo's heet. Dat vind ik wel grappig.
[..]
Moet jij geen Cambuur kijken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou je hier mee willen stoppen?
Nu weten we het wel
Zoals iemand hier van de week zei lijken zijn benen zo breed dat die ze iets naar buiten moet houden om ze niet tegen elkaar te laten schuren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
Afrifa loopt raar, alsof hij een walnoot tussen z'n bilspleet vasthoudt, minder effectieve afzet steeds zo lijkt het
[..]
[..]
Haha, dat kan ook nog. Maar ipv elke afzet volle kracht recht vooruit heb je het idee dat hij ook wat energie naar de zijkant brengt steedsquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals iemand hier van de week zei lijken zijn benen zo breed dat die ze iets naar buiten moet houden om ze niet tegen elkaar te laten schuren.
Denk dat er met zijn afzet weinig mis. Kaatst gewoon prima weg van de grond.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
Afrifa loopt raar, alsof hij een walnoot tussen z'n bilspleet vasthoudt, minder effectieve afzet steeds zo lijkt het
Je hebt er altijd wel wat atleten bij die ogenschijnlijk een stuk efficiënter kunnen lopen. Saalberg bij de vrouwen bijvoorbeeld ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, dat kan ook nog. Maar ipv elke afzet volle kracht recht vooruit heb je het idee dat hij ook wat energie naar de zijkant brengt steeds
Dit zal wel meer een dingetje zijn ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, dat kan ook nog. Maar ipv elke afzet volle kracht recht vooruit heb je het idee dat hij ook wat energie naar de zijkant brengt steeds
Cubaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
Die Italiaan die net ruim 18 meter sprongzou ik nog wel eens willen zien springen, dat zag er mooi uit
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
Die Italiaan die net ruim 18 meter sprongzou ik nog wel eens willen zien springen, dat zag er mooi uit
Er was een herhaling van voren, dus dat je tegen hem aankijkt van voren, en dan zie je gewoon dat hij raar worstelt als het ware, niet bam bam met elke afzet van z'n voeten recht vooruit maar hij verliest kracht naar de zijkant. Met z'n armen ook. Misschien is hij te gespierd voor z'n frame. Is het de vraag wat meer bijdraagt, die extra spierkracht of de techniek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat er met zijn afzet weinig mis. Kaatst gewoon prima weg van de grond.
Daar komen er veel vandaan toch?quote:
Sotamayorgodquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar komen er veel vandaan toch?
Afgelopen OS was het hele podium Cubaans, geloof ik. Alleen komt er niemand voor Cuba uit..
Winnaarsmentaliteit a la Mike. Heerlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:48 schreef Redefine het volgende:
De Italiaan dacht ik doe het niet voor een zesde plek, hup weg dat stokje. Gescheurde hamstring of niet.
Typisch italiaans gedrag natuurlijk. "Als je toch geen kampioen gaat worden kun je net zo goed niet meedoen."quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:48 schreef Redefine het volgende:
De Italiaan dacht ik doe het niet voor een zesde plek, hup weg dat stokje. Gescheurde hamstring of niet.
Welke film?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Was een avondje naar de film maar dit is wel lekker thuiskomen met die sensatie van Nillessen
Misschien kan Foppen een paspoort krijgenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Typisch italiaans gedrag natuurlijk. "Als je toch geen kampioen gaat worden kun je net zo goed niet meedoen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |