Wel knap zo onder drukquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:21 schreef Redefine het volgende:
Weber bewaard het beste voor het laatst.
Eigenlijk zijn EK-medailles helemaal niet TT101 waardig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel willekeurig. Gisteren werd geen enkele medaille daar genoemd.
Eens. Vooral omdat daar tegenwoordig ook wel te vaak voor wordt gewonnenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn EK-medailles helemaal niet TT101 waardig.
Bol, Koster met brons en zilver wel. Van Klinken natuurlijk met goud.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel willekeurig. Gisteren werd geen enkele medaille daar genoemd.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die won juist gisteren een medaille he
OP TT101? Dan was dat alweer snel verdwenen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:23 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Bol, Koster met brons en zilver wel. Van Klinken natuurlijk met goud.
Is me opgevallen omdat de zilveren medaille bij het zwemmen niet genoemd werd.
De Let hier is wel een Letse TT 101 waard denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Vooral omdat daar tegenwoordig ook wel te vaak voor wordt gewonnen
Baantjes zwemmen is geen sport.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:23 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Bol, Koster met brons en zilver wel. Van Klinken natuurlijk met goud.
Is me opgevallen omdat de zilveren medaille bij het zwemmen niet genoemd werd.
Let it be.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De Let hier is wel een Letse TT 101 waard denk ik
teleteksts 101quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De Let hier is wel een Letse TT 101 waard denk ik
Eens, behalve als het een zeer bijzondere tijd/afstand is en dan dat de tegenstand ook gelijk de wereldtop is. Dan heeft het wel waarde voor het grotere goed dat teletekst is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn EK-medailles helemaal niet TT101 waardig.
Deze had daar dan wel weer gemogen ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:25 schreef kilon het volgende:
[..]
Eens, behalve als het een zeer bijzondere tijd/afstand is en dan dat de tegenstand ook gelijk de wereldtop is. Dan heeft het wel waarde voor het grotere goed dat teletekst is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |