Wordt tijd dat Femke die weer teruggeeft.quote:
Duizend euro van Rutte.quote:
Da klopt wel ja. Alles is tegenwoordig marketing ja, wat irritant is. Maar ik stoor mij dan weer niet aan TeamNL.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nah TeamNL is gewoon een debiele marketingnaam naar het voorbeeld van TeamGB.
Eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:23 schreef kilon het volgende:
Ik heb zo geen zin wanneer ze die brede afzetbalk overal invoeren zodat foutsprongen niet meer voor gaan komen.
Het maakt het ergens eerlijker, maar het hoort gewoon bij de sport. om de aanloop perfect te timen.
Ik zal er vast ook wel aan wennen.
Team NL voor al je sporters is wel 1.000.000x beter dan voor elk team een naam te moeten verzinnen, hoe ver gezocht ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan gewoon ook de Belgjes uitlachen.
Anders TeamZeeland.quote:
Ik stoor me er mateloos aan. Gaat ook een mooie boel worden als we straks alleen nog maar overal TeamNL, TeamCZ, TeamPL en TeamNO etc etc. op de kleding gaan zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Da klopt wel ja. Alles is tegenwoordig marketing ja, wat irritant is. Maar ik stoor mij dan weer niet aan TeamNL.
TeamZalando?quote:
Je kan er maar druk mee zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik stoor me er mateloos aan. Gaat ook een mooie boel worden als we straks alleen nog maar overal TeamNL, TeamCZ, TeamPL en TeamNO etc etc. op de kleding gaan zien.
Abdi Ali, klinkt heel Nederlandsquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Kulichenko, klinkt heel Cypriotisch.
Je zou denken dat we dan ook wel kunnen hoogspringen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:27 schreef Redefine het volgende:
Nederlandse atleten zijn wat langer dan de meesten.
De technische nummers hebben geen prioriteit bij de atletiekunie. Nou ja pas als je er heel goed bent. Daarvoor is er toch vooral aandacht voor de lopers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:28 schreef kilon het volgende:
[..]
Je zou denken dat we dan ook wel kunnen hoogspringen.
Zoals je ook zou denken dat Nederland wel een blik Friese polsstokhoogspringers zou kunnen open trekken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:28 schreef kilon het volgende:
[..]
Je zou denken dat we dan ook wel kunnen hoogspringen.
Niemand die zich überhaupt nog laat foppen door hem toch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:31 schreef pullup het volgende:
Foppen. gaat zichzelf even opblazen ter afwisseling van zijn normale patroontje
Als je vooraan loopt, kun je niet vallen zal die denken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:31 schreef pullup het volgende:
Foppen. gaat zichzelf even opblazen ter afwisseling van zijn normale patroontje
Dat Can.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Turkje kan maandag weer doner snijden.
Dat dacht Werro ook in de halve finale.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je vooraan loopt, kun je niet vallen zal die denken.
Dat zei die net voordat die nummer vijf echt aanslootquote:
Ja dat ziet er nu wel prima uitquote:
Ik vond het er op het moment van het vermelden al 5quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zei die net voordat die nummer vijf echt aansloot![]()
Al zit Leon er meestal wel naast.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |