Niet meer oproepen deze coach.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar de coach speelde en trainde Al-Sadd
Rinus Michels was geboren op 9 februari 1928.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Enig idee hoe oud Michels was in 1988?
Zag er toen al wel uit als 86.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rinus Michels was geboren op 9 februari 1928.
In 1988, het jaar waarin hij als bondscoach het EK won met Nederland, was hij:
60 jaar tijdens het EK in West-Duitsland.
Hij werd 61 jaar op 9 februari 1989.
Dus toen Nederland op 25 juni 1988 Europees kampioen werd, was Michels 60 jaar oud. 🏆🇳🇱
Waarom is zijn leeftijd relevant? Van Gaal is een coach, geen speler die het nog moet hebben van zijn fysieke kwaliteiten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is toch die obsessie van mensen met een inmiddels 75-jarige Van Gaal? Dat had echt niet meer gekund, hoor.
Ik laat me wel verrassen door Xavi, veel saaier dan de laatste jaren onder Koeman kan toch amper.
De laatste keer dat Van Gaal dat heeft bewezen is alweer een eeuwigheid geleden. Om die nou daarvoor uit de mottenballen te halen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom is zijn leeftijd relevant? Van Gaal is een coach, geen speler die het nog moet hebben van zijn fysieke kwaliteiten.
Van Gaal heeft bewezen het maximale uit minimale middelen te halen en dat moet Xavi eerst nog maar eens laten zien.
Houd toch op met je van Gaal met zijn prehistorische opvattingen over voetbal en zijn irritante narcisme.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom is zijn leeftijd relevant? Van Gaal is een coach, geen speler die het nog moet hebben van zijn fysieke kwaliteiten.
Van Gaal heeft bewezen het maximale uit minimale middelen te halen en dat moet Xavi eerst nog maar eens laten zien.
In 2022 toch aardig gepresteerd met een selectie die niet beter was dan de selectie nu.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat Van Gaal dat heeft bewezen is alweer een eeuwigheid geleden. Om die nou daarvoor uit de mottenballen te halen.
Een waardeloos WK waar het voetbal zelfs nog matiger was dan afgelopen zomer, als dat al kan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In 2022 toch aardig gepresteerd met een selectie die niet beter was dan de selectie nu.
Vier jaar geleden vind ik niet echt een eeuwigheid. Wanneer heeft Xavi laten zien dat hij een topcoach is? Met alle respect als wel op deze voet over coaching moeten hebben dan valt Xavi per definitie af.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat Van Gaal dat heeft bewezen is alweer een eeuwigheid geleden. Om die nou daarvoor uit de mottenballen te halen.
Ik zie niet echt in wat hij er 4 jaar geleden dan uit heeft gehaald, een walgelijk matige groepsfase en bij de eerste beste tegenstander vloog hij eruit. Een beetje vergelijkbaar als het afgelopen WK.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vier jaar geleden vind ik niet echt een eeuwigheid. Wanneer heeft Xavi laten zien dat hij een topcoach is? Met alle respect als wel op deze voet over coaching moeten hebben dan valt Xavi per definitie af.
Het was geen fris aanvallend voetbal maar het stond wel goed en nogmaals hij haalde het maximale uit de selectie die hij tot zijn beschikking had.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Een waardeloos WK waar het voetbal zelfs nog matiger was dan afgelopen zomer, als dat al kan.
Om maar niet te spreken over shagroker Noppert-gate en French Corner.
Prehistorische opvattingen over voetbal? Kun je dat even toelichten?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Houd toch op met je van Gaal met zijn prehistorische opvattingen over voetbal en zijn irritante narcisme.
Die is gewoon klaar. Basta.
Wie had je anders gewild?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Een waardeloos WK waar het voetbal zelfs nog matiger was dan afgelopen zomer, als dat al kan.
Om maar niet te spreken over shagroker Noppert-gate en French Corner.
Elke andere keeper was beter geweest, Noppert is KKD-niveau. Zou mee zijn gegaan voor de pingels maar lag vervolgens al in een hoek voordat de aanloop genomen werd.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wie had je anders gewild?
Ik vond het wel slim met Noppert. Cillessen kon toen zelfs bij NEC geen potten breken.
Het is/was ook een matige selectie. Ik zie nu juist veel meer kansen omdat hij nu de mogelijkheid heeft om nieuw talent in te passen en tegelijkertijd zijn er andere spelers aantoonbaar beter geworden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in wat hij er 4 jaar geleden dan uit heeft gehaald, een walgelijk matige groepsfase en bij de eerste beste tegenstander vloog hij eruit. Een beetje vergelijkbaar als het afgelopen WK.
Oranje van 2022 had Marokko wel verslagen. Oranje was geen gigantische rommelpot, en men wist elkaar prima te helpen op het veld.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het was geen fris aanvallend voetbal maar het stond wel goed en nogmaals hij haalde het maximale uit de selectie die hij tot zijn beschikking had.
Tegen Argentinië werd je bijna 90 minuten lang volledig weggespeeld. 1-1 was behoorlijk geflatteerd, zoals de 1-0 tegen Marokko ook zwaar onterecht was natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oranje van 2022 had Marokko wel verslagen. Oranje was geen gigantische rommelpot, en men wist elkaar prima te helpen op het veld.
Noppert heeft het prima gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke andere keeper was beter geweest, Noppert is KKD-niveau. Zou mee zijn gegaan voor de pingels maar lag vervolgens al in een hoek voordat de aanloop genomen werd.
Noppert komt bij Heerenveen niet eens mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Noppert heeft het prima gedaan.
En ook een Goat zoals Van der Sar heeft verrassend weinig penalties gepakt in oranje.
Was trouwens 2-2.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Argentinië werd je bijna 90 minuten lang volledig weggespeeld. 1-1 was behoorlijk geflatteerd,
2-2 dan.quote:
Van der Sar stond erom bekend dat hij nooit penalties pakte dus verrassend kan dat niet zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Noppert heeft het prima gedaan.
En ook een Goat zoals Van der Sar heeft verrassend weinig penalties gepakt in oranje.
Als er ook maar een halve procent kans was dat je mijn uitleg zou begrijpen, dan zou ik die moeite hebben genomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Prehistorische opvattingen over voetbal? Kun je dat even toelichten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |