Oneens. Ze zit al aan haar max en het gat met de top is te groot om daar structureel stappen in te zetten. Je moet dan echt richting de 49 laag en dat kan ze simpelweg niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Stelling: Lieke gaat pas hoger eindigen als ze de estafette niet doet
Gaan we nu ook al dat achterlijke “TeamNL” gebruiken buiten de spelen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:13 schreef Zipportal het volgende:
21:25 finale 10.000 mannen met Mahadi Abdi Ali, Mike Foppen, Tim Verbaandert
22:07 finale 1.500m mannen met evt. Samuel Chapple, Stefan Nillessen
22:33 finale 4x100m mannen met evt. TeamNL
22:48 finale 4x100m vrouwen met evt. TeamNL
Die stond op de banken voor Kriszt.quote:
En zo veel geld dat ze geen idee hebben wat er mee te doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Geweldig jeugdsysteem wat betreft het sporten. Zou veel meer landen een voorbeeld aan moeten nemen.
Jij hebt liever de Orange Carrots en de Orange Cows a la de Belgenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al dat achterlijke “TeamNL” gebruiken buiten de spelen?
Die hebben dat een stuk verstandiger aangepakt ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En zo veel geld dat ze geen idee hebben wat er mee te doenafgelopen jaar 40k euro per Noor rendement uit het staats olie- en gasfonds
Dat doen we al een x aantal jaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al dat achterlijke “TeamNL” gebruiken buiten de spelen?
En wij maar wachten op de 1000 euro van Rutte.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En zo veel geld dat ze geen idee hebben wat er mee te doenafgelopen jaar 40k euro per Noor rendement uit het staats olie- en gasfonds
Wat mankeert er aan gewoon Nederland?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt liever de Orange Carrots en de Orange Cows a la de Belgen
Kwartje van Kok...quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En wij maar wachten op de 1000 euro van Rutte.
Hebben wij ergens nog wat op te boren? In Groningen ofzo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
NL is Nederland he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan gewoon Nederland?
En dan gewoon ook de Belgjes uitlachenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat doen we al een x aantal jaar
Wordt tijd dat Femke die weer teruggeeft.quote:
Duizend euro van Rutte.quote:
Da klopt wel ja. Alles is tegenwoordig marketing ja, wat irritant is. Maar ik stoor mij dan weer niet aan TeamNL.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nah TeamNL is gewoon een debiele marketingnaam naar het voorbeeld van TeamGB.
Eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:23 schreef kilon het volgende:
Ik heb zo geen zin wanneer ze die brede afzetbalk overal invoeren zodat foutsprongen niet meer voor gaan komen.
Het maakt het ergens eerlijker, maar het hoort gewoon bij de sport. om de aanloop perfect te timen.
Ik zal er vast ook wel aan wennen.
Team NL voor al je sporters is wel 1.000.000x beter dan voor elk team een naam te moeten verzinnen, hoe ver gezocht ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan gewoon ook de Belgjes uitlachen.
Anders TeamZeeland.quote:
Ik stoor me er mateloos aan. Gaat ook een mooie boel worden als we straks alleen nog maar overal TeamNL, TeamCZ, TeamPL en TeamNO etc etc. op de kleding gaan zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Da klopt wel ja. Alles is tegenwoordig marketing ja, wat irritant is. Maar ik stoor mij dan weer niet aan TeamNL.
TeamZalando?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |