SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spreekbeurt angst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Nigel zweet erover. Slechte klimaatcontrole daar. Onveilige werkomgeving. @:rambodirk
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Xavi omarmt de Nederlandse voetbalcultuur.
krabbie leest mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje mediterraan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:01 schreef RamboDirk het volgende:
Gortdroog voorhoofd bij Xavi. @:zipportal
Nooit geen?quote:
Nederland heeft toen vooral zichzelf genakt met een mokerslechte wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:00 schreef Elan het volgende:
hij zit van binnen te lachen van ik heb jullie in 2010 genakt
OH XAVIquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:09 schreef RamboDirk het volgende:
Prima kereltje.
Nederland Europees kampioen schrijf ik op in mijn schriftje @:zipportal
Nooit geen is dus altijd?quote:
Dat krijg je als die journalisten er 45 jaar mogen zitten zonder kans voor nieuwe generatie (behalve als je nepo baby bent).quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:09 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht laat ik even kijken.
Het niveau van de Nederlandse journalistiek is nog vele malen slechter dan ik dacht.
Gelukkig komt hij naar Drenthe. Daar kennen we geen files.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:33 schreef RamboDirk het volgende:
Xavi staat nu in de file op weg naar zijn huis in Almere.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:13 schreef RipCity het volgende:
Niemand erkent Nigel behalve de diversiteits politie en linked-in fanatics
Xavi zet voor NEC de tv niet aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:33 schreef RamboDirk het volgende:
Xavi staat nu in de file op weg naar zijn huis in Almere.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |