Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
Die meid naast Jeroen doet mij denken aan een foute kerstoutfit, maar het is augustus
Nou ja, bij drie verwijderde posts achter elkaar stopt het ook hequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelukkig loopt deze Reeks nog wel
Maar dat moet Foppen toch zelf ook bedenken, zeker als je al meteen spijt hebt dat je bent uitgestapt? Ga dan even de baan af om het te verwerkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar als er iets is wat ze bij de NOS niet doen is het wel op het welzijn van de sporter letten. Die zouden iemand nog de route naar de eerste de beste brug geven als dat emotionele beelden oplevert.
Klopt. Maar dat was het punt ook niet hequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat moet Foppen toch zelf ook bedenken, zeker als je al meteen spijt hebt dat je bent uitgestapt? Ga dan even de baan af om het te verwerken
Joris being Joris.quote:
Nee hij loopt van de baan direct naar de microfoon, wat moet je dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is niet de taak van de journalistiek.
Was ook niet om het punt te weerleggen inderdaad, maar snap vanuit de NOS wel dat je meteen een interview doet als de sport daarvoor open staat (of lijkt te staan)quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was het punt ook niet he
Ik verstond zelf gadver, maar komt op hetzelfde neer. Ik weet niet of die het wist.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:04 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ha ha, ik hoorde godver. Wist hij dat hij in de uitzending zat?
Dat zei die ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:04 schreef Coppi het volgende:
[..]
‘Nu even niet’ zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:05 schreef DIJK het volgende:
[..]
Nee hij loopt van de baan direct naar de microfoon, wat moet je dan.
Klopt. Al hadden ze het ook na de race kunnen doen i.p.v. live.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was ook niet om het punt te weerleggen inderdaad, maar snap vanuit de NOS wel dat je meteen een interview doet als de sport daarvoor open staat (of lijkt te staan)
Ik vind looks voor presentatoren nooit zo heel belangrijk, maar een beetje verzorgd op tv komen is toch niet zó gek?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
Die meid naast Jeroen doet mij denken aan een foute kerstoutfit, maar het is augustus
Was een prima reactie van Foppen, toch? Hij vertelde gewoon wat er gebeurde tijdens de race en waarom hij uitstapte.quote:
Mart en zijn Noorse truienquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:07 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ik vind looks voor presentatoren nooit zo heel belangrijk, maar een beetje verzorgd op tv komen is toch niet zó gek?
Of zijn auto op een hefbrug zetten.quote:
Ik ook. Denk omdat ze nog stonden te lullen terwijl Topic al met haar sprong bezig wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:04 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ik denk dat die het interview liever niet had gegeven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Was een prima reactie van Foppen, toch? Hij vertelde gewoon wat er gebeurde tijdens de race en waarom hij uitstapte.
Poste door het slotje heen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:07 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Ik ook. Denk omdat ze nog stonden te lullen terwijl Topic al met haar sprong bezig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |