Het is nu net iets leuker met een nieuwe bondscoach en omdat ze tegen Duitsland spelen. Griekenland en Servie zijn wel saaie tegenstanders.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben altijd klaar met de interlandperiode, toernooien volg ik wel, maar de rest sla ik heerlijk over.
Eens. Heb echt veel potjes van Oranje overgeslagen de laatste jaren, zelden spijt van gehad. Misschien dat ik tegen Duitsland een uitzondering maak. Verder zeg ik: interlandaidsquote:Op vrijdag 18 september 2026 20:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben altijd klaar met de interlandperiode, toernooien volg ik wel, maar de rest sla ik heerlijk over.
Nou ja, hij heeft natuurlijk ook maar beperkte opties tot door selecteren.quote:Op vrijdag 18 september 2026 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Heeft Xavi de kans om grote opruiming te houden, laat hij die kans voorbijgaan
Wat een malloot, God had het Wappie Wout allang verteld.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
Leon ten Voorde is boos dat Wout geen belletje heeft gehad. @:caland
Een 6 voudig international die omdat die vriendjes is met de oude bondscoach moet persoonlijk gebeld worden voor een afmelding. Wow ik weet niet wat ik hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me toch de normaalste zaak van de wereld dat spelers die er op het WK bij waren en nu niet opgeroepen worden even een belletje krijgen voor de selectie bij de media ligt?
Het is niet aan Bosz om daar iets over te zeggen, maar inhoudelijk heeft hij wel een punt natuurlijk.
Bij dezelfde bondscoach misschien, maar nu toch totaal niet. Gejank om nietsquote:Op vrijdag 18 september 2026 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me toch de normaalste zaak van de wereld dat spelers die er op het WK bij waren en nu niet opgeroepen worden even een belletje krijgen voor de selectie bij de media ligt?
Het is niet aan Bosz om daar iets over te zeggen, maar inhoudelijk heeft hij wel een punt natuurlijk.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 19 september 2026 11:59 schreef CR7 het volgende:
Zal iets van onder de Rivieren zijn. Til die als een klein meisje huilend naar Bosz rent. Beetje zoals @:BehoorlijkKritisch bij Coco doet lol.
Heb jij lange tenen?quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:59 schreef CR7 het volgende:
Zal iets van onder de Rivieren zijn. Til die als een klein meisje huilend naar Bosz rent. Beetje zoals @:BehoorlijkKritisch bij Coco doet lol.
Waarom zou je het risico nemen?quote:Op zondag 20 september 2026 22:21 schreef hhh38 het volgende:
Malen heeft de wedstrijd gewoon uitgespeeld gisteren. Dan ben je vast niet te geblesseerd om alle 4 de wedstrijden te missen.
Ik vond 'm leukquote:Op zaterdag 19 september 2026 11:59 schreef CR7 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |