Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
dacht dat hij uit balans werd gebracht.
Dacht ik ook maar aan die versnelling op 300 meter voor het eind zag je al dat die veel over had.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:13 schreef Marcoss het volgende:
Ik had het idee dat hij liet lopen in de laatste bocht, maar hij zette opeens de turbo aan
Wat een held
Kiruna?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze sprint leek wel wat op een Merlier die ik al noemde of Caleb Ewan, dus past wel.quote:
Die mensen hebben altijd zo'n 'living on the edge' instellingquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Sow, ik zou daar op het veld toch een stukje verder gaan staan als die speer er aan komt
Dat ging ook wel eens mis toen een verspringer (dacht ik) geraakt werdquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Sow, ik zou daar op het veld toch een stukje verder gaan staan als die speer er aan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |