abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213888889
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 09:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die bedoelde ik. Jammer van die oogziekte.
Jammer dat ze Joris overal in willen zitten.

Stefan was wel genot ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_213888952
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 09:21 schreef franklop het volgende:

[..]
Jammer dat ze Joris overal in willen zitten.
Terwijl er geen sport is waar hij écht verstand van heeft. Het is een beetje lachwekkend, maar blijkbaar denkt de NOS dat iedereen op zijn overacting zit te wachten.
pi_213889623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:51 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Op sportgebied veegt de VRT echt compleet de vloer aan met de NOS. Zowel op tv als met de apps van VRT Max en Sporza.

Het blijft echt beschamend wat de NOS presteert met alle rechten die ze hebben.
Analisten ziekte van Nederland. Er moet altijd maar weer naar een studio gegaan worden om daar alles maar tot in puntjes herhalen en te analyseren. Nu weet deze gozer nog wel goed te praten maar bij voetbal komt er weinig meer zinnigs uit dan wat we zelf ook zien/weten. Met als toppunt van Basten die tijdens de wedstrijd gewoon iets anders loopt te doen en dan maar wat onzin uit kraamt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Trouwste user 2022 donderdag 13 juni 2024 @ 11:13:38 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_213890126
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:28 schreef RipCity het volgende:

[..]
Analisten ziekte van Nederland. Er moet altijd maar weer naar een studio gegaan worden om daar alles maar tot in puntjes herhalen en te analyseren. Nu weet deze gozer nog wel goed te praten maar bij voetbal komt er weinig meer zinnigs uit dan wat we zelf ook zien/weten. Met als toppunt van Basten die tijdens de wedstrijd gewoon iets anders loopt te doen en dan maar wat onzin uit kraamt.
Gullit ook. Voorbeelden te over. Echt genant. Ik heb redelijke kennis van voetbal. Sta vaak verbaasd dat Gullit of van Basten de simpelste dingen niet weten of paraat hebben. Ik ben een sportliefhebber, kan meepraten over algemeenheden. Lees dan ook graag mee. Ben dan een leek en laat de cijfertjes aan de kenners over. Verbaas me dan van de kennis hier, terwijl ikzelf hetzelfde ben maar dan met voetballen. Oh ja, tegenwoordig bij Studio Sport een analiste voor een schoolbord die uitlegt wat buitenspel is. :D
:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213890949
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dikke complimenten voor Sporza. Gewoon van a tot z alles uitzenden, geen geschakel met een studio. Met respect voor de liefhebber.

Nu moet ik verdorie een hele dag wachten tot het EK voetbal begint.
Wees blij, samen met een paar dagen in Juli zijn het de enige vrije dagen tot het einde van de Vuelta.
pi_213891545
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:28 schreef RipCity het volgende:

[..]
Amen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport donderdag 13 juni 2024 @ 17:30:03 #282
274204 crew  Mexicanobakker
pi_213894050
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 22:15 schreef Faraday01 het volgende:
Vlaamse commentator geeft de Spanjaard als winnaar _O-
Dat was echt mokerdom _O- Ik bedoel, ik snap best dat je bij het wielrennen eens het verkeerde truitje ziet, maar het was wel duidelijk de verkeerde kleur. Fikse blunder van Naert :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 juni 2024 @ 07:52:22 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213899324
Pichardo gelooft niet dat Diaz 18.18 meter sprong. Beetje een altijdtegenmijpost.

https://www.instagram.com/p/C8HcKNYoYAJ/?img_index=1
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')