quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Reijnders naar één of andere nietszeggende kutclub. Van dit soort ‘toppers’ moeten we het gaan hebben de komende jaren. Net als die Summerville, ook zoiets. Xavi zal wel al spijt hebben dat hij getekend heeft voor dit zooitje ongemotiveerden.
Xavi snapt dit soort transfers juist als geen ander. Summerville met wat rust door matige tegenstand in de zandbak wil ik verder best zien, Reijnders lijkt mij een lieve jongen maar snapte zijn kwaliteiten sowieso al nietquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Reijnders naar één of andere nietszeggende kutclub. Van dit soort ‘toppers’ moeten we het gaan hebben de komende jaren. Net als die Summerville, ook zoiets. Xavi zal wel al spijt hebben dat hij getekend heeft voor dit zooitje ongemotiveerden.
Op je 35e geld harken is nogal wat anders dan deze twee ‘toppers’ gaan doen. Maar goed, financieel geef ik hen geen ongelijk nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Xavi snapt dit soort transfers juist als geen ander. Summerville met wat rust door matige tegenstand in de zandbak wil ik verder best zien, Reijnders lijkt mij een lieve jongen maar snapte zijn kwaliteiten sowieso al niet
Xavi is toch maar mooi winnaar van de Qatar Stars League als trainer en tevens ambassadeur van Qatar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op je 35e geld harken is nogal wat anders dan deze twee ‘toppers’ gaan doen. Maar goed, financieel geef ik hen geen ongelijk nee.
Financieel zeer zeker niet, maar ik geef een bondscoach groot gelijk als hij ze straks niet meer oproept omdat hij alternatieven heeft die wel wekelijks in een serieuze competitie spelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op je 35e geld harken is nogal wat anders dan deze twee ‘toppers’ gaan doen. Maar goed, financieel geef ik hen geen ongelijk nee.
Reijnders kunnen we wel missen en die eendagsvlieg ook. Allebei vervangbaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Financieel zeer zeker niet, maar ik geef een bondscoach groot gelijk als hij ze straks niet meer oproept omdat hij alternatieven heeft die wel wekelijks in een serieuze competitie spelen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste tijd interviews overgeslagen. Ik vond Sam van Royen eerst heel kleuterig, maar de laatste weken verbaast hij positief met goede interviews, en is meertalig waardoor mensen zich makkelijker kunnen uiten.
Thomas hep een Feyenoord hoofd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ x ]
Misschien heb ik de verkeerde overgeslagen.
Vreemd. Hier is de geïnterviewde meer het ding dan de interviewer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ x ]
Xavi werd kampioen met Barcelona, dat is een niveautje of 10 hoger dan Van Persie en Van Nistelrooij.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Nederlandse van Persie, van Nistelrooij, noem maar op.
Prima betoog. Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ x ]
De Engelsen haatten destijds al intens op Sven-Göran Eriksson.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan we net als in Engeland bitchen op Xavi omdat hij het volkslied niet meezingt?
En, mijn vraag aan @:Bondsrepubliek is: kan iemand met zo'n kleine lengte als trainer wel weten wat er van het fysieke hedendaagse voetbal wordt gevraagd? Twijfel toch wel ernstig hoor!
Bij Spanje zong hij ook al nooit mee, dus dat zou terecht zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan we net als in Engeland bitchen op Xavi omdat hij het volkslied niet meezingt?
En, mijn vraag aan @:Bondsrepubliek is: kan iemand met zo'n kleine lengte als trainer wel weten wat er van het fysieke hedendaagse voetbal wordt gevraagd? Twijfel toch wel ernstig hoor!
De Koning van Hispanjequote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Start van het proces.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oprechte vraag: waar heb je zin in?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |