Gefeliciteerd met de open deur allenquote:Weghorst staat niet op de lijst, maar de deur is nog open
Net als bij Memphis en Weghorst is de deur nog open
Xavi over Weghorst: "Voor iedereen is de deur nog open. Ook voor Weghorst."
De deur zal voor hem openstaan, zoals bij iedere speler. Als spelers goed presteren en fit zijn, maken ze altijd kans. Ook Memphis
Voor spraakmakende interviews hoef je Xavi niet te bellen heb ik het ideequote:Op maandag 21 september 2026 11:30 schreef Pisces het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de open deur allen
Het is (of was) wel een slechte verliezer, dus even wachten tot het helemaal misgaat.quote:Op maandag 21 september 2026 11:52 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor spraakmakende interviews hoef je Xavi niet te bellen heb ik het idee
Dan wachten we daar maar op, de rest kan je wel overslaan.quote:Op maandag 21 september 2026 11:55 schreef lbosse het volgende:
[..]
Het is (of was) wel een slechte verliezer, dus even wachten tot het helemaal misgaat.
Die deur zou potdicht moeten zijn zeker voor Depayquote:Op maandag 21 september 2026 11:30 schreef Pisces het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de open deur allen
Alleen na een verlies , als de Calimero in hem naar boven komt .quote:Op maandag 21 september 2026 11:52 schreef mitt het volgende:
[..]
samenvatting:quote:Op maandag 21 september 2026 13:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen na een verlies , als de Calimero in hem naar boven komt .
Fallentijntje krijgt hem nog wel een keer roodgloeiend woest.quote:Op maandag 21 september 2026 11:52 schreef mitt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2026 11:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft ie dan ook nog tijd om het Nederlands Elftal te trainen?
Ik moest eigenlijk denken aan Van Gaal destijds die bij Oranje (ook) hard en veel trainde. Waren de spelers niet zo blij mee.quote:
Alles de schuld van de scheids , de regering van een random land , en de koffiejuffrouw.quote:Op maandag 21 september 2026 13:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
samenvatting:
-gutemorgen
-dont want to talk about the past
-this is confidential
-not my topic
-Saudi great league
-you will see
-no no no
-the door is open
Dit wordt weer heerlijk, ik kan hier zo van genietenBenieuwd na wat verlies partijen hoe deze man is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |