quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Reijnders naar één of andere nietszeggende kutclub. Van dit soort ‘toppers’ moeten we het gaan hebben de komende jaren. Net als die Summerville, ook zoiets. Xavi zal wel al spijt hebben dat hij getekend heeft voor dit zooitje ongemotiveerden.
Xavi snapt dit soort transfers juist als geen ander. Summerville met wat rust door matige tegenstand in de zandbak wil ik verder best zien, Reijnders lijkt mij een lieve jongen maar snapte zijn kwaliteiten sowieso al nietquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Reijnders naar één of andere nietszeggende kutclub. Van dit soort ‘toppers’ moeten we het gaan hebben de komende jaren. Net als die Summerville, ook zoiets. Xavi zal wel al spijt hebben dat hij getekend heeft voor dit zooitje ongemotiveerden.
Op je 35e geld harken is nogal wat anders dan deze twee ‘toppers’ gaan doen. Maar goed, financieel geef ik hen geen ongelijk nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Xavi snapt dit soort transfers juist als geen ander. Summerville met wat rust door matige tegenstand in de zandbak wil ik verder best zien, Reijnders lijkt mij een lieve jongen maar snapte zijn kwaliteiten sowieso al niet
Xavi is toch maar mooi winnaar van de Qatar Stars League als trainer en tevens ambassadeur van Qatar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op je 35e geld harken is nogal wat anders dan deze twee ‘toppers’ gaan doen. Maar goed, financieel geef ik hen geen ongelijk nee.
Financieel zeer zeker niet, maar ik geef een bondscoach groot gelijk als hij ze straks niet meer oproept omdat hij alternatieven heeft die wel wekelijks in een serieuze competitie spelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op je 35e geld harken is nogal wat anders dan deze twee ‘toppers’ gaan doen. Maar goed, financieel geef ik hen geen ongelijk nee.
Reijnders kunnen we wel missen en die eendagsvlieg ook. Allebei vervangbaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Financieel zeer zeker niet, maar ik geef een bondscoach groot gelijk als hij ze straks niet meer oproept omdat hij alternatieven heeft die wel wekelijks in een serieuze competitie spelen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste tijd interviews overgeslagen. Ik vond Sam van Royen eerst heel kleuterig, maar de laatste weken verbaast hij positief met goede interviews, en is meertalig waardoor mensen zich makkelijker kunnen uiten.
Thomas hep een Feyenoord hoofd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ x ]
Misschien heb ik de verkeerde overgeslagen.
Vreemd. Hier is de geïnterviewde meer het ding dan de interviewer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ x ]
Xavi werd kampioen met Barcelona, dat is een niveautje of 10 hoger dan Van Persie en Van Nistelrooij.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Nederlandse van Persie, van Nistelrooij, noem maar op.
Prima betoog. Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ x ]
De Engelsen haatten destijds al intens op Sven-Göran Eriksson.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan we net als in Engeland bitchen op Xavi omdat hij het volkslied niet meezingt?
En, mijn vraag aan @:Bondsrepubliek is: kan iemand met zo'n kleine lengte als trainer wel weten wat er van het fysieke hedendaagse voetbal wordt gevraagd? Twijfel toch wel ernstig hoor!
Bij Spanje zong hij ook al nooit mee, dus dat zou terecht zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan we net als in Engeland bitchen op Xavi omdat hij het volkslied niet meezingt?
En, mijn vraag aan @:Bondsrepubliek is: kan iemand met zo'n kleine lengte als trainer wel weten wat er van het fysieke hedendaagse voetbal wordt gevraagd? Twijfel toch wel ernstig hoor!
De Koning van Hispanjequote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Start van het proces.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oprechte vraag: waar heb je zin in?
3e keus dus. Het ging tussen Xavi en Reizigerquote:Pep Guardiola was de eerste keus van de KNVB voor de functie van bondscoach van het Nederlands elftal, zo heeft directeur topsport Nigel de Jong van de KNVB in een gesprek met de NOS bevestigd. „We wisten al vrij snel dat hij een sabbatical wilde houden en Arne Slot was de volgende op de lijst.”
De voormalige coach van Feyenoord en AZ zat zonder werk sinds zijn ontslag bij Liverpool. Slot liet de KNVB na twee gesprekken weten dat hij voorlopig liever een club blijft coachen.
„Dat moesten we respecteren”, zei De Jong. „Over contractduur hebben we helemaal niet gesproken. Het ging heel erg over de inhoud, zijn visie en hoe hij als coach is.”
Vervolgens schakelde de KNVB door naar de andere twee kandidaten op de lijst. De Jong en Clarence Seedorf, die in de raad van commissarissen van de voetbalbond zit, spraken eerder deze maand uitvoerig met Xavi Hernández en Michael Reiziger. Uiteindelijk viel de keuze op de Catalaan, die eerder als trainer bij FC Barcelona en Al-Sadd in Qatar werkte.
Dat de keuze niet is gevallen op Reiziger, heeft volgens De Jong niets te maken met de kritiek van veel media op de voormalige rechtsback. Veel journalisten en analisten vinden dat Reiziger als trainer te weinig ervaring heeft op het hoogste niveau.
„Dat heeft geen rol gespeeld”, benadrukt De Jong. „Ik heb Michael nog steeds hoog zitten en we geloven nog steeds dat hij in de toekomst bondscoach kan worden.”
https://www.ad.nl/voetbal(...)p-de-lijst~a295315f/
Bosz was ook beschikbaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
3e keus dus. Het ging tussen Xavi en Reiziger
4 assistenten wtf.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Mag in de OP. @:coco
Guten morgen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Even paar handjes schudden en dan weer siesta zeker @:RamboDirk @:Zipportal
En of we altijd in Kopenhagen spelen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Guten morgen.
Hij vroeg later ook waar het standbeeld van Beckenbauer staat.
Soort import wat in een dorp woont. Wonen in een dorp leven in de stad.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Even paar handjes schudden en dan weer siesta zeker @:RamboDirk @:Zipportal
Denk eerder als 'ie de selectie aan het trainen is.quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ x ]
Die lach zal snel verdwijnen als hij ergens in november langs de lijn in een steenkoude Kuip staat.
Oranje-watcher Krabby laat weer een vermoeiende scheet in zijn preview-stukje. Hoe vaak zou Pieter Zwart zijn oren uit laten spuiten na discussies met Krabby? Anno 2026 nog in paniek raken van drie centrale verdedigers kan echt niet.quote:De laatste drie toernooien maakte Oranje geen indruk. Tijdens het corona-EK in 2021, Qatar (WK 2022) en in Amerika ging de ploeg zelfs ten onder in het systeem met drie centrale verdedigers. Het land dat ooit de bal wilde hebben, gaf die afgelopen zomer in de zestiende finale weg tegen Marokko.
Het probleem was inderdaad niet per se de drie centrale verdedigers. Het probleem was een mannetje te kort op het middenveld. Één van de drie aanvallers had opgeofferd moeten worden om de drie centrale verdedigers omzetting te laten slagen maar dat gebeurde niet. Koeman durfde geen van zijn doelpuntenmakers (Gakpo, Summerville en Brobbey) te slachtofferen voor een middenvelder waardoor die hele tactische omzetting mislukte.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
16:30 Presentatie Xavi.
Ik ben ontzettend bang voor het niveau van de vragen op de persconferentie.
[..]
Oranje-watcher Krabby laat weer een vermoeiende scheet in zijn preview-stukje. Hoe vaak zou Pieter Zwart zijn oren uit laten spuiten na discussies met Krabby? Anno 2026 nog in paniek raken van drie centrale verdedigers kan echt niet.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het probleem was inderdaad niet per se de drie centrale verdedigers. Het probleem was een mannetje te kort op het middenveld. Één van de drie aanvallers had opgeofferd moeten worden om de drie centrale verdedigers omzetting te laten slagen maar dat gebeurde niet. Koeman durfde geen van zijn doelpuntenmakers (Gakpo, Summerville en Brobbey) te slachtofferen voor een middenvelder waardoor die hele tactische omzetting mislukte.
Frikandellen en bitterballen na de persco.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Xavi heeft een briefje meegenomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |