SPOILER: PROGRAMMA met onze landgenotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL reist naar Birmingham met het vertrouwen van een uitzonderlijk sterke vorige editie. Tijdens de EK in 2024 in Rome behaalde Nederland een recordaantal van twaalf medailles en eindigde het team als zesde op de medaillespiegel. Met 59 atleten en een reeks indrukwekkende podiumplaatsen werd Rome het meest succesvolle EK atletiek in de Nederlandse geschiedenis.
Op TV overal en nergens.
Game On.![]()
Omdat de een dat nou eenmaal prettiger vindt zitten en/of er beter door presteert. Bovendien vinden niet alle atletes het een probleem hoe ze in beeld worden gebracht, Klaver bijvoorbeeld niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:57 schreef Gremen het volgende:
Er was toch allemaal gedoe over hoe vrouwen in beeld worden gebracht, dat de camera niet meer mag richten op billen enzo.
Waarom dragen ze dan eigenlijk nog wel steeds van de enorme korte broekjes, of eigenlijk gewoon een verkapt slipje. Waarom dragen ze niet gewoon een broek met pijpen tot (kort) op de bovenbenen?
Wereld van verschil ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
Vetter is echt een verademing ten opzichte van een Irene Schouten bij het schaatsen
Fixedquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:00 schreef DIJK het volgende:
Jeroen die niets weet wat en Phyrrus overwinning is
Zitten ook wel wat meer hersens in dan leeghoofd Schouten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
Vetter is echt een verademing ten opzichte van een Irene Schouten bij het schaatsen
Ik hoorde iets over te veel rugwindquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Persoonlijk record voor beiden toch?
Nog wel iets verwijderd van het NK van Vetter.
De totaalscore.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over te veel rugwind
Stukje eclips.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom filmen ze nu vanaf de andere kant?
Dan nog steeds. Als één of meer onderdelen met teveel rugwind zijn behaald is de totaalscore daardoor ook niet 'geldig'.quote:
Ah, okay. Streng.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan nog steeds. Als één of meer onderdelen met teveel rugwind zijn behaald is de totaalscore daardoor ook niet 'geldig'.
Cyprirussichquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Kulichenko, klinkt heel Cypriotisch.
Jaeger heeft geen nek, die nemen ze liever niet in beeldquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:08 schreef H.Vviv het volgende:
Klaver boven Jaeger verkiezen, het is een keuze.
Poolse en Klaver qua tijd wel tegenvallendquote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Poolse en Klaver qua tijd wel tegenvallend
Met haar tijd van gisteren was het zilver geweestquote:
Goed weg? De nummer vier ligt daar flink achter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaver komt daar nog goed weg, wel erg veel langzamer dan in de halve finale.
Dit was een terechte opmerking tot dit jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef kilon het volgende:
Wel een beetje zoals verwacht. Klaver is al jaren gestagneerd en komt veel te weinig (net) onder de 50 seconden.
Dan had je nog geen goud gehad, maar dat is dan wat het is.
Die geeft dan ook licht in het donker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Levrone loopt dat zwanger nog makkelijk
Ole Einar Bjorndahlen vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik mis de tijd dat de Noren alleen nog maar konden langlaufen en rondjes schaatsen.
Anders ingedeeld hequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:13 schreef franklop het volgende:
Veeg teken dat ze niet al vroeg voorop lag
Oneens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Stelling: Lieke gaat pas hoger eindigen als ze de estafette niet doet
De Tsjechische stortte nog flink in inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed weg? De nummer vier ligt daar flink achter.
Denk dat de omstandigheden gewoon bagger zijn, want iedereen liep veel trager, behalve Jaeger. In normale omstandigheden was dit voor Jaeger een dikke 48'er geweest denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaver komt daar nog goed weg, wel erg veel langzamer dan in de halve finale.
Dat doe ik ook, maar dan door de pfas in de regioquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die geeft dan ook licht in het donker.
Muhlegg heeft overal bakens uitgezetquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die geeft dan ook licht in het donker.
Die deed dan weer een Klavertjequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Tsjechische stortte nog flink in inderdaad.
Geweldig jeugdsysteem wat betreft het sporten. Zou veel meer landen een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik mis de tijd dat de Noren alleen nog maar konden langlaufen en rondjes schaatsen.
Die kon anders ook behoorlijk langlaufen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ole Einar Bjorndahlen vindt dit niet leuk.
Oneens. Ze zit al aan haar max en het gat met de top is te groot om daar structureel stappen in te zetten. Je moet dan echt richting de 49 laag en dat kan ze simpelweg niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Stelling: Lieke gaat pas hoger eindigen als ze de estafette niet doet
Gaan we nu ook al dat achterlijke “TeamNL” gebruiken buiten de spelen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:13 schreef Zipportal het volgende:
21:25 finale 10.000 mannen met Mahadi Abdi Ali, Mike Foppen, Tim Verbaandert
22:07 finale 1.500m mannen met evt. Samuel Chapple, Stefan Nillessen
22:33 finale 4x100m mannen met evt. TeamNL
22:48 finale 4x100m vrouwen met evt. TeamNL
Die stond op de banken voor Kriszt.quote:
En zo veel geld dat ze geen idee hebben wat er mee te doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Geweldig jeugdsysteem wat betreft het sporten. Zou veel meer landen een voorbeeld aan moeten nemen.
Jij hebt liever de Orange Carrots en de Orange Cows a la de Belgenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al dat achterlijke “TeamNL” gebruiken buiten de spelen?
Die hebben dat een stuk verstandiger aangepakt ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En zo veel geld dat ze geen idee hebben wat er mee te doenafgelopen jaar 40k euro per Noor rendement uit het staats olie- en gasfonds
Dat doen we al een x aantal jaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al dat achterlijke “TeamNL” gebruiken buiten de spelen?
En wij maar wachten op de 1000 euro van Rutte.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En zo veel geld dat ze geen idee hebben wat er mee te doenafgelopen jaar 40k euro per Noor rendement uit het staats olie- en gasfonds
Wat mankeert er aan gewoon Nederland?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt liever de Orange Carrots en de Orange Cows a la de Belgen
Kwartje van Kok...quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En wij maar wachten op de 1000 euro van Rutte.
Hebben wij ergens nog wat op te boren? In Groningen ofzo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
NL is Nederland he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan gewoon Nederland?
En dan gewoon ook de Belgjes uitlachenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat doen we al een x aantal jaar
Wordt tijd dat Femke die weer teruggeeft.quote:
Duizend euro van Rutte.quote:
Da klopt wel ja. Alles is tegenwoordig marketing ja, wat irritant is. Maar ik stoor mij dan weer niet aan TeamNL.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nah TeamNL is gewoon een debiele marketingnaam naar het voorbeeld van TeamGB.
Eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:23 schreef kilon het volgende:
Ik heb zo geen zin wanneer ze die brede afzetbalk overal invoeren zodat foutsprongen niet meer voor gaan komen.
Het maakt het ergens eerlijker, maar het hoort gewoon bij de sport. om de aanloop perfect te timen.
Ik zal er vast ook wel aan wennen.
Team NL voor al je sporters is wel 1.000.000x beter dan voor elk team een naam te moeten verzinnen, hoe ver gezocht ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan gewoon ook de Belgjes uitlachen.
Anders TeamZeeland.quote:
Ik stoor me er mateloos aan. Gaat ook een mooie boel worden als we straks alleen nog maar overal TeamNL, TeamCZ, TeamPL en TeamNO etc etc. op de kleding gaan zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Da klopt wel ja. Alles is tegenwoordig marketing ja, wat irritant is. Maar ik stoor mij dan weer niet aan TeamNL.
TeamZalando?quote:
Je kan er maar druk mee zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik stoor me er mateloos aan. Gaat ook een mooie boel worden als we straks alleen nog maar overal TeamNL, TeamCZ, TeamPL en TeamNO etc etc. op de kleding gaan zien.
Abdi Ali, klinkt heel Nederlandsquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Kulichenko, klinkt heel Cypriotisch.
Je zou denken dat we dan ook wel kunnen hoogspringen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:27 schreef Redefine het volgende:
Nederlandse atleten zijn wat langer dan de meesten.
De technische nummers hebben geen prioriteit bij de atletiekunie. Nou ja pas als je er heel goed bent. Daarvoor is er toch vooral aandacht voor de lopers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:28 schreef kilon het volgende:
[..]
Je zou denken dat we dan ook wel kunnen hoogspringen.
Zoals je ook zou denken dat Nederland wel een blik Friese polsstokhoogspringers zou kunnen open trekken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:28 schreef kilon het volgende:
[..]
Je zou denken dat we dan ook wel kunnen hoogspringen.
Niemand die zich überhaupt nog laat foppen door hem toch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:31 schreef pullup het volgende:
Foppen. gaat zichzelf even opblazen ter afwisseling van zijn normale patroontje
Als je vooraan loopt, kun je niet vallen zal die denken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:31 schreef pullup het volgende:
Foppen. gaat zichzelf even opblazen ter afwisseling van zijn normale patroontje
Dat Can.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Turkje kan maandag weer doner snijden.
Dat dacht Werro ook in de halve finale.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je vooraan loopt, kun je niet vallen zal die denken.
Dat zei die net voordat die nummer vijf echt aanslootquote:
Ja dat ziet er nu wel prima uitquote:
Ik vond het er op het moment van het vermelden al 5quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zei die net voordat die nummer vijf echt aansloot![]()
Al zit Leon er meestal wel naast.
quote:
Ja, dan kun je beter op het FOK! forum er een oordeel over geven, wij zitten nu het deze ellendequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:47 schreef Faraday01 het volgende:
Hoofd staat er niet naar, waarom loop je dan
Hij zag Jeroen staan en dacht daar wil ik heenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:47 schreef Marcoss het volgende:
Dit zie je toch ook nooit, uit een wedstrijd stappen zonder blessure of iets dergelijks
Meedoen is belangrijker dan uitstappen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:48 schreef kilon het volgende:
Een medaille had er sowieso nooit ingezeten.
Hij gaat steeds harderquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een Zweed die de 10k domineert. Gooit die straks ook zijn trainingssschema's online?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:48 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij zag Jeroen staan en dacht daar wil ik heen
Dan is het wel bevestigd dat die demonen in zijn hoofd heeft ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:48 schreef DIJK het volgende:
[..]
Die doet het niet voor een negende plek dus is er maar mee gestopt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die zag ik volgens mij ook net wandelen idd
Praat met mensen als je aan zelfmoord denkt. Of bel of chat met 113, dag en nacht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:48 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al doet het mij wel denken aan Can bij de vrouwen op de 10.000 meter in Rio.quote:
Ze betalen zelfs salaris, het is gewoon zijn werk waar die even mee stopt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:51 schreef Riofan83 het volgende:
Het kost de KNAU (of NOC*NSF) toch ook gewoon geld om atleten af te vaardigen naar zo'n toernooi? Dan kan je toch niet zomaar zeggen 'ik had even geen zin'.
Heel bijzonder dit.
Voor Foppen is alleen pensionering nog mogelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Brons voor Foppen was gewoon mogelijk.
Nee, want zijn hoofd stond er niet naarquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk het nog echt ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Met de instelling die hij heeft zou hij niet eens op dit toernooi moeten staan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Die gaat hierna nog naar de stad om boodschappen te doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:53 schreef DIJK het volgende:
Almgren zou dadelijk even een rondje extra moeten doen
Foppen heeft een mentale blessurequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Zonder blessure uitstappen is ook wel heel matig.
Foppen mist een coach met rondebord op de kruising.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:53 schreef Redefine het volgende:
Foppen besefte zich dus totaal niet hoe verschroeiend Almgren aan het lopen was.
Hilbert Mike je moet nog tien rondjes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Foppen mist een coach met rondebord op de kruising.
Zou wel terecht zijn in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:55 schreef Redefine het volgende:
Ik weet niet of Foppen persoonlijke sponsoren heeft, want dan zou die weleens in de problemen kunnen komen daarmee. Al hoop ik dat uiteraard van niet.
Ik had het idee dat die dat eigenlijk al had toen die bij Jeroen kwam.quote:
Dat was wel duidelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had het idee dat die dat eigenlijk al had toen die bij Jeroen kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |