Noppert was een totaal lachwekkende optie. Zelfs Zoet was een betere keuze geweest. En dan als derde keeper.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Noppert heeft het prima gedaan.
Welke fouten heeft Noppert precies gemaakt?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Noppert was een totaal lachwekkende optie. Zelfs Zoet was een betere keuze geweest. En dan als derde keeper.
Dat Noppert ooit in de goal bij Oranje heeft gestaan is een schande.
Afellayquote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Had liever Afellay, Seedorf of een van de Franks als bondscoach gezien. Niet dat Xavi niet goed is, spreekt geen Nederlands, communicatie moet dan in het Engels plaatsvinden.
Otto Frank?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Had liever Afellay, Seedorf of een van de Franks als bondscoach gezien. Niet dat Xavi niet goed is, spreekt geen Nederlands, communicatie moet dan in het Engels plaatsvinden.
Rijkaard, de Boer etc.quote:
In het buitenland praten ze ook geen Nederlands.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dat vind ik wel een beetje een Veerman, speelt verstoppertje als het er echt toe doet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anne Frank is wel van de verdedigende stellingen.
Nee, maar Afellay spant de kroon.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seedorf, Drank de boer of de al 20 jaar gestopte Rijkaard vond je wel goede opties?
Deze post ga ik inlijsten en boven mijn bed hangen. @Slobeendquote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Krijg je wel toppersconferenties met een hoop leuke spreekwoorden. Seedorf die als Raad van Commissaris zichzelf aan zou stellen zou ook wel passen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar Afellay spant de kroon.
In 2010 was Xavi de koning van Hispanje.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan we net als in Engeland bitchen op Xavi omdat hij het volkslied niet meezingt?
Jij denkt zeker dat hij pipo de clown is?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:18 schreef -XOR- het volgende:
Zeljko Petrovic heeft in Spanje gespeeld, dat zou met het hele vertaalgebeuren wel een goede assistent zijn.
Wellicht kunnen ze die nepobaby van Heleen van Royen erbij nemen, zijn wij er vanaf.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:18 schreef -XOR- het volgende:
Zeljko Petrovic heeft in Spanje gespeeld, dat zou met het hele vertaalgebeuren wel een goede assistent zijn.
Zou een nier aan Xavi afstaan als het zou moeten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat hij pipo de clown is?
Dan wil ik ook een update over de status van de jonge Schaken.
Vertalen van wat?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:18 schreef -XOR- het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of misschien heeft Petrovic welk een briljante voetbalvisie die vertaald moet worden, dat zou kunnen.
Sam van Royen is de enige die normale gesprekken kan houden met buitenlanders zonder er een infantiel 'maar wij nederlanders xD'-gesprekje van te maken. Dan heb ik liever Joep Schreuder die wordt weggekaapt bij de NOS.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze die nepobaby van Heleen van Royen erbij nemen, zijn wij er vanaf.
Trap er niet in.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sam van Royen is de enige die normale gesprekken kan houden met buitenlanders zonder er een infantiel 'maar wij nederlanders xD'-gesprekje van te maken. Dan heb ik liever Joep Schreuder die wordt weggekaapt bij de NOS.
Wees niet bang, dat deed hij bij Spanje ook nooit.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou overigens pas gaan bitchen als Xavi WEL het volkslied gaat meezingen.
Sorry maar ik heb vorig weekend alweer genoeg van Joep Schreuder gezien om me de ogen uit de kop te schamen. Zelfde als met Hansie en zijn vermoeiende interviews bij Heerenveen v Twente.quote:
Ik hoop dat jij ook ooit de stage van volwassenheid gaat bereiken dat je voorbeschouwingen veelal overslaatquote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb vorig weekend alweer genoeg van Joep Schreuder gezien om me de ogen uit de kop te schamen. Zelfde als met Hansie en zijn vermoeiende interviews bij Heerenveen v Twente.
We hebben echt vervelende narcistische vaandeldragers in de prominente verslaggeving rondlopen die graag half met hun lichaam in beeld komen. Ik word er helemaal gek van makker
Het gaat om interviews, makker. Niet om voorbeschouwingen. Als Marciano Vink zijn bek opentrekt, zindert het ongemak en irritatie door mijn lichaam. Jan van Halst of Ronald de Boer hoef ik ook niet te horen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook ooit de stage van volwassenheid gaat bereiken dat je voorbeschouwingen veelal overslaat
de grootste fout zat in de penalties tegen de Argentijnen. Had de trainersstaf een heel plan gemaakt, inclusief die 'shootout' met drie keepers in Zeist. dat werd met hem doorgesproken voor die penalty reeks. meneer zegt ja ,hij lapt in het veld alles aan zijn laars en gaat op zijn gevoel af, waardoor hij net als Cillessen niet één penalty pakt. bron: Noppert zelf in die andere tijden Sport waar het over De Keepers wissel gingquote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welke fouten heeft Noppert precies gemaakt?
En verder is het in de opbouw natuurlijk ook een totale natte drol. Ballen over de zijlijn en zulks.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
de grootste fout zat in de penalties tegen de Argentijnen. Had de trainersstaf een heel plan gemaakt, inclusief die 'shootout' met drie keepers in Zeist. dat werd met hem doorgesproken voor die penalty reeks. meneer zegt ja ,hij lapt in het veld alles aan zijn laars en gaat op zijn gevoel af, waardoor hij net als Cillessen niet één penalty pakt. bron: Noppert zelf in die andere tijden Sport waar het over De Keepers wissel ging
Het is oprecht een keeper die thuishoort in de KKD qua niveau. Het is dan ook aan een zwaar dementerende bondscoach te danken dat hij überhaupt ooit op een WK heeft mogen keepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En verder is het in de opbouw natuurlijk ook een totale natte drol. Ballen over de zijlijn en zulks.
Sindsdien ook elke concurrentiestrijd verloren in Heerenveen, zelfs van Micky van der Hart.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is oprecht een keeper die thuishoort in de KKD qua niveau. Het is dan ook aan een zwaar dementerende bondscoach te danken dat hij überhaupt ooit op een WK heeft mogen keepen.
Wel een mooi verhaal natuurlijk.
Eigenlijk was het best een kutkeeper.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En verder is het in de opbouw natuurlijk ook een totale natte drol. Ballen over de zijlijn en zulks.
Jongensboek en zulks.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is oprecht een keeper die thuishoort in de KKD qua niveau. Het is dan ook aan een zwaar dementerende bondscoach te danken dat hij überhaupt ooit op een WK heeft mogen keepen.
Wel een mooi verhaal natuurlijk.
Opa Pasveer had op dat moment verreweg de beste statistieken op strafschoppen. Ik dacht dat hij er daarom bij was gehaald door van Gaal. Zal het nooit begrijpen allemaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
de grootste fout zat in de penalties tegen de Argentijnen. Had de trainersstaf een heel plan gemaakt, inclusief die 'shootout' met drie keepers in Zeist. dat werd met hem doorgesproken voor die penalty reeks. meneer zegt ja ,hij lapt in het veld alles aan zijn laars en gaat op zijn gevoel af, waardoor hij net als Cillessen niet één penalty pakt. bron: Noppert zelf in die andere tijden Sport waar het over De Keepers wissel ging
Dat zijn een hoop woorden om te zeggen dat je er zelf geen flauw benul van hebt. Maar om de rest van het topic te entertainen leg even uit waarom zijn opvattingen prehistorisch zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als er ook maar een halve procent kans was dat je mijn uitleg zou begrijpen, dan zou ik die moeite hebben genomen.
Maar ik schat je daadwerkelijk zo laag in dat ik daar niet in geloof.
"Wij Nederlanders snappen voetbal wel hoor!!! Daar hebben we geen buitenlandiër voor nodig!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie echt overal de raarste namen voorbij komen om maar een NEDERLANDER aan te stellen. Waarom is een buut'nlander zo eng?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |