Hamstring?quote:
Die was wat te laat ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:37 schreef H.Vviv het volgende:
Laatste wissel bij Nederland ging niet heel soepel.
Ja. Maar meestal is het dan wel echt gelijk stilstaan. Leek wel of die toch de streep wilde halen waardoor die nog wat slingerde.quote:
Classic Leon Haan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit is de eerste, meneer de commentator.
Alle finalisten vallen wat tegen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eerder dit jaar al 38,00 gelopen door Nederland.
Zelfs voor deze landen zijn het matige tijden. Nederland liep (vooruit, wel met de A-ploeg) al 38.00 dit jaar, België 38.40, om maar 2 voorbeelden te geven.quote:
Ik zie nu dat het amputatieteam de Red Flamingo's heet. Dat vind ik wel grappig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoiets debiels zal het wel zijn.
Zou je hier mee willen stoppen?quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het amputatieteam de Red Flamingo's heet. Dat vind ik wel grappig.
[..]
Ik zie nu dat het amputatieteam de Red Flamingo's heet. Dat vind ik wel grappig.
[..]
Moet jij geen Cambuur kijken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou je hier mee willen stoppen?
Nu weten we het wel
Zoals iemand hier van de week zei lijken zijn benen zo breed dat die ze iets naar buiten moet houden om ze niet tegen elkaar te laten schuren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
Afrifa loopt raar, alsof hij een walnoot tussen z'n bilspleet vasthoudt, minder effectieve afzet steeds zo lijkt het
[..]
[..]
Haha, dat kan ook nog. Maar ipv elke afzet volle kracht recht vooruit heb je het idee dat hij ook wat energie naar de zijkant brengt steedsquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals iemand hier van de week zei lijken zijn benen zo breed dat die ze iets naar buiten moet houden om ze niet tegen elkaar te laten schuren.
Denk dat er met zijn afzet weinig mis. Kaatst gewoon prima weg van de grond.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
Afrifa loopt raar, alsof hij een walnoot tussen z'n bilspleet vasthoudt, minder effectieve afzet steeds zo lijkt het
Je hebt er altijd wel wat atleten bij die ogenschijnlijk een stuk efficiënter kunnen lopen. Saalberg bij de vrouwen bijvoorbeeld ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, dat kan ook nog. Maar ipv elke afzet volle kracht recht vooruit heb je het idee dat hij ook wat energie naar de zijkant brengt steeds
Dit zal wel meer een dingetje zijn ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, dat kan ook nog. Maar ipv elke afzet volle kracht recht vooruit heb je het idee dat hij ook wat energie naar de zijkant brengt steeds
Cubaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
Die Italiaan die net ruim 18 meter sprongzou ik nog wel eens willen zien springen, dat zag er mooi uit
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
Die Italiaan die net ruim 18 meter sprongzou ik nog wel eens willen zien springen, dat zag er mooi uit
Er was een herhaling van voren, dus dat je tegen hem aankijkt van voren, en dan zie je gewoon dat hij raar worstelt als het ware, niet bam bam met elke afzet van z'n voeten recht vooruit maar hij verliest kracht naar de zijkant. Met z'n armen ook. Misschien is hij te gespierd voor z'n frame. Is het de vraag wat meer bijdraagt, die extra spierkracht of de techniek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat er met zijn afzet weinig mis. Kaatst gewoon prima weg van de grond.
Daar komen er veel vandaan toch?quote:
Sotamayorgodquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar komen er veel vandaan toch?
Afgelopen OS was het hele podium Cubaans, geloof ik. Alleen komt er niemand voor Cuba uit..
Winnaarsmentaliteit a la Mike. Heerlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:48 schreef Redefine het volgende:
De Italiaan dacht ik doe het niet voor een zesde plek, hup weg dat stokje. Gescheurde hamstring of niet.
Typisch italiaans gedrag natuurlijk. "Als je toch geen kampioen gaat worden kun je net zo goed niet meedoen."quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:48 schreef Redefine het volgende:
De Italiaan dacht ik doe het niet voor een zesde plek, hup weg dat stokje. Gescheurde hamstring of niet.
Welke film?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Was een avondje naar de film maar dit is wel lekker thuiskomen met die sensatie van Nillessen
Misschien kan Foppen een paspoort krijgenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Typisch italiaans gedrag natuurlijk. "Als je toch geen kampioen gaat worden kun je net zo goed niet meedoen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |