Ik vind het ook een leuke keuze. Vooral omdat hij in het verleden zo duidelijk dankbaarheid heeft getoond voor de Nederlandse school en wat hem dat met zijn talent heeft gebracht. Hij gaf toen al aan dat hij graag ooit iets terug wilde doen voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het een leuke keuze. Volgens mij bij Barcelona in dat wespennest daar nog best aardig gedaan. Daarna niet echt meer, en eigenlijk is het nog een vrij beginnende trainer. Geweldige voetballer, dat wel.
De laatste keer enigszins leuk voetbal was Koeman in zijn eerste periode denk ik? 2018-2019. Daarna kreeg je Frank de Boer, Van Gaal met afbraakvoetbal in '22 en Koeman 2.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke keuze. Vooral omdat hij in het verleden zo duidelijk dankbaarheid heeft getoond voor de Nederlandse school en wat hem dat met zijn talent heeft gebracht. Hij gaf toen al aan dat hij graag ooit iets terug wilde doen voor het Nederlandse voetbal.
Bij Ajax kreeg toen iedereen meteen een harde plasser, maar Xavi is verstandig genoeg om dat afbreukrisico te vermijden. Mooi dat hij voor Oranje kiest. Of het een kampioenen maker is weet ik niet, zeker niet met deze selectie. Maar het zal wel leuker voetbal worden dan onder de laatste paar bondscoaches.
Louis was leuk louter voor de heerlijke ongemakkelijke interviews en persmomentenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is toch die obsessie van mensen met een inmiddels 75-jarige Van Gaal? Dat had echt niet meer gekund, hoor.
Ik laat me wel verrassen door Xavi, veel saaier dan de laatste jaren onder Koeman kan toch amper.
Iedereen die olie- en bloedgeld gaat ophalen in een lollercompetitie niet meer selecteren voor Oranje.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Reijnders naar t midden-oosten, wat vinden we daarvan?
Eens. Als ik benaderd wordt om daar te gaan werken voor een paar miljoen per jaar dan doe ik dat ook direct, maar dan sta ik ook niet gek te kijken als ik na een paar jaar in Europa niet meer serieus wordt genomen in mijn vakgebied.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen die olie- en bloedgeld gaat ophalen in een lollercompetitie niet meer selecteren voor Oranje.
Xavi wordt anders nog steeds serieus genomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Als ik benaderd wordt om daar te gaan werken voor een paar miljoen per jaar dan doe ik dat ook direct, maar dan sta ik ook niet gek te kijken als ik na een paar jaar in Europa niet meer serieus wordt genomen in mijn vakgebied.
Maar de coach speelde en trainde Al-Saddquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen die olie- en bloedgeld gaat ophalen in een lollercompetitie niet meer selecteren voor Oranje.
dat zou van Xavi uiterst hypocriet zijn. interessant als de bond het hem straks probeert op te leggenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat de KNVB niet zo principieel zijn, daar zijn ze de afgelopen jaren wel duidelijk in geweest.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat zou van Xavi uiterst hypocriet zijn. interessant als de bond het hem straks probeert op te leggen
Enig idee hoe oud Michels was in 1988?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is toch die obsessie van mensen met een inmiddels 75-jarige Van Gaal? Dat had echt niet meer gekund, hoor.
Niet meer oproepen deze coach.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar de coach speelde en trainde Al-Sadd
Rinus Michels was geboren op 9 februari 1928.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Enig idee hoe oud Michels was in 1988?
Zag er toen al wel uit als 86.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rinus Michels was geboren op 9 februari 1928.
In 1988, het jaar waarin hij als bondscoach het EK won met Nederland, was hij:
60 jaar tijdens het EK in West-Duitsland.
Hij werd 61 jaar op 9 februari 1989.
Dus toen Nederland op 25 juni 1988 Europees kampioen werd, was Michels 60 jaar oud. 🏆🇳🇱
Waarom is zijn leeftijd relevant? Van Gaal is een coach, geen speler die het nog moet hebben van zijn fysieke kwaliteiten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik laat me wel verrassen door Xavi, veel saaier dan de laatste jaren onder Koeman kan toch amper.
De laatste keer dat Van Gaal dat heeft bewezen is alweer een eeuwigheid geleden. Om die nou daarvoor uit de mottenballen te halen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom is zijn leeftijd relevant? Van Gaal is een coach, geen speler die het nog moet hebben van zijn fysieke kwaliteiten.
Van Gaal heeft bewezen het maximale uit minimale middelen te halen en dat moet Xavi eerst nog maar eens laten zien.
Houd toch op met je van Gaal met zijn prehistorische opvattingen over voetbal en zijn irritante narcisme.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom is zijn leeftijd relevant? Van Gaal is een coach, geen speler die het nog moet hebben van zijn fysieke kwaliteiten.
Van Gaal heeft bewezen het maximale uit minimale middelen te halen en dat moet Xavi eerst nog maar eens laten zien.
In 2022 toch aardig gepresteerd met een selectie die niet beter was dan de selectie nu.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat Van Gaal dat heeft bewezen is alweer een eeuwigheid geleden. Om die nou daarvoor uit de mottenballen te halen.
Een waardeloos WK waar het voetbal zelfs nog matiger was dan afgelopen zomer, als dat al kan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In 2022 toch aardig gepresteerd met een selectie die niet beter was dan de selectie nu.
Vier jaar geleden vind ik niet echt een eeuwigheid. Wanneer heeft Xavi laten zien dat hij een topcoach is? Met alle respect als wel op deze voet over coaching moeten hebben dan valt Xavi per definitie af.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat Van Gaal dat heeft bewezen is alweer een eeuwigheid geleden. Om die nou daarvoor uit de mottenballen te halen.
Ik zie niet echt in wat hij er 4 jaar geleden dan uit heeft gehaald, een walgelijk matige groepsfase en bij de eerste beste tegenstander vloog hij eruit. Een beetje vergelijkbaar als het afgelopen WK.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vier jaar geleden vind ik niet echt een eeuwigheid. Wanneer heeft Xavi laten zien dat hij een topcoach is? Met alle respect als wel op deze voet over coaching moeten hebben dan valt Xavi per definitie af.
Het was geen fris aanvallend voetbal maar het stond wel goed en nogmaals hij haalde het maximale uit de selectie die hij tot zijn beschikking had.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Een waardeloos WK waar het voetbal zelfs nog matiger was dan afgelopen zomer, als dat al kan.
Om maar niet te spreken over shagroker Noppert-gate en French Corner.
Prehistorische opvattingen over voetbal? Kun je dat even toelichten?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Houd toch op met je van Gaal met zijn prehistorische opvattingen over voetbal en zijn irritante narcisme.
Die is gewoon klaar. Basta.
Wie had je anders gewild?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Een waardeloos WK waar het voetbal zelfs nog matiger was dan afgelopen zomer, als dat al kan.
Om maar niet te spreken over shagroker Noppert-gate en French Corner.
Elke andere keeper was beter geweest, Noppert is KKD-niveau. Zou mee zijn gegaan voor de pingels maar lag vervolgens al in een hoek voordat de aanloop genomen werd.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wie had je anders gewild?
Ik vond het wel slim met Noppert. Cillessen kon toen zelfs bij NEC geen potten breken.
Het is/was ook een matige selectie. Ik zie nu juist veel meer kansen omdat hij nu de mogelijkheid heeft om nieuw talent in te passen en tegelijkertijd zijn er andere spelers aantoonbaar beter geworden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in wat hij er 4 jaar geleden dan uit heeft gehaald, een walgelijk matige groepsfase en bij de eerste beste tegenstander vloog hij eruit. Een beetje vergelijkbaar als het afgelopen WK.
Oranje van 2022 had Marokko wel verslagen. Oranje was geen gigantische rommelpot, en men wist elkaar prima te helpen op het veld.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het was geen fris aanvallend voetbal maar het stond wel goed en nogmaals hij haalde het maximale uit de selectie die hij tot zijn beschikking had.
Tegen Argentinië werd je bijna 90 minuten lang volledig weggespeeld. 1-1 was behoorlijk geflatteerd, zoals de 1-0 tegen Marokko ook zwaar onterecht was natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oranje van 2022 had Marokko wel verslagen. Oranje was geen gigantische rommelpot, en men wist elkaar prima te helpen op het veld.
Noppert heeft het prima gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke andere keeper was beter geweest, Noppert is KKD-niveau. Zou mee zijn gegaan voor de pingels maar lag vervolgens al in een hoek voordat de aanloop genomen werd.
Noppert komt bij Heerenveen niet eens mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Noppert heeft het prima gedaan.
En ook een Goat zoals Van der Sar heeft verrassend weinig penalties gepakt in oranje.
Was trouwens 2-2.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Argentinië werd je bijna 90 minuten lang volledig weggespeeld. 1-1 was behoorlijk geflatteerd,
2-2 dan.quote:
Van der Sar stond erom bekend dat hij nooit penalties pakte dus verrassend kan dat niet zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En ook een Goat zoals Van der Sar heeft verrassend weinig penalties gepakt in oranje.
Als er ook maar een halve procent kans was dat je mijn uitleg zou begrijpen, dan zou ik die moeite hebben genomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Prehistorische opvattingen over voetbal? Kun je dat even toelichten?
Noppert was een totaal lachwekkende optie. Zelfs Zoet was een betere keuze geweest. En dan als derde keeper.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welke fouten heeft Noppert precies gemaakt?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Noppert was een totaal lachwekkende optie. Zelfs Zoet was een betere keuze geweest. En dan als derde keeper.
Dat Noppert ooit in de goal bij Oranje heeft gestaan is een schande.
Afellayquote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Had liever Afellay, Seedorf of een van de Franks als bondscoach gezien. Niet dat Xavi niet goed is, spreekt geen Nederlands, communicatie moet dan in het Engels plaatsvinden.
Otto Frank?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Had liever Afellay, Seedorf of een van de Franks als bondscoach gezien. Niet dat Xavi niet goed is, spreekt geen Nederlands, communicatie moet dan in het Engels plaatsvinden.
Rijkaard, de Boer etc.quote:
In het buitenland praten ze ook geen Nederlands.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dat vind ik wel een beetje een Veerman, speelt verstoppertje als het er echt toe doet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anne Frank is wel van de verdedigende stellingen.
Nee, maar Afellay spant de kroon.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seedorf, Drank de boer of de al 20 jaar gestopte Rijkaard vond je wel goede opties?
Deze post ga ik inlijsten en boven mijn bed hangen. @Slobeendquote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Krijg je wel toppersconferenties met een hoop leuke spreekwoorden. Seedorf die als Raad van Commissaris zichzelf aan zou stellen zou ook wel passen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar Afellay spant de kroon.
In 2010 was Xavi de koning van Hispanje.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan we net als in Engeland bitchen op Xavi omdat hij het volkslied niet meezingt?
Jij denkt zeker dat hij pipo de clown is?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:18 schreef -XOR- het volgende:
Zeljko Petrovic heeft in Spanje gespeeld, dat zou met het hele vertaalgebeuren wel een goede assistent zijn.
Wellicht kunnen ze die nepobaby van Heleen van Royen erbij nemen, zijn wij er vanaf.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:18 schreef -XOR- het volgende:
Zeljko Petrovic heeft in Spanje gespeeld, dat zou met het hele vertaalgebeuren wel een goede assistent zijn.
Zou een nier aan Xavi afstaan als het zou moeten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat hij pipo de clown is?
Dan wil ik ook een update over de status van de jonge Schaken.
Vertalen van wat?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:18 schreef -XOR- het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of misschien heeft Petrovic welk een briljante voetbalvisie die vertaald moet worden, dat zou kunnen.
Sam van Royen is de enige die normale gesprekken kan houden met buitenlanders zonder er een infantiel 'maar wij nederlanders xD'-gesprekje van te maken. Dan heb ik liever Joep Schreuder die wordt weggekaapt bij de NOS.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze die nepobaby van Heleen van Royen erbij nemen, zijn wij er vanaf.
Trap er niet in.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sam van Royen is de enige die normale gesprekken kan houden met buitenlanders zonder er een infantiel 'maar wij nederlanders xD'-gesprekje van te maken. Dan heb ik liever Joep Schreuder die wordt weggekaapt bij de NOS.
Wees niet bang, dat deed hij bij Spanje ook nooit.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou overigens pas gaan bitchen als Xavi WEL het volkslied gaat meezingen.
Sorry maar ik heb vorig weekend alweer genoeg van Joep Schreuder gezien om me de ogen uit de kop te schamen. Zelfde als met Hansie en zijn vermoeiende interviews bij Heerenveen v Twente.quote:
Ik hoop dat jij ook ooit de stage van volwassenheid gaat bereiken dat je voorbeschouwingen veelal overslaatquote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb vorig weekend alweer genoeg van Joep Schreuder gezien om me de ogen uit de kop te schamen. Zelfde als met Hansie en zijn vermoeiende interviews bij Heerenveen v Twente.
We hebben echt vervelende narcistische vaandeldragers in de prominente verslaggeving rondlopen die graag half met hun lichaam in beeld komen. Ik word er helemaal gek van makker
Het gaat om interviews, makker. Niet om voorbeschouwingen. Als Marciano Vink zijn bek opentrekt, zindert het ongemak en irritatie door mijn lichaam. Jan van Halst of Ronald de Boer hoef ik ook niet te horen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook ooit de stage van volwassenheid gaat bereiken dat je voorbeschouwingen veelal overslaat
de grootste fout zat in de penalties tegen de Argentijnen. Had de trainersstaf een heel plan gemaakt, inclusief die 'shootout' met drie keepers in Zeist. dat werd met hem doorgesproken voor die penalty reeks. meneer zegt ja ,hij lapt in het veld alles aan zijn laars en gaat op zijn gevoel af, waardoor hij net als Cillessen niet één penalty pakt. bron: Noppert zelf in die andere tijden Sport waar het over De Keepers wissel gingquote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welke fouten heeft Noppert precies gemaakt?
En verder is het in de opbouw natuurlijk ook een totale natte drol. Ballen over de zijlijn en zulks.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
de grootste fout zat in de penalties tegen de Argentijnen. Had de trainersstaf een heel plan gemaakt, inclusief die 'shootout' met drie keepers in Zeist. dat werd met hem doorgesproken voor die penalty reeks. meneer zegt ja ,hij lapt in het veld alles aan zijn laars en gaat op zijn gevoel af, waardoor hij net als Cillessen niet één penalty pakt. bron: Noppert zelf in die andere tijden Sport waar het over De Keepers wissel ging
Het is oprecht een keeper die thuishoort in de KKD qua niveau. Het is dan ook aan een zwaar dementerende bondscoach te danken dat hij überhaupt ooit op een WK heeft mogen keepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En verder is het in de opbouw natuurlijk ook een totale natte drol. Ballen over de zijlijn en zulks.
Sindsdien ook elke concurrentiestrijd verloren in Heerenveen, zelfs van Micky van der Hart.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is oprecht een keeper die thuishoort in de KKD qua niveau. Het is dan ook aan een zwaar dementerende bondscoach te danken dat hij überhaupt ooit op een WK heeft mogen keepen.
Wel een mooi verhaal natuurlijk.
Eigenlijk was het best een kutkeeper.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En verder is het in de opbouw natuurlijk ook een totale natte drol. Ballen over de zijlijn en zulks.
Jongensboek en zulks.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is oprecht een keeper die thuishoort in de KKD qua niveau. Het is dan ook aan een zwaar dementerende bondscoach te danken dat hij überhaupt ooit op een WK heeft mogen keepen.
Wel een mooi verhaal natuurlijk.
Opa Pasveer had op dat moment verreweg de beste statistieken op strafschoppen. Ik dacht dat hij er daarom bij was gehaald door van Gaal. Zal het nooit begrijpen allemaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
de grootste fout zat in de penalties tegen de Argentijnen. Had de trainersstaf een heel plan gemaakt, inclusief die 'shootout' met drie keepers in Zeist. dat werd met hem doorgesproken voor die penalty reeks. meneer zegt ja ,hij lapt in het veld alles aan zijn laars en gaat op zijn gevoel af, waardoor hij net als Cillessen niet één penalty pakt. bron: Noppert zelf in die andere tijden Sport waar het over De Keepers wissel ging
Dat zijn een hoop woorden om te zeggen dat je er zelf geen flauw benul van hebt. Maar om de rest van het topic te entertainen leg even uit waarom zijn opvattingen prehistorisch zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als er ook maar een halve procent kans was dat je mijn uitleg zou begrijpen, dan zou ik die moeite hebben genomen.
Maar ik schat je daadwerkelijk zo laag in dat ik daar niet in geloof.
"Wij Nederlanders snappen voetbal wel hoor!!! Daar hebben we geen buitenlandiër voor nodig!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie echt overal de raarste namen voorbij komen om maar een NEDERLANDER aan te stellen. Waarom is een buut'nlander zo eng?
"Maar Bosz en Ten Hag zitten nu 4 jaar in de kast!!!"quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie echt overal de raarste namen voorbij komen om maar een NEDERLANDER aan te stellen. Waarom is een buut'nlander zo eng?
Een gebrek aan kwaliteit was nou net weer niet wat je opbrak op het WK.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:22 schreef Tarado het volgende:
Ik maak me eigenlijk drukker om de kwaliteit van de spelers, nou ja het ontbreken ervan.
Echt een ongekende mongool is dat ja. Wat een kleuter ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sam van Royen en normale gesprekken.
Die heb ik gemist.
Ja, want die Frenkie heeft ons al wat opgeleverd zeg. Boh.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een gebrek aan kwaliteit was nou net weer niet wat je opbrak op het WK.
Grote manco in de komende maanden gaat de blessure van Frenkie zijn, natuurlijk.
Ja dat is een veel groter probleem. Een toernooi winnen ga je toch niet doen met welke trainer dan ook. Xavi zal tenminste wat leuker spelen dan Koeman (hoop ik).quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:22 schreef Tarado het volgende:
Ik maak me eigenlijk drukker om de kwaliteit van de spelers, nou ja het ontbreken ervan.
Dan heb je de laatste tijd interviews overgeslagen. Ik vond Sam van Royen eerst heel kleuterig, maar de laatste weken verbaast hij positief met goede interviews, en is meertalig waardoor mensen zich makkelijker kunnen uiten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sam van Royen en normale gesprekken.
Die heb ik gemist.
Ik snap de kritiek van iedereen en zijn moeder op de KNVB ook niet helemaal. Ja, kennelijk wilde ze in een vlaag van verstandsverbijstering met Reiziger in zee en hebben ze dat niet gedaan omdat ze op tijd wakker werden op basis van kritiek van de buitenwereld. Lullig voor Reiziger, maar als die zelf een IQ boven de 60 zou hebben had hij ook wel begrepen dat hij een kut kandidaat was voor die baan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees eigenlijk maar weinig kritieke omtrent het feit dat Xavi niet Nederlands is. Misschien wat bejaarden, maar volgens mij zijn de meesten best benieuwd.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap de kritiek van iedereen en zijn moeder op de KNVB ook niet helemaal. Ja, kennelijk wilde ze in een vlaag van verstandsverbijstering met Reiziger in zee en hebben ze dat niet gedaan omdat ze op tijd wakker werden op basis van kritiek van de buitenwereld. Lullig voor Reiziger, maar als die zelf een IQ boven de 60 zou hebben had hij ook wel begrepen dat hij een kut kandidaat was voor die baan.
Vervolgens gekeken naar een realistische optie met internationale uitstraling die ook nog wel wat verstand van voetbal heeft. Dikke prima.
Mensen die de kwaliteiten bij Frenkie niet zien moet je gewoon negeren en op geen enkel vlak meer serieus nemen. Dat zijn üntermenschen die met pek en veren door de straat getrokken dienen te worden om vervolgens kaalgeschoren een nekschot te krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Oh leuk, de Frenkie discussie weer. Alle mongolen verzamelen.
Valt op zich ook wel mee hoe ver out of the box.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:23 schreef DobbyDobby het volgende:
Bijzondere keus. Out of the box. Ben benieuwd.
Ja, dit. Als je Xavi kan binnenhengelen: Doen!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was voornamelijk een gebrek aan lef, maar je bent niet echt door de top getest en ik zie vooral voorin geen topspelers en ook geen toptalenten die eraan komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een gebrek aan kwaliteit was nou net weer niet wat je opbrak op het WK.
Grote manco in de komende maanden gaat de blessure van Frenkie zijn, natuurlijk.
Waarom zouden we dat willen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:09 schreef -XOR- het volgende:
Misschien kan Xavi Ouazane (die van ons aller...) nog overhalen om voor Nederland te kiezen.
Frenkie is vermoedelijk de meest overschatte speler van Oranje ooit.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen die de kwaliteiten bij Frenkie niet zien moet je gewoon negeren en op geen enkel vlak meer serieus nemen. Dat zijn üntermenschen die met pek en veren door de straat getrokken dienen te worden om vervolgens kaalgeschoren een nekschot te krijgen.
Figuurlijk dan hè.
Ze hadden vooral iemand met enige ervaring mogen aanstellen, of dat nou een Nederlander, Duitser of Spanjool is maakt niet zoveel uit lijkt me.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Het had erger kunnen zijn,.KNVB had ook een Duitser kunnen aanstellen
De kritiek op dit hele proces is natuurlijk volledig terecht. Dat is waar het voornamelijk om gaat.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap de kritiek van iedereen en zijn moeder op de KNVB ook niet helemaal. Ja, kennelijk wilde ze in een vlaag van verstandsverbijstering met Reiziger in zee en hebben ze dat niet gedaan omdat ze op tijd wakker werden op basis van kritiek van de buitenwereld. Lullig voor Reiziger, maar als die zelf een IQ boven de 60 zou hebben had hij ook wel begrepen dat hij een kut kandidaat was voor die baan.
Vervolgens gekeken naar een realistische optie met internationale uitstraling die ook nog wel wat verstand van voetbal heeft. Dikke prima.
Klopp zag ik ook wel zitten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Het had erger kunnen zijn,.KNVB had ook een Duitser kunnen aanstellen
Kritiek op het proces is goed. Maar er wordt nu meer over de procedure gepraat dan Xavi zelf.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:53 schreef fetX het volgende:
[..]
De kritiek op dit hele proces is natuurlijk volledig terecht. Dat is waar het voornamelijk om gaat.
Xavi aanstellen als bondscoach is van het niveau, grote voetballer zal ook wel grote trainer zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:48 schreef Caland het volgende:
Hoe dan ook wel een geinige keuze, vooral als je niet al teveel met het Nederlands elftal hebt.
Ze wilden eerst Pep, maar die kan niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik had liever Pep Guardiola maarrr Xavi vind ik ook wel leuk
Tikkie breed tikkie terug, kan er behoorlijk weinig vanquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen die de kwaliteiten bij Frenkie niet zien moet je gewoon negeren en op geen enkel vlak meer serieus nemen. Dat zijn üntermenschen die met pek en veren door de straat getrokken dienen te worden om vervolgens kaalgeschoren een nekschot te krijgen.
Figuurlijk dan hè.
Een grote trainer aanstellen is niet altijd gelijk aan succes krijgen. Louis van Gaal won met Ajax de CL en met een matig Oranje werd hij 3e op het WK in 2014. Hij slaagde er echter 12 jaar eerder niet in om het Nederlands elftal te plaatsen voor het WK.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Xavi aanstellen als bondscoach is van het niveau, grote voetballer zal ook wel grote trainer zijn.
Elk mens maakt fouten. Alleen Nigel de Jong wat meer dan gemiddeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:20 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Een grote trainer aanstellen is niet altijd gelijk aan succes krijgen. Louis van Gaal won met Ajax de CL en met een matig Oranje werd hij 3e op het WK in 2014. Hij slaagde er echter 12 jaar eerder niet in om het Nederlands elftal te plaatsen voor het WK.
Nederlandse van Persie, van Nistelrooij, noem maar op.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Xavi aanstellen als bondscoach is van het niveau, grote voetballer zal ook wel grote trainer zijn.
Elk mens maakt fouten. De jongens die met Van Gaal de Champions League wonnen, Kluivert, Davids, Seedorf hadden er geen zin meer in om als schooljongens behandeld te worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:20 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Hij slaagde er echter 12 jaar eerder niet in om het Nederlands elftal te plaatsen voor het WK.
Haalt er dus lang niet altijd het maximale uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Elk mens maakt fouten. De jongens die met Van Gaal de Champions League wonnen, Kluivert, Davids, Seedorf hadden er geen zin meer in om als schooljongens behandeld te worden.
De generatie daaronder, Vennegoor of Hesselink, Van Bommel, v. Nistelrooij had (nog) niet de kwaliteit die nodig was. Tel daar een rel met een Zweedse pornoster bij op...
Vertel ons meer over die rel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Elk mens maakt fouten. De jongens die met Van Gaal de Champions League wonnen, Kluivert, Davids, Seedorf hadden er geen zin meer in om als schooljongens behandeld te worden.
De generatie daaronder, Vennegoor of Hesselink, Van Bommel, v. Nistelrooij had (nog) niet de kwaliteit die nodig was. Tel daar een rel met een Zweedse pornoster bij op...
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vennegoor of Hesselink in dit rijtjequote:De generatie daaronder, Vennegoor of Hesselink, Van Bommel, v. Nistelrooij had
Speelde nog 19 interlands.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:28 schreef mitt het volgende:
[..]
[..]
Vennegoor of Hesselink in dit rijtje
De generatie daarboven met Van Persie, Robben, Sneijder en Braafheid was dan wel weer smullenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:28 schreef mitt het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook geen fan, maar zou nu onze beste spits zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:28 schreef mitt het volgende:
[..]
[..]
De grote vierquote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De generatie daarboven met Van Persie, Robben, Sneijder en Braafheid was dan wel weer smullen
Van Gaal is gewoon een baasquote:Op donderdag 13 augustus 2026 01:44 schreef tjoptjop het volgende:
De van Gaal seal of aproval
Bekijk deze YouTube-video
Hij was destijds ook geestelijk helemaal niet in orde. Je moet zijn afscheidsinterview terugluisteren, daar is ie echt rijp voor het gesticht.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:20 schreef Pixelman het volgende:
Hij slaagde er echter 12 jaar eerder niet in om het Nederlands elftal te plaatsen voor het WK.
die vraag is Guus Hiddink, Hans Ooft en in een andere sport Arie Selinger (volleybal) ook wel gesteld toen ze in Azië aan de slag gingenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:25 schreef RamboDirk het volgende:
Die Xavi jongens, kan hij uberhaupt een volzin engels maken?
Er was dus niets aan de hand.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:27 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Vertel ons meer over die rel.
7 jaar in Qatar gewerkt dus vast niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:25 schreef RamboDirk het volgende:
Die Xavi jongens, kan hij uberhaupt een volzin engels maken?
Xavi speelde ook uit de zandbak dus die zal daar geen moeite mee hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:29 schreef 100Spokes het volgende:
Reijnders ook naar de zandbak net als Summerville daar worden we niet blij van.
Goeie God man hahahahaha!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan, maar zou nu onze beste spits zijn.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Reijnders naar één of andere nietszeggende kutclub. Van dit soort ‘toppers’ moeten we het gaan hebben de komende jaren. Net als die Summerville, ook zoiets. Xavi zal wel al spijt hebben dat hij getekend heeft voor dit zooitje ongemotiveerden.
Xavi snapt dit soort transfers juist als geen ander. Summerville met wat rust door matige tegenstand in de zandbak wil ik verder best zien, Reijnders lijkt mij een lieve jongen maar snapte zijn kwaliteiten sowieso al nietquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Reijnders naar één of andere nietszeggende kutclub. Van dit soort ‘toppers’ moeten we het gaan hebben de komende jaren. Net als die Summerville, ook zoiets. Xavi zal wel al spijt hebben dat hij getekend heeft voor dit zooitje ongemotiveerden.
Op je 35e geld harken is nogal wat anders dan deze twee ‘toppers’ gaan doen. Maar goed, financieel geef ik hen geen ongelijk nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Xavi snapt dit soort transfers juist als geen ander. Summerville met wat rust door matige tegenstand in de zandbak wil ik verder best zien, Reijnders lijkt mij een lieve jongen maar snapte zijn kwaliteiten sowieso al niet
Xavi is toch maar mooi winnaar van de Qatar Stars League als trainer en tevens ambassadeur van Qatar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op je 35e geld harken is nogal wat anders dan deze twee ‘toppers’ gaan doen. Maar goed, financieel geef ik hen geen ongelijk nee.
Financieel zeer zeker niet, maar ik geef een bondscoach groot gelijk als hij ze straks niet meer oproept omdat hij alternatieven heeft die wel wekelijks in een serieuze competitie spelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op je 35e geld harken is nogal wat anders dan deze twee ‘toppers’ gaan doen. Maar goed, financieel geef ik hen geen ongelijk nee.
Reijnders kunnen we wel missen en die eendagsvlieg ook. Allebei vervangbaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Financieel zeer zeker niet, maar ik geef een bondscoach groot gelijk als hij ze straks niet meer oproept omdat hij alternatieven heeft die wel wekelijks in een serieuze competitie spelen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste tijd interviews overgeslagen. Ik vond Sam van Royen eerst heel kleuterig, maar de laatste weken verbaast hij positief met goede interviews, en is meertalig waardoor mensen zich makkelijker kunnen uiten.
Thomas hep een Feyenoord hoofd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ x ]
Misschien heb ik de verkeerde overgeslagen.
Vreemd. Hier is de geïnterviewde meer het ding dan de interviewer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ x ]
Xavi werd kampioen met Barcelona, dat is een niveautje of 10 hoger dan Van Persie en Van Nistelrooij.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Nederlandse van Persie, van Nistelrooij, noem maar op.
Prima betoog. Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ x ]
De Engelsen haatten destijds al intens op Sven-Göran Eriksson.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan we net als in Engeland bitchen op Xavi omdat hij het volkslied niet meezingt?
En, mijn vraag aan @:Bondsrepubliek is: kan iemand met zo'n kleine lengte als trainer wel weten wat er van het fysieke hedendaagse voetbal wordt gevraagd? Twijfel toch wel ernstig hoor!
Bij Spanje zong hij ook al nooit mee, dus dat zou terecht zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En, mijn vraag aan @:Bondsrepubliek is: kan iemand met zo'n kleine lengte als trainer wel weten wat er van het fysieke hedendaagse voetbal wordt gevraagd? Twijfel toch wel ernstig hoor!
De Koning van Hispanjequote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Start van het proces.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oprechte vraag: waar heb je zin in?
3e keus dus. Het ging tussen Xavi en Reizigerquote:Pep Guardiola was de eerste keus van de KNVB voor de functie van bondscoach van het Nederlands elftal, zo heeft directeur topsport Nigel de Jong van de KNVB in een gesprek met de NOS bevestigd. „We wisten al vrij snel dat hij een sabbatical wilde houden en Arne Slot was de volgende op de lijst.”
De voormalige coach van Feyenoord en AZ zat zonder werk sinds zijn ontslag bij Liverpool. Slot liet de KNVB na twee gesprekken weten dat hij voorlopig liever een club blijft coachen.
„Dat moesten we respecteren”, zei De Jong. „Over contractduur hebben we helemaal niet gesproken. Het ging heel erg over de inhoud, zijn visie en hoe hij als coach is.”
Vervolgens schakelde de KNVB door naar de andere twee kandidaten op de lijst. De Jong en Clarence Seedorf, die in de raad van commissarissen van de voetbalbond zit, spraken eerder deze maand uitvoerig met Xavi Hernández en Michael Reiziger. Uiteindelijk viel de keuze op de Catalaan, die eerder als trainer bij FC Barcelona en Al-Sadd in Qatar werkte.
Dat de keuze niet is gevallen op Reiziger, heeft volgens De Jong niets te maken met de kritiek van veel media op de voormalige rechtsback. Veel journalisten en analisten vinden dat Reiziger als trainer te weinig ervaring heeft op het hoogste niveau.
„Dat heeft geen rol gespeeld”, benadrukt De Jong. „Ik heb Michael nog steeds hoog zitten en we geloven nog steeds dat hij in de toekomst bondscoach kan worden.”
https://www.ad.nl/voetbal(...)p-de-lijst~a295315f/
Bosz was ook beschikbaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
3e keus dus. Het ging tussen Xavi en Reiziger
4 assistenten wtf.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Mag in de OP. @:coco
Guten morgen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Even paar handjes schudden en dan weer siesta zeker @:RamboDirk @:Zipportal
En of we altijd in Kopenhagen spelen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Guten morgen.
Hij vroeg later ook waar het standbeeld van Beckenbauer staat.
Soort import wat in een dorp woont. Wonen in een dorp leven in de stad.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Even paar handjes schudden en dan weer siesta zeker @:RamboDirk @:Zipportal
Denk eerder als 'ie de selectie aan het trainen is.quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ x ]
Die lach zal snel verdwijnen als hij ergens in november langs de lijn in een steenkoude Kuip staat.
Oranje-watcher Krabby laat weer een vermoeiende scheet in zijn preview-stukje. Hoe vaak zou Pieter Zwart zijn oren uit laten spuiten na discussies met Krabby? Anno 2026 nog in paniek raken van drie centrale verdedigers kan echt niet.quote:De laatste drie toernooien maakte Oranje geen indruk. Tijdens het corona-EK in 2021, Qatar (WK 2022) en in Amerika ging de ploeg zelfs ten onder in het systeem met drie centrale verdedigers. Het land dat ooit de bal wilde hebben, gaf die afgelopen zomer in de zestiende finale weg tegen Marokko.
Het probleem was inderdaad niet per se de drie centrale verdedigers. Het probleem was een mannetje te kort op het middenveld. Één van de drie aanvallers had opgeofferd moeten worden om de drie centrale verdedigers omzetting te laten slagen maar dat gebeurde niet. Koeman durfde geen van zijn doelpuntenmakers (Gakpo, Summerville en Brobbey) te slachtofferen voor een middenvelder waardoor die hele tactische omzetting mislukte.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
16:30 Presentatie Xavi.
Ik ben ontzettend bang voor het niveau van de vragen op de persconferentie.
[..]
Oranje-watcher Krabby laat weer een vermoeiende scheet in zijn preview-stukje. Hoe vaak zou Pieter Zwart zijn oren uit laten spuiten na discussies met Krabby? Anno 2026 nog in paniek raken van drie centrale verdedigers kan echt niet.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het probleem was inderdaad niet per se de drie centrale verdedigers. Het probleem was een mannetje te kort op het middenveld. Één van de drie aanvallers had opgeofferd moeten worden om de drie centrale verdedigers omzetting te laten slagen maar dat gebeurde niet. Koeman durfde geen van zijn doelpuntenmakers (Gakpo, Summerville en Brobbey) te slachtofferen voor een middenvelder waardoor die hele tactische omzetting mislukte.
Frikandellen en bitterballen na de persco.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Xavi heeft een briefje meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spreekbeurt angst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Nigel zweet erover. Slechte klimaatcontrole daar. Onveilige werkomgeving. @:rambodirk
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Xavi omarmt de Nederlandse voetbalcultuur.
krabbie leest mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje mediterraan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:01 schreef RamboDirk het volgende:
Gortdroog voorhoofd bij Xavi. @:zipportal
Nooit geen?quote:
Nederland heeft toen vooral zichzelf genakt met een mokerslechte wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:00 schreef Elan het volgende:
hij zit van binnen te lachen van ik heb jullie in 2010 genakt
OH XAVIquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:09 schreef RamboDirk het volgende:
Prima kereltje.
Nederland Europees kampioen schrijf ik op in mijn schriftje @:zipportal
Nooit geen is dus altijd?quote:
Dat krijg je als die journalisten er 45 jaar mogen zitten zonder kans voor nieuwe generatie (behalve als je nepo baby bent).quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:09 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht laat ik even kijken.
Het niveau van de Nederlandse journalistiek is nog vele malen slechter dan ik dacht.
Gelukkig komt hij naar Drenthe. Daar kennen we geen files.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:33 schreef RamboDirk het volgende:
Xavi staat nu in de file op weg naar zijn huis in Almere.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:13 schreef RipCity het volgende:
Niemand erkent Nigel behalve de diversiteits politie en linked-in fanatics
Xavi zet voor NEC de tv niet aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:33 schreef RamboDirk het volgende:
Xavi staat nu in de file op weg naar zijn huis in Almere.
Past goed bij onze nationale voetbalzenders ESPN en Ziggo die liever een cafe- en campingsfeertje creëren dan aan serieuze sportjournalistiek te doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:09 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht laat ik even kijken.
Het niveau van de Nederlandse journalistiek is nog vele malen slechter dan ik dacht.
Niet spoileren graag. Moet nog beginnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:17 schreef Zorro het volgende:
Dit was precies zo interessant als ik had verwacht.
Heel erg jammer.😞quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:55 schreef Caland het volgende:
Xavi gaat volledig mee in het FORMATIEgelul @:alaphilippe_
Min min
Van Dijk, Depay, Aké, De Vrij, Weghorst en De Roon gewoon nooit meer oproepen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk is het eerste wat hij heeft gedaan Depay afbellen.
Dan blijven alleen Edo Ophof en Benny Wijnstekers over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Van Dijk, Depay, Aké, De Vrij, Weghorst en De Roon gewoon nooit meer oproepen.
En Kees Smit is ook nog lang niet goed genoeg.
Zou Van Dijk er nog even bijhouden, als hij wil, in het kader van een warme overdracht. Die anderen zijn wel klaar ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Van Dijk, Depay, Aké, De Vrij, Weghorst en De Roon gewoon nooit meer oproepen.
En Kees Smit is ook nog lang niet goed genoeg.
Van Dijk als pinchhitter lijkt me prima.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:44 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zou Van Dijk er nog even bijhouden, als hij wil, in het kader van een warme overdracht. Die anderen zijn wel klaar ja.
Hij moest eerst alles nog in kaart brengen dus ik verwacht ook niet teveel nieuwkomers. Wat mij betreft nu ook prima, laat zo'n van Bommel eerst maar eens 90 minuten bij PSV spelen en de Zechiels van deze wereld het wat langer laten zien (en tegen betere tegenstanders).quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie Xavi er juist voor aan om zoveel mogelijk de bekende kliek op te roepen. Inclusief Bergwijn.
Ja het zou niet onlogisch zijn. Maar bijvoorbeeld geen Memphis meer alsjeblieft.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij moest eerst alles nog in kaart brengen dus ik verwacht ook niet teveel nieuwkomers. Wat mij betreft nu ook prima, laat zo'n van Bommel eerst maar eens 90 minuten bij PSV spelen en de Zechiels van deze wereld het wat langer laten zien (en tegen betere tegenstanders).
Dirk Kuijt terug in Oranje!quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan blijven alleen Edo Ophof en Benny Wijnstekers over.
Depay kon in 2024 eigenlijk al niet meer. Dat moet nu echt klaar zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja het zou niet onlogisch zijn. Maar bijvoorbeeld geen Memphis meer alsjeblieft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |