Jaeger heeft geen nek, die nemen ze liever niet in beeldquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:08 schreef H.Vviv het volgende:
Klaver boven Jaeger verkiezen, het is een keuze.
Poolse en Klaver qua tijd wel tegenvallendquote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Poolse en Klaver qua tijd wel tegenvallend
Met haar tijd van gisteren was het zilver geweestquote:
Goed weg? De nummer vier ligt daar flink achter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaver komt daar nog goed weg, wel erg veel langzamer dan in de halve finale.
Dit was een terechte opmerking tot dit jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef kilon het volgende:
Wel een beetje zoals verwacht. Klaver is al jaren gestagneerd en komt veel te weinig (net) onder de 50 seconden.
Dan had je nog geen goud gehad, maar dat is dan wat het is.
Die geeft dan ook licht in het donker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Levrone loopt dat zwanger nog makkelijk
Ole Einar Bjorndahlen vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik mis de tijd dat de Noren alleen nog maar konden langlaufen en rondjes schaatsen.
Anders ingedeeld hequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:13 schreef franklop het volgende:
Veeg teken dat ze niet al vroeg voorop lag
Oneens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Stelling: Lieke gaat pas hoger eindigen als ze de estafette niet doet
De Tsjechische stortte nog flink in inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed weg? De nummer vier ligt daar flink achter.
Denk dat de omstandigheden gewoon bagger zijn, want iedereen liep veel trager, behalve Jaeger. In normale omstandigheden was dit voor Jaeger een dikke 48'er geweest denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaver komt daar nog goed weg, wel erg veel langzamer dan in de halve finale.
Dat doe ik ook, maar dan door de pfas in de regioquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die geeft dan ook licht in het donker.
Muhlegg heeft overal bakens uitgezetquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die geeft dan ook licht in het donker.
Die deed dan weer een Klavertjequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Tsjechische stortte nog flink in inderdaad.
Geweldig jeugdsysteem wat betreft het sporten. Zou veel meer landen een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik mis de tijd dat de Noren alleen nog maar konden langlaufen en rondjes schaatsen.
Die kon anders ook behoorlijk langlaufen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ole Einar Bjorndahlen vindt dit niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |