Precies, je kan niet altijd de sterkste zijn. BOSHH.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja ik zag op wie ik aan het reageren was en dacht laat maar
Frenkie de Jong loopt tegen de dertig aan en Reijnders is ook niet meer de jongste (en technisch minder dan Valente).quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Valente wordt nu opgeroepen, mag 3 minuten spelen tegen San Marino (of welk ander kutland we nu weer tegen spelen) en zit vervolgens zijn leven lang vast aan Oranje zonder ook nog maar een minuut te gaan spelen.
Gasten als Reijnders, Gravenbergh, de Jong etc. zijn niet 1 of 2, maar misschien wel 3 of 4 klassen beter.
Gelukkig staat de betere versie van Pedri al klaarquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frenkie de Jong loopt tegen de dertig aan en Reijnders is ook niet meer de jongste (en technisch minder dan Valente).
Voor de reservespelers is vorm van de dag ook wel wat, vind het niet zo'n rare keuze.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Valente ipv Taylor![]()
Wanneer heeft Koeman die teringhekel voor Ajax ontwikkeld?
Hoezo zou Oekraïne saai zijn?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Polen of Oekraïne zou wel mokersaai zijn. Zeker Polen weer.
Dat is straks alweer 5 jaar geleden. En het zou mooi zijn als een land in oorlog het WK haalt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toen op dat EK met De Boer ook al tegen gespeeld toch?
Er zijn voor zover ik weet twee steden die Kansas city heten en aan weerszijden van de Kansas Rivier liggen. De grootste van de twee ligt in Missouri.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt Kansas City nou deels in Kansas en deels in Missouri?
GC / Test nu Nova #214quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt Kansas City nou deels in Kansas en deels in Missouri?
Well, that's not confusing at all.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er zijn voor zover ik weet twee steden die Kansas city heten en aan weerszijden van de Kansas Rivier liggen. De grootste van de twee ligt in Missouri.
Dit in het Engels op X zettenquote:Op maandag 8 december 2025 15:57 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Haaland KAPOET trappen die mag thuisblijven.
Jij denkt dat er Nederlanders naar Oranje kijken?quote:Op maandag 8 december 2025 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit in het Engels op X zetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |