Praat met mensen als je aan zelfmoord denkt. Of bel of chat met 113, dag en nacht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:48 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij zag Jeroen staan en dacht daar wil ik heen
Ik ook niet. Al doet het mij wel denken aan Can bij de vrouwen op de 10.000 meter in Rio.quote:
Ze betalen zelfs salaris, het is gewoon zijn werk waar die even mee stopt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:51 schreef Riofan83 het volgende:
Het kost de KNAU (of NOC*NSF) toch ook gewoon geld om atleten af te vaardigen naar zo'n toernooi? Dan kan je toch niet zomaar zeggen 'ik had even geen zin'.
Heel bijzonder dit.
Voor Foppen is alleen pensionering nog mogelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Brons voor Foppen was gewoon mogelijk.
Nee, want zijn hoofd stond er niet naarquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk het nog echt ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Met de instelling die hij heeft zou hij niet eens op dit toernooi moeten staan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Die gaat hierna nog naar de stad om boodschappen te doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:53 schreef DIJK het volgende:
Almgren zou dadelijk even een rondje extra moeten doen
Foppen heeft een mentale blessurequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Zonder blessure uitstappen is ook wel heel matig.
Foppen mist een coach met rondebord op de kruising.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:53 schreef Redefine het volgende:
Foppen besefte zich dus totaal niet hoe verschroeiend Almgren aan het lopen was.
Hilbert Mike je moet nog tien rondjes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Foppen mist een coach met rondebord op de kruising.
Zou wel terecht zijn in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:55 schreef Redefine het volgende:
Ik weet niet of Foppen persoonlijke sponsoren heeft, want dan zou die weleens in de problemen kunnen komen daarmee. Al hoop ik dat uiteraard van niet.
Ik had het idee dat die dat eigenlijk al had toen die bij Jeroen kwam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |