Daar is een leuk Fc Knuddestripje van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Sow, ik zou daar op het veld toch een stukje verder gaan staan als die speer er aan komt
Die persoon ging ook relatief laat pas opzijquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Sow, ik zou daar op het veld toch een stukje verder gaan staan als die speer er aan komt
Welles, mentions te over!quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Verstappen die tweede wordt in een willekeurige GP is breaking, dit niet.
Gaat nergens over, lijkt wel alsof hij z'n hink en stap op een trampoline doet. Vergelijk dat eens met Edwards, die had met dit soort schoenen 20 meter gesprongen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met speling 2 centimeter van het WR verwijderd. Edwards had bij zijn wereldrecord denk ik wel 20/30 centimeter ruimte op de blak.
Bronzen medaille mixed relay zat paar dagen geleden op TT101. Daar zit geen lijn in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Krijg anders meerdere pushberichtenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is inderdaad heel willekeurig. Gisteren werd geen enkele medaille daar genoemd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bronzen medaille mixed relay zat paar dagen geleden op TT101. Daar zit geen lijn in.
Zo natuurlijk als bij Edwards gaat het er in ieder geval nooit uitzien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat nergens over, lijkt wel alsof hij z'n hink en stap op een trampoline doet. Vergelijk dat eens met Edwards, die had met dit soort schoenen 20 meter gesprongen.
Femke Bol he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel willekeurig. Gisteren werd geen enkele medaille daar genoemd.
Dan was die wel genoemd hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |