Ik vind het ook een leuke keuze. Vooral omdat hij in het verleden zo duidelijk dankbaarheid heeft getoond voor de Nederlandse school en wat hem dat met zijn talent heeft gebracht. Hij gaf toen al aan dat hij graag ooit iets terug wilde doen voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het een leuke keuze. Volgens mij bij Barcelona in dat wespennest daar nog best aardig gedaan. Daarna niet echt meer, en eigenlijk is het nog een vrij beginnende trainer. Geweldige voetballer, dat wel.
De laatste keer enigszins leuk voetbal was Koeman in zijn eerste periode denk ik? 2018-2019. Daarna kreeg je Frank de Boer, Van Gaal met afbraakvoetbal in '22 en Koeman 2.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke keuze. Vooral omdat hij in het verleden zo duidelijk dankbaarheid heeft getoond voor de Nederlandse school en wat hem dat met zijn talent heeft gebracht. Hij gaf toen al aan dat hij graag ooit iets terug wilde doen voor het Nederlandse voetbal.
Bij Ajax kreeg toen iedereen meteen een harde plasser, maar Xavi is verstandig genoeg om dat afbreukrisico te vermijden. Mooi dat hij voor Oranje kiest. Of het een kampioenen maker is weet ik niet, zeker niet met deze selectie. Maar het zal wel leuker voetbal worden dan onder de laatste paar bondscoaches.
Louis was leuk louter voor de heerlijke ongemakkelijke interviews en persmomentenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is toch die obsessie van mensen met een inmiddels 75-jarige Van Gaal? Dat had echt niet meer gekund, hoor.
Ik laat me wel verrassen door Xavi, veel saaier dan de laatste jaren onder Koeman kan toch amper.
Iedereen die olie- en bloedgeld gaat ophalen in een lollercompetitie niet meer selecteren voor Oranje.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Reijnders naar t midden-oosten, wat vinden we daarvan?
Eens. Als ik benaderd wordt om daar te gaan werken voor een paar miljoen per jaar dan doe ik dat ook direct, maar dan sta ik ook niet gek te kijken als ik na een paar jaar in Europa niet meer serieus wordt genomen in mijn vakgebied.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen die olie- en bloedgeld gaat ophalen in een lollercompetitie niet meer selecteren voor Oranje.
Xavi wordt anders nog steeds serieus genomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Als ik benaderd wordt om daar te gaan werken voor een paar miljoen per jaar dan doe ik dat ook direct, maar dan sta ik ook niet gek te kijken als ik na een paar jaar in Europa niet meer serieus wordt genomen in mijn vakgebied.
Maar de coach speelde en trainde Al-Saddquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen die olie- en bloedgeld gaat ophalen in een lollercompetitie niet meer selecteren voor Oranje.
dat zou van Xavi uiterst hypocriet zijn. interessant als de bond het hem straks probeert op te leggenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat de KNVB niet zo principieel zijn, daar zijn ze de afgelopen jaren wel duidelijk in geweest.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat zou van Xavi uiterst hypocriet zijn. interessant als de bond het hem straks probeert op te leggen
Enig idee hoe oud Michels was in 1988?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is toch die obsessie van mensen met een inmiddels 75-jarige Van Gaal? Dat had echt niet meer gekund, hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |